Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e39 touring-nefunkční stěrač a ostřikovač na 5door
Ahoj kolegové,
prosím o radu. Před časem mi přestal chodit ostřikovač zadních dveří a následně se přidal i stěrač. U ostřikovače to bude asi to čerpadlo v pravém předním podběhu(na předek jsem to již měnil), ale ještě jsem to nezkoušel. Nicméně mě překvapil ten stěrač, myslel jsem, že je to jen pojistka, ale ty jsou všechny na pohled OK. Chtěl jsem ten motorek vyzkoušet napojením na přímo, tudíž jsem sundal ten plastový kryt na vnitřní straně zadních dveří a natáhl dráty od baterky, ale nejde to. Asi dělám něco blbě. Dráty jsem připojoval na ten větší konektor se třemi dráty.
Nemáte prosím někdo zkušenost s něčím podobným a radu jak závadu odstranit?
prosím o radu. Před časem mi přestal chodit ostřikovač zadních dveří a následně se přidal i stěrač. U ostřikovače to bude asi to čerpadlo v pravém předním podběhu(na předek jsem to již měnil), ale ještě jsem to nezkoušel. Nicméně mě překvapil ten stěrač, myslel jsem, že je to jen pojistka, ale ty jsou všechny na pohled OK. Chtěl jsem ten motorek vyzkoušet napojením na přímo, tudíž jsem sundal ten plastový kryt na vnitřní straně zadních dveří a natáhl dráty od baterky, ale nejde to. Asi dělám něco blbě. Dráty jsem připojoval na ten větší konektor se třemi dráty.
Nemáte prosím někdo zkušenost s něčím podobným a radu jak závadu odstranit?
Tohle jsem řešil před zimou na e-39. Přestal jít stěrač a zároveň i ostřikovač na 5 dveřích. Pojistky O.K. Rozebral jsem ho jako ty a stačilo ho důkladně prostříknout silikonovým olejem mezi sklem a stěračem z obou stran
. Od té doby naprostý klid. Byl tam nějakej bordel a jak se nehnul, tak ho (zaplaťpánubohu) chytrá elektronika vyřadila. Tudíž se motorek nespálil.
Tak pozor
S tím napojením na baterku na tvrdo..
Aby jsi ho také neměl jen zadělanej bordelem jako já a nevypálil motorek..


Tak pozor

Aby jsi ho také neměl jen zadělanej bordelem jako já a nevypálil motorek..

- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
taky doporučuji ten stěrač jen rozebrat a pročistit ( a pak používat jinak rád zarezaví)
odstřik je jen o motorku a hadičkách takže jen kontrola a případná výměna.
odstřik je jen o motorku a hadičkách takže jen kontrola a případná výměna.




Tak jsem rozebral a pročistil motorek, pak jsem se mrknul na pravou stranu nahoru u pátých dveří do těch husích krků a opravdu byl jeden drát (ten tlustý červeno-bílý) přerušen. To jsem opravil, nicméně stěrač stále nejde. Teď je alespoň v tom plochém větším třípólovém konektoru, co je zapojen na motorek stěračů, nějaké napětí, ale jenom mezi hnědým drátem a tím červeno-bílým. Na tom třetím modrém jsem nic nenaměřil, ale nevím zda tam má nějaké napětí být či ne. A jelikož byla už tma, tak pokračování zítra. Tak uvidíme.Horys píše:Mrkni na elektriku co jde s těch dveří do auta(takový gumový husí krk)tam se to rádo láme ty dráty.