Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E34 TDS Umitej Motor

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
fotobobo
Registrovaný
Příspěvky: 654
Registrován: stř 09.08.2006 00:00
Bydliště: Prague

#1 Příspěvek od fotobobo »

Umil jsem motor u E34 TDS, a zhruba po 3km
od mycky to zacalo skubat, zacal svitit na budikach vstrik
a chciplo to.

Pak to slo zase nastartovat, pak to chvili jelo a zase chciplo...

Slysim nejake bzuceni u cerpadla, dojel jsem s tim jen tak tak
pred barak, a dal jsem to do garaze, skube to a chcipe to.

Co se s tim stalo?
dzonnek
Registrovaný
Příspěvky: 259
Registrován: pát 04.01.2008 01:00
Bydliště: VY
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od dzonnek »

no to se tu řešilo že mýt tds se nemá bo je to nachylné na vodu..kdo by to byl řek že diesel?? No ale nechat proschnout a prej je dobré to pak projet at se to pořádně zahřeje a vše se vysuší...
lucasoE30
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: ned 01.10.2006 00:00
Bydliště: Praha

#3 Příspěvek od lucasoE30 »

typuju řídící vstřik , ten s kabelem :wink: hodně náchylná věc...
Caris
Registrovaný
Příspěvky: 224
Registrován: sob 08.09.2007 00:00
Bydliště: Praha

#4 Příspěvek od Caris »

myji ho celkem pravidelne a nikdy jsem tento problem nemel ani u jednoho ze dvou tds. Je pravda ze nepouzivam tlakove myti
fotobobo
Registrovaný
Příspěvky: 654
Registrován: stř 09.08.2006 00:00
Bydliště: Prague

#5 Příspěvek od fotobobo »

lucasoE30 píše:typuju řídící vstřik , ten s kabelem :wink: hodně náchylná věc...



Podle me to ma co delat s tou vodou...
Jako koupit novej?
lucasoE30
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: ned 01.10.2006 00:00
Bydliště: Praha

#6 Příspěvek od lucasoE30 »

voda je to na 100%
fotobobo
Registrovaný
Příspěvky: 654
Registrován: stř 09.08.2006 00:00
Bydliště: Prague

#7 Příspěvek od fotobobo »

lucasoE30 píše:voda je to na 100%


Ted jsem to byl nastartovat, a uz to slo normalne, vstrik nesvitil...
Jestli to bude zitra v poradku, tak uz ten motor nemeju....mozna
jen hodne opatrne a jen malo kdy...

Neni to zrovna nejlepsi pocit, kdyz TDS skube a chcipa a sviti kontrolka vstriku, netahne a za tebou troubi B6 Passat a lepi se ti na prdel
jako dneska..
lucasoE30
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: ned 01.10.2006 00:00
Bydliště: Praha

#8 Příspěvek od lucasoE30 »

po umytí motoru, už jsem to zažil několikrát, dle mě řídící vstřik na 100%
třeba to vyschne....
fotobobo
Registrovaný
Příspěvky: 654
Registrován: stř 09.08.2006 00:00
Bydliště: Prague

#9 Příspěvek od fotobobo »

lucasoE30 píše:po umytí motoru, už jsem to zažil několikrát, dle mě řídící vstřik na 100%
třeba to vyschne....


Jasne, treba to vyschne, ale to znamena, ze kdyz pokropim vodou
ty kabely co jsou na to ridicim vstriku, tak je hned zle?

To neni nijak izolovany?

Kam vubec vedou ty kabely od ridiciho vstriku?

Diky
a sorry za OT
lucasoE30
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: ned 01.10.2006 00:00
Bydliště: Praha

#10 Příspěvek od lucasoE30 »

kam to vede ti přesně neřeknu, ale po mytí motoru to samé řešili mojizku dva přátelé s tds......zkus kontaktovat uživatele SMET
Caris
Registrovaný
Příspěvky: 224
Registrován: sob 08.09.2007 00:00
Bydliště: Praha

#11 Příspěvek od Caris »

n a bloku za cerpadlem je takovej plastovej tunel ve kterem je vedena veskera lektrika k motoru. Z tunelu vede pet dratu v mistech kde jsou cidla . na dratech jsou konektory na cidla a ridici vstrik Mozna problem bych videl na ten konektor jestli se do nej nedostala voda
Odpovědět