Tak to vypadá,že mám asi praslé svody,protože je turbo nahoře trochu očazené a už asi 4měsíce přemýšlím proč to při sešlápnutí plynu zlehka syčí a když jsem plyn pustil,tak to odfouklo,jako by tam byl přefukový ventil.
Taky jsem nemohl přijít na kloub tomu,že to hodně hulí,je tam sice čip od Remusu,ale prej by to tolik hulit nemělo.
Nevím,jestli by měla malá prasklinka vliv na to,že turbo nedodá dostatek tlaku a tím pádem je tam víc nafty než vzduchu a hulí to.
Zajímavé, nevím tedy kolik máš najeto a jaký je původ vozu (co s tím kdo dělal). Z toho co píšeš by mě primárně zajímalo asi kdo auto čipoval a jak......???? Každopádně E60 by hulit a syčet asi neměla.... , držim palce ať se dobře vyladí.... a šlape....
Lukas
Ty woe, další problém, to už snad není možný, fakt to nechápu, ty řešíš snad dva problémy týdně. Měl by si založit topic "Co vše se může stát s 530d" protože já nemít osobní zkušenost a to několik stovek tisíc bezproblémových kilometrů, tak bych si to soudě podle tvých problémů v životě nekoupil
pavel530d píše:Tak to vypadá,že mám asi praslé svody,protože je turbo nahoře trochu očazené a už asi 4měsíce přemýšlím proč to při sešlápnutí plynu zlehka syčí a když jsem plyn pustil,tak to odfouklo,jako by tam byl přefukový ventil.
Taky jsem nemohl přijít na kloub tomu,že to hodně hulí,je tam sice čip od Remusu,ale prej by to tolik hulit nemělo.
Nevím,jestli by měla malá prasklinka vliv na to,že turbo nedodá dostatek tlaku a tím pádem je tam víc nafty než vzduchu a hulí to.
Za poslední půlrok jsem prodal 5ks těchto výfukových potrubí na e60 530d, prostě praskaj a když je to ještě načipovaný tzn. větší teplota tak to jen urychlí situaci... někdy se z tý praskliny sváru uloupne i kousek kovu kterej ti ve vysokejch otáčkach proletí turbem a to už je jen otázkačasu jak dlouho poběží, to je taky hodně častá výměna turba...
jj, jeden z peti prodanych kusu bylo do myho E60. Mechanik, kterej mne to delal rikal, ze to je jedna z nejcastejsich zava 530d. Nekde se asi stala u soudruhu konstrukteru v Mnichove chyba.
A co je zavařit,jsou přece plechové?
Já už fakt nevím!!!!!!!!!!
Začla se rožínat i chyba motoru a píše to:
Enhorte Emisionen!
Na uni diagnostice to píše ventil zpátečky výfukových plynů,ale jde smazat a pak je chvilku klid,než se to zase rozsvítí.
no zajimavy, ze jsi mne do telefonu rikal ze stoji 11tis. Mechanik je mel na sklade za 7000. Mění je casto, tak je ma skladem. Navic jsem platce Dph, takze vysledna cena je necelych 6. Mozna mame v Brne jiny ceny....
sportmen píše:no zajimavy, ze jsi mne do telefonu rikal ze stoji 11tis. Mechanik je mel na sklade za 7000. Mění je casto, tak je ma skladem. Navic jsem platce Dph, takze vysledna cena je necelych 6. Mozna mame v Brne jiny ceny....
tak to rozhodně ne ceník BMW co mám je oficiální a ceny jsou v něm stejný jako v každým BMW servisu v CZ a na tomhle dílu má BMW marži jen 5% proto píšu že na to nejde sleva, a možná ti zapoměl mechanik říct že je to 7260,- bez DPH a 11tis jsem říkal o sacím potrubí rozhodně ne o výfukovým dál se s tebou o tom nebudu bavit.
hezke- dal se s Tebou nebudu bavit. Proc by jsi mne neco rikal o sacim, kdyz jsme se o tom vubec nebavili a poslal jsi mi svody vyfukove. Na druhou stranu svody dosly v poradku a funguji. Za to pochvala. Pro lidi, kteri nemuzou dat dil do nakladu je to za tu super cenu.
sportmen píše:hezke- dal se s Tebou nebudu bavit. Proc by jsi mne neco rikal o sacim, kdyz jsme se o tom vubec nebavili a poslal jsi mi svody vyfukove. Na druhou stranu svody dosly v poradku a funguji. Za to pochvala. Pro lidi, kteri nemuzou dat dil do nakladu je to za tu super cenu.
víš kolik mám v hlavě cen a na kolik modelů... co vím tak že sání který taky praská stojí nový cca 11tis ale že bych to tvrdil o výfukovým to nevím jestli ano nebo ne to 100% nedokážu odpovědět jen vím že to prodávám za tuhle cenu co jsi to koupil a lidi jsou spokojený...