Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Začal mizet olej e34 TDs

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Mirw
Registrovaný
Příspěvky: 133
Registrován: úte 22.03.2005 01:00

#21 Příspěvek od Mirw »

Fugo:Kolik zato? Turbo mam vporadku,tim to neni.Uz sem ho menil,prave proto me to sere.
Mirw
Registrovaný
Příspěvky: 133
Registrován: úte 22.03.2005 01:00

#22 Příspěvek od Mirw »

tds píše:ta spotřeba oleje je podle mě daná tím že máš ucpávky na turbu k.o. to ucpání odvětrání bude přesně jak píše Fugo.pleteš dvě veci do jedné dle mého pohledu.nic neucpávej nech to jak to je.sundej hadici sání před parohama kolik je tam oleje a dej vědět.


Kdyz sundam parohy samotny tak znich vyliju klidne decku 8O .
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#23 Příspěvek od tds »

špatně udělané turbo!odvětráním to nebude.
Bajzik
Registrovaný
Příspěvky: 367
Registrován: pát 21.10.2005 00:00
Bydliště: J. Hradec
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od Bajzik »

Ono je turbo nové a pak ještě nové z kopřiv.
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#25 Příspěvek od Fugo »

já nevím, 200kč, jinak abys vyloučil špatné turbo, odpoj tu hadici odvětrání od sání, díru do sání ucpi ať tam nejde nečištěnej a neměřenej vzduch, hadici od odvětrání prodluž a někam dolu k motoru přidělej flašku od oleje ale tak aby v ní byla hadice volně a vzduch mohl kolem ní unikat z lahve ven, pojezdi s tím a uvidíš kolik oleje nasbíráš, pokud to bude prázdý tak je chyba v TD, pokud tam bude olej (něco málo by tam být mělo) tak jsou to pístní kroužky.
fafejta

#26 Příspěvek od fafejta »

Mirw píše:
tds píše:ta spotřeba oleje je podle mě daná tím že máš ucpávky na turbu k.o. to ucpání odvětrání bude přesně jak píše Fugo.pleteš dvě veci do jedné dle mého pohledu.nic neucpávej nech to jak to je.sundej hadici sání před parohama kolik je tam oleje a dej vědět.


Kdyz sundam parohy samotny tak znich vyliju klidne decku 8O .



Takhle se chovaj KO turbodmychadla.Určitě bych demontoval interkuler,protože v něm asi taky bude litránek a klidně by se mohlo stát,že bys moh krásně přetočit motor kdyby si ho motor nasál více.V lepším případě se to potká a v horším destrukce klikového ustrojí/ojnice ven/.No uvidíš....
Mirw
Registrovaný
Příspěvky: 133
Registrován: úte 22.03.2005 01:00

#27 Příspěvek od Mirw »

Fugo píše:já nevím, 200kč, jinak abys vyloučil špatné turbo, odpoj tu hadici odvětrání od sání, díru do sání ucpi ať tam nejde nečištěnej a neměřenej vzduch, hadici od odvětrání prodluž a někam dolu k motoru přidělej flašku od oleje ale tak aby v ní byla hadice volně a vzduch mohl kolem ní unikat z lahve ven, pojezdi s tím a uvidíš kolik oleje nasbíráš, pokud to bude prázdý tak je chyba v TD, pokud tam bude olej (něco málo by tam být mělo) tak jsou to pístní kroužky.


Oukej to skusim,konecne dobre vypadajici rada a ne ty keci o koprivach :mad:
Mirahejny
Registrovaný
Příspěvky: 156
Registrován: pát 15.09.2006 00:00
Bydliště: Litvínov

#28 Příspěvek od Mirahejny »

Mirw píše:Ja to uz ucpavat nebudu,mam ten motor tak krasne cistej 8) .Sem dneska taky premejslel,ze by to mohlo byt tou merkou.Jak to striklo na tu nadobku,tak to vypadalo,ze to tece zni. :oops:


přesně tak taky jsem jednou chytře zacpal ten výdech a olej začal stříkat z měrky na olej a stříká přímo na tu nádobku :D
fafejta

#29 Příspěvek od fafejta »

No já jsem se setkal s takovýhle problémem také,kdy byl olej v airboxu sacího filtru a turbo ho baštilo a bylo to jetým vzduchovým filtrem,kde turbo jak vytvářelo značný podtlak na sací straně,tak sálo jak ze vzduchového filtru tak tahalo vzduch s olejem z odvzdušnění motoru.

Já jsem si ten příspěvek přečetl právě celý,že si měnil turbodmychadlo za nové a já jsem tenhle problém právě řešil na autě kde turbo bylo také po repasi.
Takže=VZDUCHOVÝ FILTR a jeto.No uvidíš......
Odpovědět