hledal jsem ale nic jsem nenasel a proto bych se chtel ze ptat jestli by slo dat vetrany kotouce misto puvodnich plnych aniz bych menil trmeny na e34 tds jestli je stejne prumer a sirka dival sem do etk ale neni to tam uvedeny..nevedeli byste nekdo..??
Řekl bych,že chlazený kotouče tam nedáš,jsou mnohem silnější než obyč...Musel by jsi sehnat třmeny třeba z V8...Ale je to blbost,to si radši kup nějaký lepší destičky
to je blbost kámo já mám r.v.96 a kupoval jsem nové a dali mi normálně větrané!to jsem nevěděl že tds-ka meli nechlazený. mám teda touringa,jestli tam je to jinak ale asi jo
Tak já mám TDS Touring z roku 93 manuál a mám taky větraný...
Ale zkus se v ETK podívat, jestli mají třmeny na plné i větrané stejné číslo, jestli jo (ale pochybuji o tom, jak už bylo psáno, větrané jsou silnější), pak by to asi šlo...
Obnovuji tuto debatu a ptám se,jestli někdo neví jak to teda je,jestli k chlazeným kotoučům musí být i jiný (širší) třmeny nebo jestli je to třeba jen těma destičkama...Ideál kdyby měl někdo obě auta a mohl porovnat
Podle mě tam ty kotouče musejí jít i bez výměny třmenů,rozdíl v tloušťce je cca 10mm.
http://katalog.mjauto.cz/index.phtml?kat=2& Sundej kolo a podívej se jestli máš mezi třmenem a kotoučem dostatečnou mezeru.
Rejchy píše: Podle mě tam ty kotouče musejí jít i bez výměny třmenů,rozdíl v tloušťce je cca 10mm. http://katalog.mjauto.cz/index.phtml?kat=2& Sundej kolo a podívej se jestli máš mezi třmenem a kotoučem dostatečnou mezeru.
Jenomže díky tě tvejm cca 10mm = 1 cm tam nedáš nový desky a do určitý míra opotřebení ani starý.
Kail píše:A třmeny jdou vyměnit naprosto v pohodě bez žádných komplikací?
výměna třmenů je otázka povolení a utažení 3 šroubů - když počítám i hadičku brzdovýho vedění = není to nijak náročný
pak se samozřejmě brzdy musí odvzdušnit
jo, ted mě napadlo - musí se ještě sundat / nandat kolo - na každý straně