Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

palubny počitač vz xenony

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
berkelay
Registrovaný
Příspěvky: 928
Registrován: pon 15.11.2004 01:00
Bydliště: Rakovník / Karviná

#21 Příspěvek od berkelay »

no to máš pravdu, asi nebude, Hella nevyrábí zrovna za lidové ceny :-) Ale bylo by to zase bez bastlení a se zárukou. Ale zlatý český ručičky stejně vždycky vyhrajou :D
fix
Registrovaný
Příspěvky: 562
Registrován: úte 11.10.2005 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od fix »

asi by stačil i 4700uF/16V nebo /25V ne? myslím že pro /35V není důvod

stránka z GM electronic zde http://www.gme.cz/cz/index.php?page=sea ... 0uF&w=1111
Birkoff
Registrovaný
Příspěvky: 1641
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)

#23 Příspěvek od Birkoff »

Jen mě pořád nesedí, proč Hella nazývá tu "krabičku" resistor pack.
Hansen
Registrovaný
Příspěvky: 346
Registrován: ned 15.04.2007 00:00
Bydliště: Čelákovice

#24 Příspěvek od Hansen »

Voltama u kondenzátoru bych nešetřil. Elektrolyty jsou na přepětí dost citlivé. Kondenzátor se při nabíjení chová také jako odpor, ale jenom chvilku. Asi to lichtmodulu stačí, aby identifikoval proudový odběr.
bmw123456
Registrovaný
Příspěvky: 29
Registrován: pát 04.04.2008 00:00

#25 Příspěvek od bmw123456 »

Maximalni napeti kondenzatoru by melo byt minimalne 2x vetsi nez napeti co tam bude.
To znamena v aute je napeti 12V, takze kondik by mel byt na 24V.
V praxi je nutne pouzit kondenzatory na vetsi napeti.
Ten kondik na 35V jak se tu psalo je akorat.
plysakmartin
Registrovaný
Příspěvky: 1335
Registrován: pát 22.09.2006 00:00
Bydliště: Karlovy Vary

#26 Příspěvek od plysakmartin »

Tak nevim, dneska jsem zapojil xenony do 528 e39 a počítač nic nehlásil, teda prozatím.
Odpovědět