Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Nejde smazat oil servis

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
DCX11
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: pon 04.08.2008 00:00

#1 Příspěvek od DCX11 »

Zdravím vás panové a dámy. Mám dotaz-mám BMW 530d r.v. 11/1999 asi tři měsíce. Ikdyž mi svítila ještě jedna zelená diotka na vyměnu oleje, tak jsem ho stejně vyměnil,znáte to. Zkoušel jsem to smazat podle návodu, co jsem našel na těhle super stránkách,ale nic...!!! :( (drát do 7, dobrá kostra a 3 sekundy počkat s klíčem seplým). Neví někdo proč mi to nejde smazat??? Jo a mám zásuvku. Díky za radu. :wink:
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Zásadní věc je zasunout klíček do zapalování až poté, co je sundané víčko zásuvky. Než jsem na to přišel, dělal jsem to obráceně, tj. nejdřív klíček a pak sundat víčko - pak jsem marně čekal, že ta rozsvícená inspekce zhasne, ať jsem tam dával drát, jak jsem chtěl. Nešlo to ani tehdy, když byl klíček jen vsunut do zapalování. :D
DCX11
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: pon 04.08.2008 00:00

#3 Příspěvek od DCX11 »

Ano ano i to mě napadlo a zkusil jsem to, jak ty říkáš... A stále nic... :( Jsem nasr....!
dexter
Registrovaný
Příspěvky: 931
Registrován: stř 21.03.2007 01:00

#4 Příspěvek od dexter »

Podrž to díl. Myslím,že když mi to taky dělalo paseku,tak sem to nechával cca 20 vteřin.
:roll:
fafejta

#5 Příspěvek od fafejta »

xx
Bajzik
Registrovaný
Příspěvky: 367
Registrován: pát 21.10.2005 00:00
Bydliště: J. Hradec
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Bajzik »

fafejta píše:Tak ono je to právě tim,že se to dělá drátem a pak můžou začít takovýhle problémy.Dělá se to drátem s naletovaným odporem 10 ohmů.
tak a nebo přípravkem
PavelP
Registrovaný
Příspěvky: 453
Registrován: pon 28.02.2005 01:00
Bydliště: Vesnička u lesa

#7 Příspěvek od PavelP »

No já jsem to dělal drátem " na tvrdo " a povedlo se.Chce to dodržet ten správný postup.
PP
DCX11
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: pon 04.08.2008 00:00

#8 Příspěvek od DCX11 »

Jasně držel jsem to i dýl jak 20s. Nic.
Drát mě taky napadl, že je špatnej, zkusil jsem tři druhy drátů... Nic.
Zajel jsem za kámošem, který má taky BMW a dělal si to nedávno a tím samým drátem, kterým mu to šlo, tak mě opět nic...
Nechce se mi dávat těm ku... zlodějským ze servisu prachy, když vím,že to jde svépomocí... :(
Drátem s odporem...??? (já a elektrika moc nejdem do hromady)Nebo přípravkem? Jakým?
PavelP
Registrovaný
Příspěvky: 453
Registrován: pon 28.02.2005 01:00
Bydliště: Vesnička u lesa

#9 Příspěvek od PavelP »

Tak já Ti napíšu jak jsem to dělal.
- Otevřu diagnostickou zásuvku
- spojím pin 7 a dobrou kostru ,podotýkám fakt dobrou kostru .Já jsem to přišrouboval pod šroub tlumiče a do pinu 7 jsem dal orig.pin BMW který tam patří.
- zapnu klíček do polohy 2
- počítám 12 sekund
- vytáhnu drát z pinu 7
- a je to.
Musí se fakt počítat dobře protože ,mě se to povedlo až na podruhé u má E 39ky.Na bráchově E 34ce napoprvé.
Hodně zdaru
PP
jurasis
Registrovaný
Příspěvky: 5551
Registrován: stř 06.09.2006 00:00
Bydliště: Nymburk

#10 Příspěvek od jurasis »

Jde to jakýmkoliv drátem (žádnej odpor :roll: ) a čas není nezbytně nutno dodržet. Plus mínus pár vteřin. Je to jednoduchý jak facka a vždy napoprvé...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
PavelP
Registrovaný
Příspěvky: 453
Registrován: pon 28.02.2005 01:00
Bydliště: Vesnička u lesa

#11 Příspěvek od PavelP »

Dvanáct + pár vteřin jo ale né mínus,
pak to nefunguje.PP
mari
Registrovaný
Příspěvky: 1143
Registrován: pát 04.01.2008 01:00

#12 Příspěvek od mari »

Drž to tam prostě dokud to nebude, může to trvat i minutu.
Uživatelský avatar
Cossie
Registrovaný
Příspěvky: 673
Registrován: ned 27.07.2008 00:00
Bydliště: Odolena Voda
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Cossie »

Jj, nech to tam klidně déle, také se mi nedařilo, tak sem to tam prostě nechal déle a už to bylo :wink:
ExBMW E39 530iA
Ex BMW E61 525d
ExBMW E39 528i
hombre33
Registrovaný
Příspěvky: 20
Registrován: ned 20.01.2008 01:00

#14 Příspěvek od hombre33 »

ted' zrovna řešim stejnej problém, posledně to bylo hned a ted' sem se snažil asi pul hodiny a nic, u 28 to bylo stejný, někdy na poprvé a jindy ani vomylem...
DCX11
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: pon 04.08.2008 00:00

#15 Příspěvek od DCX11 »

Díky pánové, už jsem to zkoušel několikrát a myslím si, že jsem celkem manuálně zručný, a stále nic... Měl jsem seplej klíček i dobrý dvě minuty a nic...
TAk mě ještě napadlo, jestli není něco se zásuvkou-ikdyž to je blbos, co by sní bylo,že jo.
Prostě to budu muset zkoušet tak dlouho, dokud nebudu dělat další servis... :lol:
Díky za rady a když se to povede, tak dám vědět,ju.
mari
Registrovaný
Příspěvky: 1143
Registrován: pát 04.01.2008 01:00

#16 Příspěvek od mari »

Jestli si to spojil s kostrou v motoru tak to zkus s kostrou v tý zásuvce, já to dělám obyčejnou zkoušečkou

http://www.evv.cz/zbozi.php?co=detail&kod=7000000096

do kostry zlehka natočim samořeznej šroub a přicvaknu krokodýla ze zkoušečky a už jen čekám, na čas nehledim,když to trvá dlouho tak to připojim znova,zapnu klíček a musí to jít
DCX11
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: pon 04.08.2008 00:00

#17 Příspěvek od DCX11 »

Mnooo to není špatnej nápad, to bych mohl tak zkusit. Díky za tip! :wink:
mamouschek
Registrovaný
Příspěvky: 196
Registrován: pát 31.08.2007 00:00

#18 Příspěvek od mamouschek »

No a nebo je už kombi v háji. :lol: Není nad origo přípravek. Jinak pokud se to dělá bez odporu, tedy natvrdo, pak se občas stane, že po XY-tém smazání už to nende. Nic nového. :lol:
Odpovědět