Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Funguje někomu u E34 doublelock?
Pietro píše:Plechus píše:Fakt to měly všechny...? Ať se snažim jak se snažim,tak ani zámek u řidiče ani spolujezdcovo se nedaj otočit o víc jak těch 45 stupňů...
Tak máš asi něco špatně, všechny, co mi prošly rukama, to měly....
Ale hovno má něco špatně.
Normálně si sedni do auta, stáhni si okýnko a zamkni - otoč klíčkem co to jde.
Pak zkus ten špunt zevnitř --- měl by jít vytáhnout, ale nebude to jako, když je odemčeno - bude jakoby na gumičce - nic to neudělá se zámkem - zůstane zamčeno --- tak to má fungovat --- otočení klíčkem o 90° není nutnou podmínkou -- to bylo třeba u e30 - ale tam je to na jiným principu.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 511
- Registrován: pon 01.11.2004 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
quote]
Ale hovno má něco špatně.
Normálně si sedni do auta, stáhni si okýnko a zamkni - otoč klíčkem co to jde.
Pak zkus ten špunt zevnitř --- měl by jít vytáhnout, ale nebude to jako, když je odemčeno - bude jakoby na gumičce - nic to neudělá se zámkem - zůstane zamčeno --- tak to má fungovat --- otočení klíčkem o 90° není nutnou podmínkou -- to bylo třeba u e30 - ale tam je to na jiným principu.[/quote]
Všechny mi šly o 90 stupnu - tak proto jsem napsal, že má ASI něco špatně... pokud to některá umí už při 45st, tak sorry, já se s tím nesetkal..
Ale hovno má něco špatně.
Normálně si sedni do auta, stáhni si okýnko a zamkni - otoč klíčkem co to jde.
Pak zkus ten špunt zevnitř --- měl by jít vytáhnout, ale nebude to jako, když je odemčeno - bude jakoby na gumičce - nic to neudělá se zámkem - zůstane zamčeno --- tak to má fungovat --- otočení klíčkem o 90° není nutnou podmínkou -- to bylo třeba u e30 - ale tam je to na jiným principu.[/quote]
Všechny mi šly o 90 stupnu - tak proto jsem napsal, že má ASI něco špatně... pokud to některá umí už při 45st, tak sorry, já se s tím nesetkal..
Pietro píše:Všechny mi šly o 90 stupnu - tak proto jsem napsal, že má ASI něco špatně... pokud to některá umí už při 45st, tak sorry, já se s tím nesetkal..
Nezlob se ty - nechtěl jsem tě urazit. Nepřemejšlím, hned střílím.

A s tím WD40 - taky nemáš úplně pravdu, pokud to tam zamrzne, tak je to na hovno. To jsem udělal jednou v zimě - napadlo mě - prostříknu si zámky



-
- Registrovaný
- Příspěvky: 530
- Registrován: úte 18.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno/Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
to se mě stalo taky, v zimě a wdéčko a zámky není vhodná kombinace. zrovna se mě to stalo, že jsem pospíchal ráno. klíček nešel ani strčit do zámku, nakonec jsem šel kufrem a lidi se na mě dívali jak na zloděje. před prací stále nešlo odemčít ani ze vnitř, protože byl doublelock, tzn. čundlík byl na gumě, nešlo otevřít.ani strčit klíček jak u řidiče tak u spolujezdce. na tdsu nemám dálkáč. nakonec jsem musel zavolat telefonem kolegovi aby mi otevřel kufr a já mohl vylézt, komická situace
troutny píše:Mě by spíše zajímalo jak to máte zapojený na dálku.
Jestli pouštíte napájení "+" současně jak do zamykacího a odemykacího drátu jak jsem se tady někde dočetl či jak jinak to máte pořešený.Díky.
Nevím jak je to zapojené,ale pokud máš originál dálku tak zamkneš jednou a pak ho zmačkneš ještě jednou a je zamčeno tak že to neodemkneš ani klíčem.
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
DoubleLock "na gumičce" je až od roku 1991 (měsíc nevím), dřívější modely mají na DoubleLock vnitřní zajišťovací kolík zablokovaný a nejde povytáhnout.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition