Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Holin
Registrovaný
Příspěvky: 144 Registrován: stř 13.09.2006 00:00
Bydliště: Východní Čechy
#21
Příspěvek
od Holin » stř 14.01.2009 11:05
TO STALLKER:
Tak to je na pytel, a ta voda se ti teda neztrácí?
Někde jsem myslím četl, že se dá přes testy na BC zobrazit teplota oleje v motoru, je to tak??
CernyPetr
Registrovaný
Příspěvky: 106 Registrován: čtv 08.03.2007 01:00
Bydliště: Jablonec n.N.
#22
Příspěvek
od CernyPetr » stř 14.01.2009 13:36
Teplotu oleje v motoru pripadne v automaticky prevodovce na BC podle me nenajdes.
Teplotu oleje v automatu mi urcite zobrazi diagnostika, u teploty oleje v motoru si nejsem jistej.
Mimochodem k cemu by to u tohoto tematu bylo dobry?
Holin
Registrovaný
Příspěvky: 144 Registrován: stř 13.09.2006 00:00
Bydliště: Východní Čechy
#23
Příspěvek
od Holin » stř 14.01.2009 13:45
Máš pravdu, je to OT, dotaz tedy hodím jinam..
Mikaelus
Registrovaný
Příspěvky: 33 Registrován: pát 25.07.2008 00:00
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:
#24
Příspěvek
od Mikaelus » stř 14.01.2009 15:13
díky za radu ohledně teploty na BC. Odvzdušnil jsem chlazení a vypadá to, že už to topí.
jurasis
Registrovaný
Příspěvky: 5551 Registrován: stř 06.09.2006 00:00
Bydliště: Nymburk
#25
Příspěvek
od jurasis » stř 14.01.2009 23:28
Bajzik píše: někde ti zřejmě ubývá kapalina, jestli ne do motoru
či oleje tak někde kolem hadic, koupil bych novou tu
přírubu termostatu , já jí měl jak luk a navíc popraskaná. Ted jezdím a topím jak pááááán
Kdo ji budete měnit, sežeňte hliníkovou místo plastové. Vydrží už na věky...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
stallker
Registrovaný
Příspěvky: 183 Registrován: ned 05.08.2007 00:00
Bydliště: So(c)kolov
#26
Příspěvek
od stallker » čtv 15.01.2009 23:15
a kde se dá sehnat hliníková? čuměl jsem dnes do Cory a dá se sehnat plastová za cca 450,-
stallker
Registrovaný
Příspěvky: 183 Registrován: ned 05.08.2007 00:00
Bydliště: So(c)kolov
#27
Příspěvek
od stallker » čtv 15.01.2009 23:38
tak jsem to dnes znovu odvzdušnil, tentokrát podle návodu odsud
bublin tam bylo zase požehnaně, ale vody od minula nastejno, tak snad nikde neteče
auto teď zase topí, ale na jak dlouho
...pak napíšu
stallker
Registrovaný
Příspěvky: 183 Registrován: ned 05.08.2007 00:00
Bydliště: So(c)kolov
#28
Příspěvek
od stallker » čtv 22.01.2009 22:45
tak od posledního odvzdušnění utekl týden a auto krásně topí jak má
, takže díky všem za rady, bylo to jen hodně zavzdušněný.
akorát ta voda, je jí tam zase míň
, možná tam zkusim nalejt ňákou sračku na utěsnění chladící soustavy
stanley07
Registrovaný
Příspěvky: 445 Registrován: sob 06.09.2003 00:00
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:
#29
Příspěvek
od stanley07 » čtv 22.01.2009 23:03
Já to z vlastní zkušenosti tipuju na zavzdušnění.. Měl jsem to samý a přes všechny rady, se mi to odvzdušnit nepovedlo. Vždycky to zase topit přestalo. Řešení? Jel jsem to nechat odvzdušnit do BMW. Maj tam na to podtlakovou pumpu a od tý doby mám klid.. Ahoj..
Bajzik
Registrovaný
Příspěvky: 367 Registrován: pát 21.10.2005 00:00
Bydliště: J. Hradec
Kontaktovat uživatele:
#30
Příspěvek
od Bajzik » čtv 22.01.2009 23:05
komu není rady tomu zřejmě není pomoci, ubývá ta voda nebo ne? pokud ano tak to mužeš odvzušnovat každý týden. Znovu to tu psát nebudu.