gyrous píše:Obávám se, že 20bar tu nebude mít nikdo, to by už nerozjel.
Nové BMW 525TDS má tlaky 35bar.
Do 23 bar to je takový rozdíl, že tam díky tlakům nedojde teplota dostatečná pro vznícení a pokud bude pět pod nulou tak 100% nenastartuje ani s půl hodinovým žhavením.
Pokud má 28bar, a v provozní teplotě se mu ty tlaky samozřemě zlepší asi na 30, tak při každém baru to zvedne nejmíň o 10kW, a proto ten rozdíl. Řidič si rychle zvykne na to jak to tahá za tepla, a za studena se pak zdá, že to netahá vůbec. A proto se sázím, že to jsou slabší tlaky. Pod 30bar už jde poznat znatelně každý stupeň, ale furt to nebude ono a honit se za studena čiplým Tdičkem, to de, ale ať není nový a nebo co nemá najeto ani 100tkm.
Zapečené pístní kroužky? a proč ne, dotyčný se zmiňuje o něčem, že se to uvařilo a první odejdou pístní kroužky. Zahřátá hlava nepraskne, ta praskne až je prudce ochlazená, to znamená, že by tam nalil ihned studenou vodu. A pístní kroužky můžou být rozpadlé, zlomené, ale na tlaky jsou pro motor životně důležité.
No tak ja sem jezdil 3 roky s Renaultem 19 1,9D kterej ma tlaky 11baru za tepla z duvodu hlavy z TD.Ano,rano to spatne startovalo,do 0 stupnu bylo potreba 2x nazhavit,pod -10 bylo lepsi dat baterku do tepla,ale jezdilo to uplne v pohode krome ranniho startu v zime.Nehulilo to,na vykonu bylo poznat prd,dobra silnice 150 nebyl problem.Podle tebe bych to nemel vlastne vubec nastartovat a kdyz nahodou tak bych to musel jeste tlacit protoze vykon by to melo tak 2kW

Tak me porad necpi,ze 20baru je malo,poznas krome extremni zimy uplny prd.