Caris píše:Me TDSo taky moc netopi, ale je to relativni. Zima me v nem niky nebyla. Jsou auta ktara topeji vic. casty problem je jak jiz nekdo psal prachovej filtr. Kdyz je zaneseny tak moc vzduchu i tepleho do auta nejde. Je treba ho menit cca jednou za rok.
pylovej filtr nemám, mám starší model do kterýho se ještě nedávalo, a tdso na to že je na úplně max by mělo topit víc...
Caris píše:Me TDSo taky moc netopi, ale je to relativni. Zima me v nem niky nebyla. Jsou auta ktara topeji vic. casty problem je jak jiz nekdo psal prachovej filtr. Kdyz je zaneseny tak moc vzduchu i tepleho do auta nejde. Je treba ho menit cca jednou za rok.
pylovej filtr nemám, mám starší model do kterýho se ještě nedávalo, a tdso na to že je na úplně max by mělo topit víc...
Caris píše:Me TDSo taky moc netopi, ale je to relativni. Zima me v nem niky nebyla. Jsou auta ktara topeji vic. casty problem je jak jiz nekdo psal prachovej filtr. Kdyz je zaneseny tak moc vzduchu i tepleho do auta nejde. Je treba ho menit cca jednou za rok.
pylovej filtr nemám, mám starší model do kterýho se ještě nedávalo, a tdso na to že je na úplně max by mělo topit víc...
nikdo neví co s těma ventilama topení?
mozna by take nemuselo fungovat cerpadylko co je u ele. ventilu k topeni
Caris píše:Me TDSo taky moc netopi, ale je to relativni. Zima me v nem niky nebyla. Jsou auta ktara topeji vic. casty problem je jak jiz nekdo psal prachovej filtr. Kdyz je zaneseny tak moc vzduchu i tepleho do auta nejde. Je treba ho menit cca jednou za rok.
pylovej filtr nemám, mám starší model do kterýho se ještě nedávalo, a tdso na to že je na úplně max by mělo topit víc...
nikdo neví co s těma ventilama topení?
mozna by take nemuselo fungovat cerpadylko co je u ele. ventilu k topeni
a co s tím? prý se to dá rozdělat vyčistit a složit stejně jako ty ventily - nebo ne? vůbec nevím... už mě to ale mrdí...
sominek píše:[quote="Caris"]Me TDSo taky moc netopi, ale je to relativni. Zima me v nem niky nebyla. Jsou auta ktara topeji vic. casty problem je jak jiz nekdo psal prachovej filtr. Kdyz je zaneseny tak moc vzduchu i tepleho do auta nejde. Je treba ho menit cca jednou za rok.
pylovej filtr nemám, mám starší model do kterýho se ještě nedávalo, a tdso na to že je na úplně max by mělo topit víc...
nikdo neví co s těma ventilama topení?
mozna by take nemuselo fungovat cerpadylko co je u ele. ventilu k topeni
a co s tím? prý se to dá rozdělat vyčistit a složit stejně jako ty ventily - nebo ne? vůbec nevím... už mě to ale mrdí...[/quote]
rozdelat to jde, uz jsem ho tez rozebiral. mel jsem v nem seknuty kousek hlinikoveho svaru po vareni hlavy. Myslim ze jsem mel vyndany cely ten blok (2x elektroventil a to cerpadlo) cerpadlo se da rozdelat a znovu poskladat aby se na nem neco ponicilo. Presny popis ti ale uz nereknu bude to rok co jsem to delal.
Caris píše:Me TDSo taky moc netopi, ale je to relativni. Zima me v nem niky nebyla. Jsou auta ktara topeji vic. casty problem je jak jiz nekdo psal prachovej filtr. Kdyz je zaneseny tak moc vzduchu i tepleho do auta nejde. Je treba ho menit cca jednou za rok.
pylovej filtr nemám, mám starší model do kterýho se ještě nedávalo, a tdso na to že je na úplně max by mělo topit víc...
nikdo neví co s těma ventilama topení?
ventil ti zavira a otvira nic jineho nedela. mel by se otvirat a zavirat podle vnitrni teploty v kabine nebo v pripade otoceni za zub na max u ridicova ovladani topeni. V tomto pripade by mely byt otevreny oba bez ohledu na vnitrni teplotu
jedny elektroventily mam, jsou dobre, kdyby jsi je chtel, tak pisni.
Pokud mas automatickou klimu, problem muze byt take v klapach, ktere jsou v tunelech.. je to hodne velkej oser dat dokupy, musi cela palubka dolu. Ted me to ceka a netesim se.
btw ,ty ventily jsou uvnitr standardne spustene dolu? ja to tak totiz mam, pravdepodobne si je tlak vody sam nadzvedne, jenom kdyz jde do tech ventilu proud, tak se zavrou.
Jestli můžu přispět s troškou do mlýna tak mám podobný problém.Auto skoro netopí.mám 525tds 96 s automat.klimou a když pustím fofrák tak na okno jde teplej,na boční okna taky ale uprostřed mi z řidičovýho jde studenej a u spolujezdce trochu teplej.Mám obavy že to může bejt klapka.A taky asi budu mít špatnej termostat protože teď v tý kose se to ohřeje za první čárku a pokud tomu nešlapu tak je to tam pořád,vyřešil jsem to dnes tím že jsem dal před chladič karton,auto trochu víc topí ale stejně to je divný.a pylovej filtr není zase tak zasranej aby to dělalo.a vzadu v tunelu jak je ovládání pro lidi vzadu tak z toho jde jen studenej.kde se nacházej ty ventily pokud někdo ví?nebo se mám zaměřit na něco jinýho?
aha,a poznám je na první pohled u těch pojistek?to je pod tím víčkem nebo někde bokem?myslíš že to bude dělat to že z jednoho jde teplej a z druhýho studenej?abych ty klapky pak taky neměl jako ty.to foukání dozadu jen studený je teda hodně divný.to soudruzi z ndr udělali někde chybu ne?to využiješ teda jen v létě
mantrabeach píše:Jestli můžu přispět s troškou do mlýna tak mám podobný problém.Auto skoro netopí.mám 525tds 96 s automat.klimou a když pustím fofrák tak na okno jde teplej,na boční okna taky ale uprostřed mi z řidičovýho jde studenej a u spolujezdce trochu teplej.Mám obavy že to může bejt klapka.A taky asi budu mít špatnej termostat protože teď v tý kose se to ohřeje za první čárku a pokud tomu nešlapu tak je to tam pořád,vyřešil jsem to dnes tím že jsem dal před chladič karton,auto trochu víc topí ale stejně to je divný.a pylovej filtr není zase tak zasranej aby to dělalo.a vzadu v tunelu jak je ovládání pro lidi vzadu tak z toho jde jen studenej.kde se nacházej ty ventily pokud někdo ví?nebo se mám zaměřit na něco jinýho?
Podle ceho soudis ze prachovej filtr je cisty? Jak casto ho vymenujes.?Aby fungoval tak to chce minimalne jednou za rok.
mantrabeach píše:no zkusím ho vyměnit jak jen to půjde ale jako že by byl zasranej aby to přestalo topit to se mi nezdá
On vypady jako novej, ale vzduch pres nej nejde. Byl jsem z toho taky hotovej, dvakrat za rok menit filtr. Posledni vymenu jsem udelal takovou ze jsem vytrhal ten chlupatej papir a nalepil jsem tam 5mm molitan. Mozna tam te pyl jde ale alergicky na nej nikdo nejsme. Za celou dobu co jezdim s molitanem v aute jsem prach neutiral. Takze splnuje vse co jsem potreboval vyresit
Jen takový malý technický dotaz. V tý komoře, kde je ten prachový či pylový filtr, ze strany řidiče je do ní zacvaklá taková škatulka. Je na ní jakýchsi pružinek a nějaké jakoby relé. Do toho zapojené cca čtyři dráty . K čemu to je ?
Výměna filtru je celkem sranda. Těch ku... a pi.. co u toho lítalo. Jinak z tunelu vzadu jde jen studený vzduch. Je to bohužel tak řešené.