Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

čerpadlo na tds

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa

#1 Příspěvek od oldaf »

Ahoj, neporadí mi někdo jak sundat čerpadlo na tdsu? Abych zbytečně nerozebral i to co není třeba. Na 2,4td jsem to dělal ale na tdsu ještě ne. Co je třeba všechno sundat?
Caris
Registrovaný
Příspěvky: 224
Registrován: sob 08.09.2007 00:00
Bydliště: Praha

#2 Příspěvek od Caris »

taky jsem to nedelal, ale videl bych to na sundat sani a trubky vst., a pokud se neda vysunout nejak z rozvodoveho kola, tak bych to videl na vyndani chladice a sundyni prsou,
kosa
Registrovaný
Příspěvky: 348
Registrován: pát 27.10.2006 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od kosa »

a hlavně musíš mít přípravek na zajištení kola rozvodu jinak ti skočit řetěz a budeš to muset rozebrat celý...prsa atd a celý to znovu nastavit
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa

#4 Příspěvek od oldaf »

Aha, tak když je ten přípravek tak se nemusí rorebírat kolo a řetěz? jen se vytáhne čerpadlo a rozvody zůstanou nerozhozený?
Kaspi
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: úte 09.08.2005 00:00
Bydliště: Jizni Cechy
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Kaspi »

Staci zakolikovat kliku na setrvacniku. :) Sundas sani,naftovy trubicky,odpojis elektriku,na spodku cerpadla povolis drzak cislo 7 pokud uz ho nekdo nevyhodil :D http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15

Vytocis zatku cislo 4
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=18

Uvnitr je matka ktera drzi cerpadlo na rozvodech,tu povolis.
De to blbe,je tam malo mista proti chladici.Na cerpadle povolis 2 matky co ho drzi.Cerpadlo ma hridel do kuzele.Musis ho nak vyrazit.Narves 2 sroubovaky mezi,pripadne nakej malej pajcr.Das mu jednu vychovnou kladivem a je venku. 8) Jinak by si musel vyndat chladic a prastit zepredu.
fafejta

#6 Příspěvek od fafejta »

Ono to jde i bez stahováku,kolo nepropadne a drží opřený o nálitek uvnitř prsou.Ale když bude hodně držet řetězové kolo na kuželu hřídele,tak pak tam problém je,to pak řeší ten stahovák,který zafixuje kolo a středovým šroubem se vytlačí hřídel z kuželového osazení.Samozřejmě se musí dát motor do základního nastavení.Kolík do setrváku a přípravek na zafixování vačky.Je to lepší,protože pak klínek na vstřik.čerpadle trčí nahoru a lepší se to pak i zpět nasazuje a při vyndavání nemůže nikam spadnout a pak ho pracně hledat.
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa

#7 Příspěvek od oldaf »

Díky za rady, nevěděl jsem jestli musim sundávat prsa. Tak teď už vím že nemusím.
fafejta

#8 Příspěvek od fafejta »

Ještě jsem zapomněl,že je dobré si označit vzájemnou polohu čerpadla vůči prsoum motoru na přírubě vsřikovacího čerpadla,protože se tím předejde pracnému hledání polohy pro spávný předvstřik.No a pak případně doseřídit na tzv. muzikantské ucho. :lol:
Odpovědět