Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Geometrie e39 ???

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
ray
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: stř 04.06.2003 00:00

#1 Příspěvek od ray »

nevíte někdo jestli se dají seřídít na zadní nápravě na e39 530d odklony? na geometrii mě řekli že nejdou....... :idea: :roll: :D ,divný je to ,že v loni říkali opak.....
P-J
Registrovaný
Příspěvky: 757
Registrován: pon 06.12.2004 01:00

#2 Příspěvek od P-J »

Ale jdou.
Bulda
Registrovaný
Příspěvky: 137
Registrován: sob 06.09.2008 00:00
Bydliště: Prag

#3 Příspěvek od Bulda »

vsechno tam de udelat
ray
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: stř 04.06.2003 00:00

#4 Příspěvek od ray »

díky moc,potřeboval jsem to potvrdit,ono i dle protokolů je vidět že to má jít,OK,pojedu jinam,díky moc :D
mamouschek
Registrovaný
Příspěvky: 196
Registrován: pát 31.08.2007 00:00

#5 Příspěvek od mamouschek »

Řekli Ti to proto, že buď už nějakej šroub nejde otočit, nebo nějak ožvejkali tak, že s nim už nejde hnout. Možná ho i ukroutili.
Luckysheck
Registrovaný
Příspěvky: 130
Registrován: čtv 08.05.2008 00:00
Bydliště: BMW
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Luckysheck »

Tak tak to znám z vlastní zkušenosti. A obzvláště u bavorů to dokážou pěkné zprasit...
GG
Registrovaný
Příspěvky: 264
Registrován: pát 18.10.2002 00:00
Bydliště: Beroun

#7 Příspěvek od GG »

Chce to nahřát autogenem. Alespoň u mého to tak dělali.
troutny
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#8 Příspěvek od troutny »

mamouschek píše:Řekli Ti to proto, že buď už nějakej šroub nejde otočit, nebo nějak ožvejkali tak, že s nim už nejde hnout. Možná ho i ukroutili.



Ty jo 8O ,to by byli dobří kaskadéři ukroutit šroub a nechat ho odjet,to je dost o hubu to si myslel ze srandy né?
Jinak na nápravě se "prý"nic autogenem nahřívat nemá,že to ztratí ty vlastnosti materiálu co to má mít.
brumlae34
Registrovaný
Příspěvky: 629
Registrován: pát 10.08.2007 00:00
Bydliště: Šumperk

#9 Příspěvek od brumlae34 »

To možná jo, ale většinou to bez toho nejde...
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Huska »

GG píše:Chce to nahřát autogenem. Alespoň u mého to tak dělali.

na e39tce snad autogen nepoužívali .. pokud jo tak jsou to kokoti, protože hliníková nápravnice dostala fest zabrat :-(
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
brumlae34
Registrovaný
Příspěvky: 629
Registrován: pát 10.08.2007 00:00
Bydliště: Šumperk

#11 Příspěvek od brumlae34 »

Taky si tam nesmis dat ten nejvetsi horak a valito to vsechno do ruda. Ale kdyz to nechces nahrívat, tak uz jedine urezat, a predni sbihavost kor.
Hansen
Registrovaný
Příspěvky: 346
Registrován: ned 15.04.2007 00:00
Bydliště: Čelákovice

#12 Příspěvek od Hansen »

Měnil jsem ramena na obou nápravách na E39/2000 a všechny šrouby jsem v pohodě uvolnil golou bez nahřívání a bez řezání. Všechny šrouby na nápravách byly zinkované a nerezavé. Jenom jeden excentrický šroub vzadu měl rezavou hlavu, protože ho asi někdo přede mnou načal asijským vercajkem. Uvolnit ale šel taky. Řekl bych, že v povrchové úpravě šroubů je na tom BMW hodně dobře. Šrouby na nápravách mají předepsané dost malé dotahovací momenty, takže by neměl být s jejich povolením problém.
Odpovědět