karosmyk píše:teplý to chytá dobře ale studený ne má to snahu hulí se z vejfálu už už to vypadá že to čapne ale dřív než čapne tak vytluču baterku poradte co s tím
Jak píše fafejfa... buď v lepší variantě KO žhaviče nebo pak malý tlaky ve válcích... vyndej konektor ze žhavicího relé, vem multimetr a proměř všechny žhaviče. Mají mít teď nevím kolik - dost málo - cca 1 ohm...
Zkus startovat až 5-8 sek. po tom co zhasne žhavení. Já zažil něco podobnýho s tds,neměl jsem origo žhavičky a ty žhavily déle takže sem startoval 5 sek po zhasnutí kontrolky žhavení a na drcnutí chytlo.
ja suhlasim s marim.ale este jedna vec moze byt v prdeli.podavacie cerpadlo v nadrzi."moj pripad" startoval som ako skunk az na 4 ty pokus a to iba dole kopcom.teraz je to uz vsetk ook,vymenil som ho a chyta ako ked si zapalis prt
Může to bejt víc věcí, může padat nafta, může to chtít poštelovat čerpadlo....atd. Teplý řikáš že to chytá dobře a když to studený roztáhneš tak to chytne hned nebo to taháš kilometr?