Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Palivomer 525TDS

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
tono
Registrovaný
Příspěvky: 29
Registrován: pát 05.10.2007 00:00

#1 Příspěvek od tono »

Zdravím, dnes ma na križovatke zradila technika. Palivomer ukazoval na 15ku a tá mrcha zdochla. Podla kompu som mal dojazd ešte cca 200km, tak si myslím že mi zdochlo nejaké to čerpadielko v nádrži(ak sa nemýlim). Nevie niekto poradiť ako to tam funguje? Malo by to podávať naftu z jednej polovice nádrže do druhej a odtial druhé čerpadlo do predu k vstrekovaciemu?? Na mazde 323 4x4 to tak bolo,aj ked benzín. A môže to mať na svedomí aj tie dlhé teplé štarty? Zdá sa mi že čím menej je v nádrži,tým ťahšie to chytá. Inak mám asi v ťaha aj ten riadiaci vstrekovač so snímačom zdvihu ihly, lebo niekedy aj studený chytá nejako na 4 valce trochu si zakašle a dorovná to, a bliká pritom žhavenie, tak už neviem, nemám to dlho a ani mať asi nebudem. Viem že po tolkých km (330tis) to už má na nejakú tú muchu nárok, aj to vstrek.čerpadlo, ale s tým to zrejme nesúvisí,že to chcípne pri takom dojazde. Poraďte prosím ak viete. Inak to ide pekne a nepociťujem nejakú stratu výkonu. Zabudol som dodať, že po natankovaní to samozrejme naskočilo :D
hadice
Registrovaný
Příspěvky: 422
Registrován: úte 25.12.2007 01:00

#2 Příspěvek od hadice »

Já si myslím že máš v háji to el.čerpadlo v nádrži-mě to udělalo už 4x zasebou to samé ,vždy 15 l na palivoměru a hotovo.To čerpadlo pracuje tak že ti akorát dočerpá palivo před startem a pak se asi po 20vteřinách vypne,ale ted nevím jestli taky neběží někdy při jízdě to nevím ale je možné že asi jo,protože vím že když mě ještě fachčilo tak jsem mohl nádrž dojet do nuly a nebyl problém ani ze startama ani že tě to někde nechá.Pak jak se mi to vysralo tak to dělá přesně to samé co tobě.Tudíž musíš jezdit pořád s velkou zásobou paliva.Minulí týden jsem si koupil nové toto čerpadlo přímo v BMW ,protože na starý krámy vo hovně už náladu nemám(dojíždím každý den do práce),druhovýroba taky zrovna nějak nebyla.Vod tý doby zas jak nové auto starty perfekt atd atd.-Jo málem bych zapoměl cena-3900,- :cry:
fafejta

#3 Příspěvek od fafejta »

Podavací čerpadlo v nádrži jde společně se žhavenim,a po startu furt.No dá se vyzkoušet tak,že se přivede proud na pojistku č.23,a když se to rozpojí za palivovým filtrem tak by z toho měla nafta pomalu vytékat./cca tlak 0.4 bar/ když je pumpa OK.
Ale je spínané přes relé/v kaslíku počítačů/ myslím,že snad oranžové barvy bavíme-li se o tds e34,tak i to je třeba vyzkoušet jestli spíná.
tono
Registrovaný
Příspěvky: 29
Registrován: pát 05.10.2007 00:00

#4 Příspěvek od tono »

Sorry, zabudol som dodať je to e39, rok 98. Takže odpojením prívodu paliva do palivového filtra a zapnutím klúča zapalovania sa to dá zistiť? Mala by tadial vytekať nafta? A teoreticky to môže mať za následok aj tie ťažké teplé štarty resp.u mňa aj studené(niekedy to chytne a hned chcípne a potom už to chytne hneď)
mari
Registrovaný
Příspěvky: 1143
Registrován: pát 04.01.2008 01:00

#5 Příspěvek od mari »

Nalej tam naftu abys tam měl aspoň 30 litrů a pojedeš jak šlak. Známa věc u TDS. Časem vyměnit,nespěchá.
tono
Registrovaný
Příspěvky: 29
Registrován: pát 05.10.2007 00:00

#6 Příspěvek od tono »

Ďakujem za odpovede, dúfam, že sa mi trochu zlepšia aj tie štarty.
Odpovědět