Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Vyblikani kodu
Tak todle ti řeknu,že ti asi nikdo neřekne.Ona sice existuje tabulka,dříve jsem si také myslel,že to tak je,ale ta neudává počet bliknutí nýbrž tzv. kod závady.Halé já si tu tabulku dělám sám simulací různých závad,odpojíš něco =určitý počet bliknutí,ale mám asi zmáknutých 30%závad a tuhle nemám.Je to náročný na čas v něčem se hrabat jen tak zadarmo.Ale ten autodiagnostický systém co mají TDS a USA benzínové verze je docela šikovný,fakt to tu základní diagnostiku dokáže nahradit.Takže asi tak,na netu to hledat je promrhaný čas ,to ti říkám rovnou.Ale závada to je zcela určitě,bez závad to vždy blikne jen jednou .
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Kontaktovat uživatele:
BMW DIAGNOSTIC TROUBLE CODES (DTC)
All 1989-94 BMW vehicles are equipped with a self diagnostic system for the detection of injection faults. When a fault is detected by the system the Electronic Control Unit (ECU) records the code corresponding to the defect in the ECU's memory until either: Takže si dej do vyhledávače např.
http://search1.seznam.cz/google?q=blink+code+BMW , tam najdeš několik publikací s kódy a co znamenají.
To review the FAULT CODES from the ECU memory use the following procedure (postup):
1) Turn the ignition switch to the 'engine run' position (zapnout zapalování).
2) Depress the gas pedal to the floor 5 times (5x sešlápnout pedál plynu až na podlahu). The CHECK ENGINE light will blink out the FAULT CODES starting with the lowest number first. (Kontrolka CHECK ENGINE vybliká kód chyby, nejnižší číslo jako první). These FAULT CODES consist of 4 digits each separated by a short pause, ie. blink pause blink blink pause blink pause blink translates as 1 2 1 1 (Kód chyby se skládá ze 4 čísel oddělené krátkou pauzou, t.j. blik pauza blik blik pauza blik pauza blik znamená kód 1211)
U mě to bohužel nejde, mám rok výroby 99.
All 1989-94 BMW vehicles are equipped with a self diagnostic system for the detection of injection faults. When a fault is detected by the system the Electronic Control Unit (ECU) records the code corresponding to the defect in the ECU's memory until either: Takže si dej do vyhledávače např.
http://search1.seznam.cz/google?q=blink+code+BMW , tam najdeš několik publikací s kódy a co znamenají.
To review the FAULT CODES from the ECU memory use the following procedure (postup):
1) Turn the ignition switch to the 'engine run' position (zapnout zapalování).
2) Depress the gas pedal to the floor 5 times (5x sešlápnout pedál plynu až na podlahu). The CHECK ENGINE light will blink out the FAULT CODES starting with the lowest number first. (Kontrolka CHECK ENGINE vybliká kód chyby, nejnižší číslo jako první). These FAULT CODES consist of 4 digits each separated by a short pause, ie. blink pause blink blink pause blink pause blink translates as 1 2 1 1 (Kód chyby se skládá ze 4 čísel oddělené krátkou pauzou, t.j. blik pauza blik blik pauza blik pauza blik znamená kód 1211)
U mě to bohužel nejde, mám rok výroby 99.
Já jsem mu to,ale psal hned na začátku ,že to nesouhlasí,že kod závady nerovná se počet bliknutí u M51(tds).
Např.odpojením snímače teploty vzduchu to blikne 1 pomalu a 15 krát rychle,ale v těch tabulkách co mu tady nabízí ˇˇStarML ˇˇ je to
52=čidlo teploty vzduchu ,ale 52krát to neblikne a takto je to se všemi závadami což jsem mu ovšem psal hned na začátku,že je to zbytečný čas to hledat na netu.Ale hold.......
Např.odpojením snímače teploty vzduchu to blikne 1 pomalu a 15 krát rychle,ale v těch tabulkách co mu tady nabízí ˇˇStarML ˇˇ je to
52=čidlo teploty vzduchu ,ale 52krát to neblikne a takto je to se všemi závadami což jsem mu ovšem psal hned na začátku,že je to zbytečný čas to hledat na netu.Ale hold.......

kod závady 52 je pravděpodobně kod chyby který člověk dostane při napojení čtečky chybových kodů, takže dle mého názoru to nemá nic společnýho s vyblikáním, zatím jsem viděl vždy vyblikání (u e32) ve tvaru
počet bliknutí
1 pro většinu aut s jednou ecu motoru číslo závady
X XXX
takže dohromady 4 čísla. např
1_4_4_4 vše OK, bez závad
jedno bliknutí, dlouhá mezera, 4 bliknutí, dlouhá mezera, 4 bliknutí, dm, 4bliknutí, dm a pak znova dokola, jak vytáhnout další závadu viz. to téma v sedmičkách. Co se týče tabulky chybových kodů zkusil bych nahlédnout do knihy pro e34 od Bentley (i když v usa asi moc dieselů nebylo) a nebo pohledat na bimmerboard.com
počet bliknutí
1 pro většinu aut s jednou ecu motoru číslo závady
X XXX
takže dohromady 4 čísla. např
1_4_4_4 vše OK, bez závad
jedno bliknutí, dlouhá mezera, 4 bliknutí, dlouhá mezera, 4 bliknutí, dm, 4bliknutí, dm a pak znova dokola, jak vytáhnout další závadu viz. to téma v sedmičkách. Co se týče tabulky chybových kodů zkusil bych nahlédnout do knihy pro e34 od Bentley (i když v usa asi moc dieselů nebylo) a nebo pohledat na bimmerboard.com
no hulit to zahuli jenom pri akceleraci,to je pry normal.teple starty horsi a kdyz to chytne - bile to zadymi (asi hlava cerpadla-nevim jestli odchazejici cerpadlo ma vliv na spotrebu,studene mnohem lepsi ale par vterin po startu zvuky jakoby se domlouvaly valce dela to tak 2,5 roku co to mam .Emise na 1cku.Kdyz oddelam viko od oleje tak to prska olej celkem dost ale to muze byt rozvodakem.Olej nezere.Posledni spotreba vlastne zhruba byla 15l/150km ale jezdim po Londyne tak bud se mi to mozna zda a nebo nevim.Vyblikat si nemuzu nic pac to nejde,pr.naprava taky plovouci......zacina se to vrsit,na druhe strane to ma 262 000(teda doufam) a 13 let.