Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Nivoregulace e39 Touring

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
PIRKRB
Registrovaný
Příspěvky: 61
Registrován: pát 12.12.2008 01:00

#61 Příspěvek od PIRKRB »

nevite jestli to jde namontovat na e34 tds combi bez niva mam totiz 2 mechy uplne nove jsou z e39 nikdy nebyli namontovany.
jurasis
Registrovaný
Příspěvky: 5551
Registrován: stř 06.09.2006 00:00
Bydliště: Nymburk

#62 Příspěvek od jurasis »

Jsi automechanik a nevíš, jak fungujou měchy?
Když je úplně vyhodím, tak můžu jet i 200 a nic vibrovat nebude. Jen nesmím skočit do díry, protože budu mít rameno uvnitř auta...
Tlumiče taky nevibrují. Auto jen "plave".
Vibrace znamenají volný spoj (šroub, čep).
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
jurasis
Registrovaný
Příspěvky: 5551
Registrován: stř 06.09.2006 00:00
Bydliště: Nymburk

#63 Příspěvek od jurasis »

PIRKRB píše:nevite jestli to jde namontovat na e34 tds combi bez niva mam totiz 2 mechy uplne nove jsou z e39 nikdy nebyli namontovany.


8O :roll:
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
KALDA
Registrovaný
Příspěvky: 404
Registrován: sob 02.08.2008 00:00
Bydliště: Uh.Hradiště

#64 Příspěvek od KALDA »

jurasis píše:Jsi automechanik a nevíš, jak fungujou měchy?
Když je úplně vyhodím, tak můžu jet i 200 a nic vibrovat nebude. Jen nesmím skočit do díry, protože budu mít rameno uvnitř auta...
Tlumiče taky nevibrují. Auto jen "plave".
Vibrace znamenají volný spoj (šroub, čep).

No,tlumice muzou vybrovat,ale to uz musi byt uplne total! Jinak nemyslim ze by tlumic odesel ze dne na den.
surfman55
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: pon 25.12.2006 01:00

#65 Příspěvek od surfman55 »

KALDA píše:Zdarec,tak mam jeden dotaz. Dnes rano valim do prace a auto zacalo jemne vybovat,hned jsem si vzpomnel na tohle tema a doufal ze me to mine. No a pak jedu zase z prace a u 70km/hod. zacne auto vybrovat a se stoupajici rychlosti stoupa i vybrovani. U 100km/hod. se to uz nedalo vydrzet a musel jsem zbrzdit na tech 70km. Vybrovalo to hrozne moc,jakoby melo neco upadnout. Zadna kontrolka se mi nerozsvitila a zadek me necapi na zemi. Myslite ze je to tema mechama?



Mrkni na axiály...
KALDA
Registrovaný
Příspěvky: 404
Registrován: sob 02.08.2008 00:00
Bydliště: Uh.Hradiště

#66 Příspěvek od KALDA »

chlapi,mel jsem led na zadnim pravem kole. :lol:
landys
Registrovaný
Příspěvky: 193
Registrován: stř 19.10.2005 00:00
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

#67 Příspěvek od landys »

Tak je to super, nakonec to byla jen přírodní maxiboule a je po problému :-)
...kdyby to tak bylo vždy...
Já si nechal zadek přes diagnostiku o 2,5 cm zvednout (do vyššího levelu) a zatím mě to stačí. Mám holt zimáky, co by se měly dávat na nějakou trojku a ne na E39, tak to bylo nízko fakt moc. Taky jakžtakž po problému :-)
jurasis
Registrovaný
Příspěvky: 5551
Registrován: stř 06.09.2006 00:00
Bydliště: Nymburk

#68 Příspěvek od jurasis »

KALDA píše:chlapi,mel jsem led na zadnim pravem kole. :lol:


Když říkám nevyvážená kola, tak nevyvážená kola... :lol: 8)
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
KALDA
Registrovaný
Příspěvky: 404
Registrován: sob 02.08.2008 00:00
Bydliště: Uh.Hradiště

#69 Příspěvek od KALDA »

no jo,jen tam bylo malinko mensi zavazicko :D Kdyz jsem se prvni na to mrkl,hned me to bylo jasne ze to bude tim,byla tam hrozna hromada. Sem se tocil v kazde zatacce a na kazdem parkovisti :) Asi to bude tim :D Docela dobra zavada :)
Temco
Registrovaný
Příspěvky: 12
Registrován: úte 27.01.2009 01:00
Bydliště: Hradec Králové

#70 Příspěvek od Temco »

Jawak píše:U BMW v Brně stojí kus asi 4400 Kč vč. DPH, za materiál, výměnu a nastavení přes diagnostiku jsem dal 11300 Kč :?
Jednoho krásného dne to odejde z ničeho nic...



Tak jsem se rozhodl ušetřit, a rozhodne se to vyplati!!!!!!!! Kompletní vyměna měchu + zadnich tlumiču mi trvala cca 2,5 hodiny. Nařadi - hever kliče a šroubovak. Myslim že jestli jsem to zvladnul ja, tak to zvladne každy... Nejsem automechanik.
Přiště zkusim vlastnoruční vyměnu brzd (kotouče+desky)


:D
landys
Registrovaný
Příspěvky: 193
Registrován: stř 19.10.2005 00:00
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

#71 Příspěvek od landys »

Když je teplíčko, je fajn. V tomhle počasí si nejsem schopnej ani přehodit přední pružiny. Prdly mě za jízdy tak blbě, že to šlo do gumy a nedalo se dojet!
Tuningové pružiny stojí 2k2 všechny 4, ale kvůli počasí jsem to dal do BMW a tach chtěj 3k8 bez DPH jen za ty přední. Ale když už to rozebírali, prý by bylo vhodné čenžnout i jedno rameno, nějaké silentbloky, atd. a matroš asi za 30 litrů :D
KALDA
Registrovaný
Příspěvky: 404
Registrován: sob 02.08.2008 00:00
Bydliště: Uh.Hradiště

#72 Příspěvek od KALDA »

Hola,chlapi,mam e39 530d v kombajnu a kdyz jedu pres hrby tak mam pocit jako bych jel s prazdnou dodavkou,myslim ze skoro kazdy zna ten pocit jak to blbe jako by skaze a dostavato jako by pecky do napravy. Dela to jen zadech. Mechy jsou vizualne v poradku,tlumice taky ok. Nekde jsem cetl ze by to mohli delat ty 4 velke silentbloky,ale uz to nemuzu najit kde to bylo. Ma nekdo podobne skusenosti? Dik
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#73 Příspěvek od Huska »

KALDA píše:Hola,chlapi,mam e39 530d v kombajnu a kdyz jedu pres hrby tak mam pocit jako bych jel s prazdnou dodavkou,myslim ze skoro kazdy zna ten pocit jak to blbe jako by skaze a dostavato jako by pecky do napravy. Dela to jen zadech. Mechy jsou vizualne v poradku,tlumice taky ok. Nekde jsem cetl ze by to mohli delat ty 4 velke silentbloky,ale uz to nemuzu najit kde to bylo. Ma nekdo podobne skusenosti? Dik


jj počítej že to budou ony... taky jsme je měnili a projevovalo se to jak píšeš... rovnou vyměn všechny 4ks at to nemusíš dělat dvakrát jako mi :-)
Jinak stačí vlézt pod auto a velkýk šroubovákem zkoušet jeden po druhém (vyzuálně vypadjí OK ikdyž jsou KO)... pokud je jeden utržený už to dělá bordel
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
KALDA
Registrovaný
Příspěvky: 404
Registrován: sob 02.08.2008 00:00
Bydliště: Uh.Hradiště

#74 Příspěvek od KALDA »

Huska píše:
KALDA píše:Hola,chlapi,mam e39 530d v kombajnu a kdyz jedu pres hrby tak mam pocit jako bych jel s prazdnou dodavkou,myslim ze skoro kazdy zna ten pocit jak to blbe jako by skaze a dostavato jako by pecky do napravy. Dela to jen zadech. Mechy jsou vizualne v poradku,tlumice taky ok. Nekde jsem cetl ze by to mohli delat ty 4 velke silentbloky,ale uz to nemuzu najit kde to bylo. Ma nekdo podobne skusenosti? Dik


jj počítej že to budou ony... taky jsme je měnili a projevovalo se to jak píšeš... rovnou vyměn všechny 4ks at to nemusíš dělat dvakrát jako mi :-)
Jinak stačí vlézt pod auto a velkýk šroubovákem zkoušet jeden po druhém (vyzuálně vypadjí OK ikdyž jsou KO)... pokud je jeden utržený už to dělá bordel

Diky za radu,zitra odskousim. Kolik zhruba vychazi jeden? At vim zhruba co me ceka :)
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#75 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

jinak ty mechy bych moc nemazal, pisek se tam bude pak drzet o to lepe...
“Ability is what you're capable of doing.”
Regis
Registrovaný
Příspěvky: 163
Registrován: sob 03.03.2007 01:00
Bydliště: Praha

#76 Příspěvek od Regis »

Pro anglicky hovorici je navod na DIY vymenu silentbloku zadniho ramu napr. zde:
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1183593

Jinak na vyndani silentbloku je potreba specialni pripravek, nevim jestli to jde nejak jednoduse bez nej.
Zdenal
Registrovaný
Příspěvky: 315
Registrován: pát 20.03.2009 01:00

#77 Příspěvek od Zdenal »

Jen pro zajímavost, kolik stojej tlumiče na variantu s nivem?
Někdo mě strašil, že stojej raketu, asi 15000,-/kus, blbost nee?
Něco jsem hledal a cena by tam měla být skoro stejná. Našel jsem bilsteiny 3150,- nebo je to fakt za takový pálky??
e39 530D touring 2002
Regis
Registrovaný
Příspěvky: 163
Registrován: sob 03.03.2007 01:00
Bydliště: Praha

#78 Příspěvek od Regis »

e39 Touringy jsou s nivem vsechny, ne?
Je tam tlumic nasikmo, coz je trochu pitomy a chce to pak dobre naladenej tlumic aby to tlumilo jak ma (nelinearne). Ale jinak by to snad mel byt uplne normalni tlumic, ne...?
Milhaus_
Registrovaný
Příspěvky: 98
Registrován: ned 03.06.2007 00:00

#79 Příspěvek od Milhaus_ »

Nivo nemaj vsechny touringy E39, byla to priplatkova vybava - mozna do urciteho roku, ja mam 2001 525d a nivo nemam
pokud vim tak E61 by mely mit Nivo uz v zakladu
wEnC
Registrovaný
Příspěvky: 273
Registrován: ned 26.10.2003 00:00
Bydliště: Žďár n.S. a v 528iT
Kontaktovat uživatele:

#80 Příspěvek od wEnC »

Nivo bývá podle motorizace, takže od 528i vejš a od 530d je to myslím standard. Slabší kusy 520, 523i, 525tds je nemaj, pokud si za něj majitel tenkrát nepřiplatil.
Odpovědět