zdravim,
uvazuji o koupi 2002 modelu e39 - 530d nebo ekonomictejsi varianty 525d, ale resim problem s automatem.
Vim, ze kilometry cca 200 - 230k neni problem, diesely od BMW vydrzi mraky, ale jak je to s automatem?? Nema nekdo zkusenosti, popr. nazor, jak si na tom muze stat automat, co ma nalitane pres 200k? Je prakticky nutna vymena nebo repase, nebo ne???
Diiky za info!!!!
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
525d, a obecne e39d AUTOMAT - prosim, poradte
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 160
- Registrován: ned 25.12.2005 01:00
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Hele automat můžu doporučit. Záleží jestli měl potřebnej servis - výměny oleje a filtru. Já mám třeba tds s automatem kterej má nalítáno 645000km skoro bez servisu, já jenom vyměnil filtr a kompletní náplň a nemám vůbec problém. Řadí tak, že to není znát a jezdí moc hezky. Je fakt bomba až mě to překvapilo. Čekal jsem že ho budu muset rozhodit a vyměnit lamely, brzdy atd., ale fakt nic, nemůžu si ztěžovat.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 73
- Registrován: stř 07.05.2008 00:00
- Bydliště: Ostrava / Rychvald
- Kontaktovat uživatele:
Hmmm tak to je celkem masakr, co pises. To te muze tady hodne lidi povazovat za stastlivce, protoze co tady vidim, tak uz i po 70tkm se to nekomu rozesralo:)
Ale jak rikas...je pravda, ze hodne urcite zalezi na tom, jak se o to kdo taky stara, jako se vsim...
Budu moc rad, kdyz budu stejny pripad jako ty...
)
Ale jak rikas...je pravda, ze hodne urcite zalezi na tom, jak se o to kdo taky stara, jako se vsim...
Budu moc rad, kdyz budu stejny pripad jako ty...

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 92
- Registrován: ned 23.11.2008 01:00
- Bydliště: Stredni Cechy
- Kontaktovat uživatele:
Zdravim,
take mam automat, jen u benzinu, a jezdi se s nim fakt dobre.
Koukal jsem snad do vsech vetvi diskuze, kde se o automatu mluvilo, a vychazi me z toho par zaveru:
1) opravdu hodne zalezi na tom, jak se o automat staral predchozi majitel (pravidelne vymeny oleje a filtru kazdych cca 60 tisic km u benzinu, 50 u nafty)
2) dalsi vec co ma na vydrz automatu vliv je to, jak se s automatem jezdi - zadne prehazovani rychlosti ci razeni neutralu za jizdy a podobne zachazeni, to automat hodne nici.
3) automaty nemaji radi nacipovane motory, nevydrzi ten narust kroutaku - je velka pravdepodobnost, ze bude ve spatnem stavu
4) automat neni zrovna nejlepsi na tahani tezkejch vleku, to mu take neprospiva, a dost ho to nici.
5) automat ma o neco vetsi spotrebu, nez manual, ale za to pohodli a komfort to fakt stoji...
snad jsem nevynechal nic duleziteho....
Pokud tedy nenarazis na kus, kterej je uz na konci sveho zivota diky spatnemu zachazeni a zanedbani pravidelneho servisu, tak se neni ceho bat, a hura do nej
take mam automat, jen u benzinu, a jezdi se s nim fakt dobre.
Koukal jsem snad do vsech vetvi diskuze, kde se o automatu mluvilo, a vychazi me z toho par zaveru:
1) opravdu hodne zalezi na tom, jak se o automat staral predchozi majitel (pravidelne vymeny oleje a filtru kazdych cca 60 tisic km u benzinu, 50 u nafty)
2) dalsi vec co ma na vydrz automatu vliv je to, jak se s automatem jezdi - zadne prehazovani rychlosti ci razeni neutralu za jizdy a podobne zachazeni, to automat hodne nici.
3) automaty nemaji radi nacipovane motory, nevydrzi ten narust kroutaku - je velka pravdepodobnost, ze bude ve spatnem stavu
4) automat neni zrovna nejlepsi na tahani tezkejch vleku, to mu take neprospiva, a dost ho to nici.
5) automat ma o neco vetsi spotrebu, nez manual, ale za to pohodli a komfort to fakt stoji...
snad jsem nevynechal nic duleziteho....
Pokud tedy nenarazis na kus, kterej je uz na konci sveho zivota diky spatnemu zachazeni a zanedbani pravidelneho servisu, tak se neni ceho bat, a hura do nej
