nevíte někdo jestli se dají seřídít na zadní nápravě na e39 530d odklony? na geometrii mě řekli že nejdou....... ,divný je to ,že v loni říkali opak.....
mamouschek píše:Řekli Ti to proto, že buď už nějakej šroub nejde otočit, nebo nějak ožvejkali tak, že s nim už nejde hnout. Možná ho i ukroutili.
Ty jo ,to by byli dobří kaskadéři ukroutit šroub a nechat ho odjet,to je dost o hubu to si myslel ze srandy né?
Jinak na nápravě se "prý"nic autogenem nahřívat nemá,že to ztratí ty vlastnosti materiálu co to má mít.
GG píše:Chce to nahřát autogenem. Alespoň u mého to tak dělali.
na e39tce snad autogen nepoužívali .. pokud jo tak jsou to kokoti, protože hliníková nápravnice dostala fest zabrat
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
Měnil jsem ramena na obou nápravách na E39/2000 a všechny šrouby jsem v pohodě uvolnil golou bez nahřívání a bez řezání. Všechny šrouby na nápravách byly zinkované a nerezavé. Jenom jeden excentrický šroub vzadu měl rezavou hlavu, protože ho asi někdo přede mnou načal asijským vercajkem. Uvolnit ale šel taky. Řekl bych, že v povrchové úpravě šroubů je na tom BMW hodně dobře. Šrouby na nápravách mají předepsané dost malé dotahovací momenty, takže by neměl být s jejich povolením problém.