Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e34 TDS-problém

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Plechus
Registrovaný
Příspěvky: 87
Registrován: ned 16.12.2007 01:00

#1 Příspěvek od Plechus »

Lidičky měl bych takovej problém...v motorech se až tak moc nevyznam, tak se radši zeptam : příde mi, že poslední dva dny moje tdsko má nějak hrubší chod...a při akceleraci jakoby hrubší zvuk...ten chod nejni takovej ten šestiválcovej...občas mi příde, že chviličku běží jenom na 5 válců...ale jenom krátce po startu(cca 1 sec, pak se jakoby otáčky trochu vyletí na cca 1 tis a hned klesnou a už jede na všechny), ...ale když se ohřeje a dá se plnej plyn, tak to právě tak zhrubne...jako by to zas bylo jenom 5 válců-i když subjektivně se auto hejbe pořád stejně svižně...a koukal sem pod kapotu a tam sem objevil malou loužičku čehosi u vstřiku na válci co je úplně vepředu na špičce auta..je možný, že na plnej plyn ten vstřik uchcává naftu a timpádem ten válec se jenom veze a nepracuje a to způsobuje tu hrubost chodu?

díky za odpovědi;)
kdybyste k tomu potřebovali další podrobnosti, tak pište;)

btw...oleje je dost...a nikdy ho nebylo málo...za studena je nehoněný a ve vodě mi olej neplave...a oleje to taky moc nežere...kouří jenom černě...a řek bych, že na tds jede dobře..na rovině umí omezovač na kteroukoliv rychlost...spotřebu má taky normální...
Holly Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1679
Registrován: pát 08.09.2006 00:00
Bydliště: Ohrádka v přihrádce

#2 Příspěvek od Holly Moderátor »

MNo to nemusí uchcávat ani na plnej plyn, stačí když uchcává na volnoběh... Zajeď na diagnostiku do Bosche tam ti řeknou víc, čůrající vstřik není dobrej tak jako tak...
karlos0609
Registrovaný
Příspěvky: 33
Registrován: pon 11.09.2006 00:00
Bydliště: Č. Krumlov

#3 Příspěvek od karlos0609 »

Mně to "čůrání" vstřiků dělaly přepadový hadičky. Vyměnil jsem je za nový a už to bylo OK.

Karos
lenoch
Registrovaný
Příspěvky: 490
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od lenoch »

Daleko hoprší by bylo, kdyby se vstřik zacpal... to se taky občas stane. Prostě pak nepustí naftu do válce... prozkoumej odkud to tece... jestli z hadiček nebo trubičky... az ten motor bude v teplem stavu zase podle tebe fachčit jen na pět válců, vem stranovej klíč číslo 17 a při chodu motoru povol tu trubičku na tom tekoucim vstřiku. Pakliže se chod motoru vůbec nezmění - je vstřik natuty zacpanej a okamžitě s tím něco dělej, jináč dostává čerpadlo pěknej čoud... jestli se chod motoru změní, vstřik zacpanej není a sázel bych to taky na přepadový hadičky. Dřív než hadičky sundáš, kup si nový - ty starý při demontáži rády praskaj a to pak budeš v řiti....
Plechus
Registrovaný
Příspěvky: 87
Registrován: ned 16.12.2007 01:00

#5 Příspěvek od Plechus »

tak sem zkusil za chodu na teplým motoru odpojit přívod nafty do toho nemocnýho vstřiku a chod motoru se dost změnil...začal se strašně třást...takže ten vstřik ucpanej uplně nebude, ale už asi bude horší tak ho vyměnim a myslim, že by mělo bejt po problému
lenoch
Registrovaný
Příspěvky: 490
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od lenoch »

Plechus píše:tak sem zkusil za chodu na teplým motoru odpojit přívod nafty do toho nemocnýho vstřiku a chod motoru se dost změnil...začal se strašně třást...takže ten vstřik ucpanej uplně nebude, ale už asi bude horší tak ho vyměnim a myslim, že by mělo bejt po problému

A zkoumal jsi, kudy ta nafta prosakovala před odpojením přívodu?
Odpovědět