Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Výkon e39

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
uboss
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: pon 15.10.2007 00:00

#1 Příspěvek od uboss »

mám e39 525 tds automat ,jedu takhle do práce a po deseti km náhle auto ztratí výkon takřka na polovinu ,takže 60km/h na plný plyn, otáčky okolo 3tisíc.
Už se mi to stalo potřetí ,vždy se to samo rozjede . Pomóc!!!!
arctic
Registrovaný
Příspěvky: 110
Registrován: pát 23.02.2007 01:00
Bydliště: Prachatice
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od arctic »

a huli to kdyz to nejede mozna bude problem v rizeni turba
uboss
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: pon 15.10.2007 00:00

#3 Příspěvek od uboss »

nehulí, jeto jako normálbě
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#4 Příspěvek od tds »

Diagnostika. je možný že je vadné tep. čidlo a jednotka srazí výkon motoru
uboss
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: pon 15.10.2007 00:00

#5 Příspěvek od uboss »

kde je to tepelné čidlo?
benny24
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: sob 24.03.2007 01:00
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od benny24 »

koukni se na přívod nafty jestly ti to nikde nechčije nebo naopak nenasaje falešnej vzduch kolem fitru se to občas stane gumička stvrdne a saje to faleš
uboss
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: pon 15.10.2007 00:00

#7 Příspěvek od uboss »

mám to od nádrže zkontrolovaný ,nový filtr paliva ,diagnostika ukazuje "žádné závady" a auto přesto nejede .Zkontroloval jsem i výfukové potrubí.
fafejta

#8 Příspěvek od fafejta »

Otázka je,jestli není zatuhlá regulace turbodmychadla waste-gate.Chtělo by to změřit turbotlak,při jeho přesažení cca 1.4atm. to pak padne do nouzáku.Optimálně by to mělo tlačit 0.95-1.10atm pak už se začíná otevírat waste-gate,která zamezuje dalšímu nárustu.
irko Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 30
Registrován: úte 26.12.2006 01:00

#9 Příspěvek od irko Člen Klubu »

Mě se to taky několikrát stalo, když jsem měl TDS. Jedu a najednou nic. A ten pedál byl najednou takovej tuhej. Měl jsem zašprajcovanej kobereček pod plynovým pedálem
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav

#10 Příspěvek od Kail »

irko píše:Mě se to taky několikrát stalo, když jsem měl TDS. Jedu a najednou nic. A ten pedál byl najednou takovej tuhej. Měl jsem zašprajcovanej kobereček pod plynovým pedálem



:lol: ,i to se může stát :D
mr_nick
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: stř 29.09.2010 00:00
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od mr_nick »

zdravím,
našel sem toto starý téma, mám asi stejnej problém jak se tady kdysi řešil.

Mám e39 tds, ale manuál. auto z ničeho nic jako by přestalo z části reagovat na plyn. Nejvíc je to poznat když se to "vypne" při přidávání plynu, je to jako by vyplo turbo. Občas to naskočí hned, občas jedu 5 km než se to vrátí do normálu. Někdy pomuže až vypnutí motoru.

Abych to jeste upřesnil, tak ten ukazatel aktuální spotřeby-ta rafička při ztrátě výkonu se zarazí max u 10l/100km. Když jede normálně, tak vylítne až ke konci..

Diagnostika co jsem byl žádnou závadu neukazovala
starynovy
Registrovaný
Příspěvky: 561
Registrován: úte 12.06.2012 00:00
Bydliště: Sever

#12 Příspěvek od starynovy »

vsak normalny nudzak, pricin moze byt viac, ked nehlasi chybu tak treba sledovat prevadzkove hodnoty, M51 nieje ziadny superpocitac tam sa zdroj nudzaku najde hned.
mr_nick
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: stř 29.09.2010 00:00
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od mr_nick »

já sem se snažil najít příčinu ale nikdy sem nevypozoroval čím to je ,dělá to čistě nahodile ....
jediný co mě napadlo, jak sou ty kontrolky na výměnu oleje, - olej mám vyměněnej, ale není to "vynulovaný", takže to svítí už červeně. Nemůže být problém v tom, že si auto hlídá starej olej a nechce za určitých podmínek dávat plnej výkon?
starynovy
Registrovaný
Příspěvky: 561
Registrován: úte 12.06.2012 00:00
Bydliště: Sever

#14 Příspěvek od starynovy »

bohuzial nie, take vychytrale to nieje, mne to robilo ked prefukovalo turbo, pod plnym tahom do kopca obcas vypol, po pusteni plynu, s dalsom zosliapnuti zase tahal, a zase vypol.. pozoroval som to ze to robi presne ako hodinky pri plnom plyne a rychlosti 170+
mr_nick
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: stř 29.09.2010 00:00
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od mr_nick »

no 170 s autem jezdím málo, přecejenom už má svoje nejlepší roky za sebou ;) sem tam ho protáhnu aby to nezapomnělo, ale většinou jezdím už klidně :)

mě to dělá na všechny rychlosti a v jakékoliv rychlosti, prostě kdykoli, nemusí byt kopec, muže byt rovina. Ale většinou až se to zahřeje.

Auto mám 3tí rok, za tu dobu mi to dělalo už 2x. ale jednou na podzim když sem to koupil, pak to bylo rok v klidu, potom další rok v zimě a tedka...
Odpovědět