Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
ŘJ převodovky
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 196
- Registrován: pát 31.08.2007 00:00
milonovo píše:Paráda,aspoň že je to přístupný.
Vycvakej štekry a prohlídni. Občas je tam oxidace, páč někteří umělci nepochopili důvod, proč musí být řádně ustaven ten plast pod mikrofiltr. Pak se stává, že se dostane deš´tová voda do tý plastový kisny a konektory vlivem vlhka oxidujou. Někdy bývá problém ve štekru u převodovky - pomršený kabely, rozlámanej plastík štekru, .... Pak už jen ŘJ nebo převody.
Co je DSC?Byl jsem na diagnostice,ale je to snad nejhorší výsledek jakej mohl bejt,prostě chyba v komunikaci,semtam a přijít na to je na dýl.Napadlo mě natáhnout ty dráty skrz který to jde nový,ale to je můj laickej pohled,do elekriky moc nevidím.Nebo napadá někoho něco?Díky.
Už se těším až se toho krámu zbavím a koupím se auto.
Už se těším až se toho krámu zbavím a koupím se auto.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 196
- Registrován: pát 31.08.2007 00:00
milonovo píše:Co je DSC?Byl jsem na diagnostice,ale je to snad nejhorší výsledek jakej mohl bejt,prostě chyba v komunikaci,semtam a přijít na to je na dýl.Napadlo mě natáhnout ty dráty skrz který to jde nový,ale to je můj laickej pohled,do elekriky moc nevidím.Nebo napadá někoho něco?Díky.
Už se těším až se toho krámu zbavím a koupím se auto.
Tak to je opravdu blbá varianta. Buď ŘJ nebo převodovka. Napadá mě ještě omrknout ŘJ motoru, s kterou to spolupracuje. Z hlavy nevím, ale jestli to má CanBus vedení, tak zkontrolovat i to. Teď do WDS vejrat nechci. Olej z automatu je cítít spáleninou?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 127
- Registrován: ned 12.08.2007 00:00
- Bydliště: Svitávka
- Kontaktovat uživatele:
Tak mě se to stalo také a bylo mě jako tobě .Totálně vyřízenej.V Renokaru v Brně mi tuto závadu odstranili a bylo to kupodivu uplně někde jinde nnež psala diagnostika.Totiž na tuto závadu nelze přijít běžně,protože se vyskytuje jen náhodně a zpusobuje to komunikační jednotka ,která je umístěna někde pod volantem v v utrobách.Její označení je jednotka EWS kat.č 61358380363 v ceně 1825,-bez DPH.Problém ,ale byl že nová jednotka zase nekomunikoval se starým software a muselo se celý softwer nahrát nový.Záleží ale na ročníku auta.Skus si prověřit tuto cestu.Zaza.
mamouschek:Má to CanBus a je to 5/2000(výroba)ŘJ jsem ,,obhlídnul" obě,pěkný čistý,víc tam vidět není...Nevím čím je cejtit olej,protože to nemá měrku a hloub jsem zatím nelezl.ŘJ by to bejt neměla,protože se údajně hlásí úplně v pohodě.Převodovku bych taky netipoval,řadí úplně super.Pouze pokud to spadne do tý nouze,začne to kopat.
Zaza:díky za tip,zkusím to.
Zaza:díky za tip,zkusím to.
Zaza:škrtící klapku nevlastním
Ale i tak díky.Netušíš prosímtě kde se nachází ta EWS jednotka,stačí vyndat budíky,nebo musí dolů celej vršek palubky?
Začnu pod autem,to mě taky napadlo,protože nemám ten plast pod motorem,pak půjdu po tomhle.
A ať nezakládám zbytečně další tema,jak nejlíp vyndat turbo?Spodem,nebo to po odstrojení půjde i z vrchu?Nebo to nepůjde vůbec

Začnu pod autem,to mě taky napadlo,protože nemám ten plast pod motorem,pak půjdu po tomhle.
A ať nezakládám zbytečně další tema,jak nejlíp vyndat turbo?Spodem,nebo to po odstrojení půjde i z vrchu?Nebo to nepůjde vůbec

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 37
- Registrován: sob 06.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj, chci zeptat jak se u vás projevola to kopaní převodovky? Mě to těd taky začalo zlobit a jsem pořád v nozovým režimu. Šlápnu víc na plyn, výlítnou otáčky a pak tam tvrdě padne rychlostní stupeň až to škubne s autem. Dokonce mám pocit že mi z toho škubání začala prokluzovat dvojka. Nevíte prosím vás někdo co s tím?