Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Prosím pomoc!!!
ahoj kluci, mám Bmw 525 tds, r.v. 98, asi měsíc. řidičák mám 5 let, řídila sem už několik aut a myslím,že nejsem špatná řidička.nikdy se mi nestalo,aby mi auto při razení chcíplo. od tý doby,co máme toto auto, si myslím,že asi opravdu řídit neumim. jakmile chci zařadit, sešlápnu spojku, dam rychlost tak mi auto chcípne. jezdím hlavně ve měste a to je děs.takže musím znovu startovat atd. už sem z auta neštastná, nevím,co dělám špatně. příteli to nechcípá, prý rychle pouštím spojku a málo přidávám plyn... máte s tím někdo zkušenosti nebo je opravdu chyba ve mě?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 836
- Registrován: stř 07.11.2007 01:00
- Bydliště: Ostrava,Čr,Žilina,Sr
- Kontaktovat uživatele:
Ánoalenka píše:ahoj kluci, mám Bmw 525 tds, r.v. 98, asi měsíc. řidičák mám 5 let, řídila sem už několik aut a myslím,že nejsem špatná řidička.nikdy se mi nestalo,aby mi auto při razení chcíplo. od tý doby,co máme toto auto, si myslím,že asi opravdu řídit neumim. jakmile chci zařadit, sešlápnu spojku, dam rychlost tak mi auto chcípne. jezdím hlavně ve měste a to je děs.takže musím znovu startovat atd. už sem z auta neštastná, nevím,co dělám špatně. příteli to nechcípá, prý rychle pouštím spojku a málo přidávám plyn... máte s tím někdo zkušenosti nebo je opravdu chyba ve mě?
Taky myslím že to bude autem,tohle přece není normální,mně už se taky párkrát povedlo že mi to chcíplo při rozjezdu,ale jakmile to auto jede,tak sežere skoro každou rychlost...A to že rychle pustíš spojku
,maximálně ti to může zacukat nebo něco,málokdy chcípnout...A plyn nemusíš přidávat třeba vůbec,pokud řadíš alespoň při 1500otáčkách tak by to chcípnout v žádným případě nemělo...Až budeš v autě a bude OHŘÁTÝ tak zkus na volnoběh prošlápnout pořádně plyn (třeba ke 4000 ot...),pak ho pusť a sleduj otáčkoměr,pokud rafička spadne hned na volnoběh (cca. 700 ot.) tak je to OK,pokud bude delší dobu habrovat,houpat sem a tam tak je načatý čerpadlo...I když aby ti to chcípalo při řazení,to už by to čerpadlo muselo být opravdu total KO...Nic jinýho mně bohužel nenapadá.
Ale v každým případě s tím chce něco dělat,takhle to auto totálně odděláte,spojka,setrvák,a vůbec celej motor takhle dostává neuvěřitelně zabrat,to ani nemluvím o tom že to s tím nejspíš dělate i za studena...

Ale v každým případě s tím chce něco dělat,takhle to auto totálně odděláte,spojka,setrvák,a vůbec celej motor takhle dostává neuvěřitelně zabrat,to ani nemluvím o tom že to s tím nejspíš dělate i za studena...

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 836
- Registrován: stř 07.11.2007 01:00
- Bydliště: Ostrava,Čr,Žilina,Sr
- Kontaktovat uživatele:
Jasne napisala že priateľ nemá žiadny problém,tak jej nemotajte hlavu,chce to v kĺude natrénovať,tie problémy ti spôsobuje stres,ĺavou rukou všetkým čo na teba vytrubujú ukáž Fuck a nenechaj sa vyviesť z miery,a či vieš riadiť,podla mňa riadit nevie 80% mužov čo jazdia,ako je to so ženami si netrúfam odhadnúť.Kail píše:Taky myslím že to bude autem,tohle přece není normální,mně už se taky párkrát povedlo že mi to chcíplo při rozjezdu,ale jakmile to auto jede,tak sežere skoro každou rychlost...A to že rychle pustíš spojku,maximálně ti to může zacukat nebo něco,málokdy chcípnout...A plyn nemusíš přidávat třeba vůbec,pokud řadíš alespoň při 1500otáčkách tak by to chcípnout v žádným případě nemělo...Až budeš v autě a bude OHŘÁTÝ tak zkus na volnoběh prošlápnout pořádně plyn (třeba ke 4000 ot...),pak ho pusť a sleduj otáčkoměr,pokud rafička spadne hned na volnoběh (cca. 700 ot.) tak je to OK,pokud bude delší dobu habrovat,houpat sem a tam tak je načatý čerpadlo...I když aby ti to chcípalo při řazení,to už by to čerpadlo muselo být opravdu total KO...Nic jinýho mně bohužel nenapadá.
Ale v každým případě s tím chce něco dělat,takhle to auto totálně odděláte,spojka,setrvák,a vůbec celej motor takhle dostává neuvěřitelně zabrat,to ani nemluvím o tom že to s tím nejspíš dělate i za studena...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 62
- Registrován: sob 10.05.2008 00:00