
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
životnost řetězů rozvodů jen pro mechaniky!
M3maniac píše:Shelby píše:Jen k té životnosti, na Opelu Omega TDS jsem řetěz nikdy neměnil a měla 432tkm a to byla hlava dole ve 360tkm takže jsem viděl jak to vypadá a na BMW 530d mám teď 539tkm a nevidím sebemenší důvod k výměně rozvodového řetězu! Výměna řetězu jak někdo píše ve 240tkm je blbost, vynásob to třema
Máš naprostou pravdu,při běžném používání půl meg.neni co řešit.....ovšem problém je v tom že 90% aut v čr maj 200tkm po třetí![]()
P.S. toje tak když se koupí bmw za 800eur
Děkuju, aspoň někdo kdo ví jak to opravdu je..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 870
- Registrován: úte 26.07.2005 00:00
- Bydliště: Rokycany
- Kontaktovat uživatele:
M3maniac píše:Shelby píše:Jen k té životnosti, na Opelu Omega TDS jsem řetěz nikdy neměnil a měla 432tkm a to byla hlava dole ve 360tkm takže jsem viděl jak to vypadá a na BMW 530d mám teď 539tkm a nevidím sebemenší důvod k výměně rozvodového řetězu! Výměna řetězu jak někdo píše ve 240tkm je blbost, vynásob to třema
Máš naprostou pravdu,při běžném používání půl meg.neni co řešit.....ovšem problém je v tom že 90% aut v čr maj 200tkm po třetí![]()
P.S. toje tak když se koupí bmw za 800eur
Mno zajímavá teze až na to,že já mám auto kupovaný u nás a se serviskou

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 870
- Registrován: úte 26.07.2005 00:00
- Bydliště: Rokycany
- Kontaktovat uživatele:
prase007 píše:eric píše:P.S. toje tak když se koupí bmw za 800eur
Mno zajímavá teze až na to,že já mám auto kupovaný u nás a se serviskou
Originální a zaručeně pravou servisku k tvýmu autu ti dneska seženej každej slušnej autobazar a prodejce ojetin.[/quote]
Hm až na to,že auto jsem kupoval od soukromé osoby,zásadně nekupuju v autobazarech.Auto je koupený v Autecu a ten majitel,od kterýho jsem to tehdá kupoval byl docela v pohodě týpek,s tou 540-tkou jezdila jeho manželka a on měl M5,takže proboha zrovna tenhle člověk neměl zapotřebí km stáčet,peněz měl víc než dost,auto tehdá prodával docela pod cenou,jelikož si pak kupoval cayenko a neměl čas řešit nějak dlouho prodej!No vysvětlení,že jsou kiláky stočený to napadne prostě každýho,asi nejjednodušší vysvěštlení pro všechno,že?!
eric píše:prase007 píše:eric píše:P.S. toje tak když se koupí bmw za 800eur
Mno zajímavá teze až na to,že já mám auto kupovaný u nás a se serviskou
Originální a zaručeně pravou servisku k tvýmu autu ti dneska seženej každej slušnej autobazar a prodejce ojetin.
Hm až na to,že auto jsem kupoval od soukromé osoby,zásadně nekupuju v autobazarech.Auto je koupený v Autecu a ten majitel,od kterýho jsem to tehdá kupoval byl docela v pohodě týpek,s tou 540-tkou jezdila jeho manželka a on měl M5,takže proboha zrovna tenhle člověk neměl zapotřebí km stáčet,peněz měl víc než dost,auto tehdá prodával docela pod cenou,jelikož si pak kupoval cayenko a neměl čas řešit nějak dlouho prodej!No vysvětlení,že jsou kiláky stočený to napadne prostě každýho,asi nejjednodušší vysvěštlení pro všechno,že?![/quote]
ale tady nikdo neřeší konkrétní auto,jen jsem prostě řekl že u 90% aut v čr to tak je


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 870
- Registrován: úte 26.07.2005 00:00
- Bydliště: Rokycany
- Kontaktovat uživatele:
M3maniac píše:eric píše:prase007 píše:[quote="eric"]
P.S. toje tak když se koupí bmw za 800eur
Mno zajímavá teze až na to,že já mám auto kupovaný u nás a se serviskou
Originální a zaručeně pravou servisku k tvýmu autu ti dneska seženej každej slušnej autobazar a prodejce ojetin.
Hm až na to,že auto jsem kupoval od soukromé osoby,zásadně nekupuju v autobazarech.Auto je koupený v Autecu a ten majitel,od kterýho jsem to tehdá kupoval byl docela v pohodě týpek,s tou 540-tkou jezdila jeho manželka a on měl M5,takže proboha zrovna tenhle člověk neměl zapotřebí km stáčet,peněz měl víc než dost,auto tehdá prodával docela pod cenou,jelikož si pak kupoval cayenko a neměl čas řešit nějak dlouho prodej!No vysvětlení,že jsou kiláky stočený to napadne prostě každýho,asi nejjednodušší vysvěštlení pro všechno,že?![/quote]
ale tady nikdo neřeší konkrétní auto,jen jsem prostě řekl že u 90% aut v čr to tak je


Ale no tak jasný,v podstatě máš pravdu,platí to samozřejmě v podstatě jen u dovozů,jelikož ten,kdo má na to si koupit u nás nový auto za 2.3 mega nemá zapotřebí stáčet kilometry a pak samozřejmě firemní koncernový papriky,tam je to víc než jasný,že se stáčej!Završil bych debatu asi tím,že pokud se cokoliv mění na rozvodech,tak by se měly udělat kompletně a né jen částečně,myslím,že se mnou budeš souhlasit

Tak je jasné že za 800 éček nemůžu čekat zázrak, ale s tou výbavou a zachovalostí s tím že práci na motoru platit nebudu je to pecka, hlavně synovi je 18 a když auto vyjde i na 50000 tisíc , tak mi řekněte co bych mu mohl pořídit bezpečnějšího u nás . Dvakrát už jsem měl havárku né vlastní vinou a zaplat pámbůch že to bylo VOLVO a Galaxy nedokážu si představit jestli bych tady ted datloval kdybych jel třeba v CORSE , takže já už koukám na bezpečný těžký auto a i když to sám někam práskne tak má asi větší šanci na přežití v 525 než ve fiestě . Jak jezdit s TDS jsem ho na to připravil a jestli mu bude dávat pod vocas studenýmu tak holt bude čumět na dvoře na báwo s prasklou hlavou 

Taky myslím že je to o kvalitním oleji a stylu jízdy Když budu jezdit jako prase se studeným motorem tak to nevydrží věčně žádný. Ale jak jsem psal jde hlavně o bezpečnost, já osobně jsem do TDI ale zase třeba 96 A6 za tyhle prachy neseženu Passata už vůbec ne ani s padlým motoremtroutny píše:Máš 100% pravdu,uvažuju stejně.
Na tds-u jezdím od 1995 a na prvním jsem najel přes 700tis na původní rozvod.Vše je o zacházení,pak to vydrží.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 870
- Registrován: úte 26.07.2005 00:00
- Bydliště: Rokycany
- Kontaktovat uživatele:
pitris píše:Tak je jasné že za 800 éček nemůžu čekat zázrak, ale s tou výbavou a zachovalostí s tím že práci na motoru platit nebudu je to pecka, hlavně synovi je 18 a když auto vyjde i na 50000 tisíc , tak mi řekněte co bych mu mohl pořídit bezpečnějšího u nás . Dvakrát už jsem měl havárku né vlastní vinou a zaplat pámbůch že to bylo VOLVO a Galaxy nedokážu si představit jestli bych tady ted datloval kdybych jel třeba v CORSE , takže já už koukám na bezpečný těžký auto a i když to sám někam práskne tak má asi větší šanci na přežití v 525 než ve fiestě . Jak jezdit s TDS jsem ho na to připravil a jestli mu bude dávat pod vocas studenýmu tak holt bude čumět na dvoře na báwo s prasklou hlavou
Dobře uvažující tatík,lepší,než paňárovi kupovat rovnou po řidičáku např.e46 330i,že?!K tomu musí postupně dojít,já začínal na schade 120,ale pozor GLS

Tak brácho mám E39 tds od nova, první čtyři roky servis v Autecu, je to můj mazlík takže má jenom to nejlepší.Ve 136 000 km vytahaný řetězy o každej o centimetr a nastal problém, protože čerpadlo dávalo jinde. Už jsem dělal dvanáct různej tds na rozvody a u osmi nebyl stopro stočenej tacháč. Ani u jednoho z nich nebylo natočeno víc jak 295 000km a všechy rozvody v hajzlu, jeden dokonce roztrženej a nakopanej.Tak si myslím, že mluvím třošku ze zkušenosti. Co ty na to?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 870
- Registrován: úte 26.07.2005 00:00
- Bydliště: Rokycany
- Kontaktovat uživatele:
Homer píše:Tak brácho mám E39 tds od nova, první čtyři roky servis v Autecu, je to můj mazlík takže má jenom to nejlepší.Ve 136 000 km vytahaný řetězy o každej o centimetr a nastal problém, protože čerpadlo dávalo jinde. Už jsem dělal dvanáct různej tds na rozvody a u osmi nebyl stopro stočenej tacháč. Ani u jednoho z nich nebylo natočeno víc jak 295 000km a všechy rozvody v hajzlu, jeden dokonce roztrženej a nakopanej.Tak si myslím, že mluvím třošku ze zkušenosti. Co ty na to?
No tak konečně rozumný slovo a hlavně z praxe!!
eric píše:Homer píše:Tak brácho mám E39 tds od nova, první čtyři roky servis v Autecu, je to můj mazlík takže má jenom to nejlepší.Ve 136 000 km vytahaný řetězy o každej o centimetr a nastal problém, protože čerpadlo dávalo jinde. Už jsem dělal dvanáct různej tds na rozvody a u osmi nebyl stopro stočenej tacháč. Ani u jednoho z nich nebylo natočeno víc jak 295 000km a všechy rozvody v hajzlu, jeden dokonce roztrženej a nakopanej.Tak si myslím, že mluvím třošku ze zkušenosti. Co ty na to?
No tak konečně rozumný slovo a hlavně z praxe!!
Hoši ,hoši a "prej" brácho

Tak hlavně až tady budeš psát tydle bláboly,tak se radši nad tím střízlivě zamysli jestli to ovšem dokážeš.Kdybys měl ten řetěz byt jen jeden o centimetr vytáhlý tak se motor M51 potká,píst s výfukovými ventily.Zubová rozteč je právě 1cm,takže v případě,že by to bylo o 1 zub rozčasovaný (vačka o zub pomalejší za klikou)tak se motor okamžitě potká.
A to nemluvím o těch tvých zminovaných centimetr na jednom řetězu a druhý centimetr na druhým řetězu=rozčasovaný o 2 zuby,si to zkus někdy než tady todle budeš psát přesadit rozvod a zatočit motorem.A prej zkušenosti,leda pusou todle z praxí nemá nic společného, pěkně děkuju.

Závady rozvodů je v 90% KO hydraul. napínák a pak způsob zacházení.Velmi sporadický je přetržení řetězu.
Homer píše:Tak brácho mám E39 tds od nova, první čtyři roky servis v Autecu, je to můj mazlík takže má jenom to nejlepší.Ve 136 000 km vytahaný řetězy o každej o centimetr a nastal problém, protože čerpadlo dávalo jinde. Už jsem dělal dvanáct různej tds na rozvody a u osmi nebyl stopro stočenej tacháč. Ani u jednoho z nich nebylo natočeno víc jak 295 000km a všechy rozvody v hajzlu, jeden dokonce roztrženej a nakopanej.Tak si myslím, že mluvím třošku ze zkušenosti. Co ty na to?
řetěz v prdeli ve 130tkm??? u bmw? hm....tak to asi někdo jezdil 130tkm jen na sprintech


Koupil jsem e-39 a jako první jsem nechal udělat motor a brzdy v servisu BMW.
Takže.., brzdy byly A1, motor A1. Pouze vyměnili filtry, svíčky a motorový olej a to jen pro můj klid. Samozřejmě jsem chtěl udělat rozvody, což se pan technik skutečně pousmál, poplácal mi po rameni a ujistil mne, že tam rozvoďák není, že je tam řetěz, který je na životnost auta. Zažil prej pouze 1x přervanej řetěz, ale to bylo u nějakýho eMkového speciálu.
Tak newim kluci..., newim...
Takže.., brzdy byly A1, motor A1. Pouze vyměnili filtry, svíčky a motorový olej a to jen pro můj klid. Samozřejmě jsem chtěl udělat rozvody, což se pan technik skutečně pousmál, poplácal mi po rameni a ujistil mne, že tam rozvoďák není, že je tam řetěz, který je na životnost auta. Zažil prej pouze 1x přervanej řetěz, ale to bylo u nějakýho eMkového speciálu.

Tak newim kluci..., newim...

Mám zkušenosti takové že jsou mechanici a mechanici.někteří říkají minimálně ho kontrolovat,někteří doporučují výměnu u nějakého nájezdu a někteří to vůbec neřeší.teda osobně, jsem já měl na tds natrhnutej řetěz tesně před roztržením,a na 2 autech jsem dělal vytahané řetezy jak fena (nájezd u nich byl kolem 300tis).
tds píše:Mám zkušenosti takové že jsou mechanici a mechanici.někteří říkají minimálně ho kontrolovat,někteří doporučují výměnu u nějakého nájezdu a někteří to vůbec neřeší.teda osobně, jsem já měl na tds natrhnutej řetěz tesně před roztržením,a na 2 autech jsem dělal vytahané řetezy jak fena (nájezd u nich byl kolem 300tis).
no ono se těžko zjišťuje v čr nájezd u e34 tds.....95% jich servisku nemá....nebo má,ale poslední záznam s 160tkm je z roku 95

tds píše:Mám zkušenosti takové že jsou mechanici a mechanici.někteří říkají minimálně ho kontrolovat,někteří doporučují výměnu u nějakého nájezdu a někteří to vůbec neřeší.teda osobně, jsem já měl na tds natrhnutej řetěz tesně před roztržením,a na 2 autech jsem dělal vytahané řetezy jak fena (nájezd u nich byl kolem 300tis).
Já mám těch 240 000 a jak jsem psal nevím jestli se napne řetěz až po nastartování jak u Mercedesu, ale normálně jsem přesadil řetěz na vačce o zub a to celkem lehce znovu dotaz na napínák ?? Vyměnit?? nebo se nemusí,?? případná kontrola??jak???
