Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Nivoregulace e39 Touring
Jsi automechanik a nevíš, jak fungujou měchy?
Když je úplně vyhodím, tak můžu jet i 200 a nic vibrovat nebude. Jen nesmím skočit do díry, protože budu mít rameno uvnitř auta...
Tlumiče taky nevibrují. Auto jen "plave".
Vibrace znamenají volný spoj (šroub, čep).
Když je úplně vyhodím, tak můžu jet i 200 a nic vibrovat nebude. Jen nesmím skočit do díry, protože budu mít rameno uvnitř auta...
Tlumiče taky nevibrují. Auto jen "plave".
Vibrace znamenají volný spoj (šroub, čep).
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
jurasis píše:Jsi automechanik a nevíš, jak fungujou měchy?
Když je úplně vyhodím, tak můžu jet i 200 a nic vibrovat nebude. Jen nesmím skočit do díry, protože budu mít rameno uvnitř auta...
Tlumiče taky nevibrují. Auto jen "plave".
Vibrace znamenají volný spoj (šroub, čep).
No,tlumice muzou vybrovat,ale to uz musi byt uplne total! Jinak nemyslim ze by tlumic odesel ze dne na den.
KALDA píše:Zdarec,tak mam jeden dotaz. Dnes rano valim do prace a auto zacalo jemne vybovat,hned jsem si vzpomnel na tohle tema a doufal ze me to mine. No a pak jedu zase z prace a u 70km/hod. zacne auto vybrovat a se stoupajici rychlosti stoupa i vybrovani. U 100km/hod. se to uz nedalo vydrzet a musel jsem zbrzdit na tech 70km. Vybrovalo to hrozne moc,jakoby melo neco upadnout. Zadna kontrolka se mi nerozsvitila a zadek me necapi na zemi. Myslite ze je to tema mechama?
Mrkni na axiály...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 193
- Registrován: stř 19.10.2005 00:00
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Tak je to super, nakonec to byla jen přírodní maxiboule a je po problému
...kdyby to tak bylo vždy...
Já si nechal zadek přes diagnostiku o 2,5 cm zvednout (do vyššího levelu) a zatím mě to stačí. Mám holt zimáky, co by se měly dávat na nějakou trojku a ne na E39, tak to bylo nízko fakt moc. Taky jakžtakž po problému

...kdyby to tak bylo vždy...
Já si nechal zadek přes diagnostiku o 2,5 cm zvednout (do vyššího levelu) a zatím mě to stačí. Mám holt zimáky, co by se měly dávat na nějakou trojku a ne na E39, tak to bylo nízko fakt moc. Taky jakžtakž po problému

Jawak píše:U BMW v Brně stojí kus asi 4400 Kč vč. DPH, za materiál, výměnu a nastavení přes diagnostiku jsem dal 11300 Kč
Jednoho krásného dne to odejde z ničeho nic...
Tak jsem se rozhodl ušetřit, a rozhodne se to vyplati!!!!!!!! Kompletní vyměna měchu + zadnich tlumiču mi trvala cca 2,5 hodiny. Nařadi - hever kliče a šroubovak. Myslim že jestli jsem to zvladnul ja, tak to zvladne každy... Nejsem automechanik.
Přiště zkusim vlastnoruční vyměnu brzd (kotouče+desky)

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 193
- Registrován: stř 19.10.2005 00:00
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Když je teplíčko, je fajn. V tomhle počasí si nejsem schopnej ani přehodit přední pružiny. Prdly mě za jízdy tak blbě, že to šlo do gumy a nedalo se dojet!
Tuningové pružiny stojí 2k2 všechny 4, ale kvůli počasí jsem to dal do BMW a tach chtěj 3k8 bez DPH jen za ty přední. Ale když už to rozebírali, prý by bylo vhodné čenžnout i jedno rameno, nějaké silentbloky, atd. a matroš asi za 30 litrů
Tuningové pružiny stojí 2k2 všechny 4, ale kvůli počasí jsem to dal do BMW a tach chtěj 3k8 bez DPH jen za ty přední. Ale když už to rozebírali, prý by bylo vhodné čenžnout i jedno rameno, nějaké silentbloky, atd. a matroš asi za 30 litrů

Hola,chlapi,mam e39 530d v kombajnu a kdyz jedu pres hrby tak mam pocit jako bych jel s prazdnou dodavkou,myslim ze skoro kazdy zna ten pocit jak to blbe jako by skaze a dostavato jako by pecky do napravy. Dela to jen zadech. Mechy jsou vizualne v poradku,tlumice taky ok. Nekde jsem cetl ze by to mohli delat ty 4 velke silentbloky,ale uz to nemuzu najit kde to bylo. Ma nekdo podobne skusenosti? Dik
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
KALDA píše:Hola,chlapi,mam e39 530d v kombajnu a kdyz jedu pres hrby tak mam pocit jako bych jel s prazdnou dodavkou,myslim ze skoro kazdy zna ten pocit jak to blbe jako by skaze a dostavato jako by pecky do napravy. Dela to jen zadech. Mechy jsou vizualne v poradku,tlumice taky ok. Nekde jsem cetl ze by to mohli delat ty 4 velke silentbloky,ale uz to nemuzu najit kde to bylo. Ma nekdo podobne skusenosti? Dik
jj počítej že to budou ony... taky jsme je měnili a projevovalo se to jak píšeš... rovnou vyměn všechny 4ks at to nemusíš dělat dvakrát jako mi

Jinak stačí vlézt pod auto a velkýk šroubovákem zkoušet jeden po druhém (vyzuálně vypadjí OK ikdyž jsou KO)... pokud je jeden utržený už to dělá bordel




Huska píše:KALDA píše:Hola,chlapi,mam e39 530d v kombajnu a kdyz jedu pres hrby tak mam pocit jako bych jel s prazdnou dodavkou,myslim ze skoro kazdy zna ten pocit jak to blbe jako by skaze a dostavato jako by pecky do napravy. Dela to jen zadech. Mechy jsou vizualne v poradku,tlumice taky ok. Nekde jsem cetl ze by to mohli delat ty 4 velke silentbloky,ale uz to nemuzu najit kde to bylo. Ma nekdo podobne skusenosti? Dik
jj počítej že to budou ony... taky jsme je měnili a projevovalo se to jak píšeš... rovnou vyměn všechny 4ks at to nemusíš dělat dvakrát jako mi
Jinak stačí vlézt pod auto a velkýk šroubovákem zkoušet jeden po druhém (vyzuálně vypadjí OK ikdyž jsou KO)... pokud je jeden utržený už to dělá bordel
Diky za radu,zitra odskousim. Kolik zhruba vychazi jeden? At vim zhruba co me ceka

Pro anglicky hovorici je navod na DIY vymenu silentbloku zadniho ramu napr. zde:
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1183593
Jinak na vyndani silentbloku je potreba specialni pripravek, nevim jestli to jde nejak jednoduse bez nej.
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1183593
Jinak na vyndani silentbloku je potreba specialni pripravek, nevim jestli to jde nejak jednoduse bez nej.