Pavliku.. radeji se v tom sam nevrtej.. bo vsimas si ze s kazdym tvym zasahem byt i nepatrnym jako je tankovani ti pribyvaji problemy?? ja uz ti navrhoval co s tim.. a nezapomen nechat pro me ten CD menic...
Ha ha ha ty radši pořeš co máš!
Nevíte někdo,jestli se nedají někde sehnat třeba laděné?
Třeba na E-BAY?
Ale nevím jestli to na ropáka bude pravda.......
cus ja bych ti svody klidne zavaril..sice ti nezarucim jak dlouho to vydrzi ale je to otazka par elektrod... ja uz na par autech prevarel litinove potrubi a drzi to do ted;)
nemas fotku? praskliny a svaru? bych na to mrkl a kdyz bych si s tim pohral tak by to melo vydrzet..kdyz si vezmu ze na TD je nizsi teplota vyfukovych plynu nez u benzinaku tak to neni tak tepelne namahany
Proč rodinka?????
Bavil jsem se BMW servisákem co mi kódoval zrcátka a říkal,že zavařit ano,ale vůbec si tím nepomůžu a určitě prasknou znovu.Ony ty mrdkové svody mají dvě stěny a je to prej beznadějné a navíc strašně namáhané,takže by to stejně šlo brzo do srač... a navíc pokud je to čipnuté,tak jsou tam větší teploty než normálně.
pavel530d píše:Ha ha ha ty radši pořeš co máš! Nevíte někdo,jestli se nedají někde sehnat třeba laděné? Třeba na E-BAY? Ale nevím jestli to na ropáka bude pravda.......
Čus,když jsem si nechal dělat komplet zadní díl výfuku z nerezu,tak mi ten chlápek říkal,že umí i laděné svody.Nevím,odkud jseš,ale pokud chceš,můžu ti na něj dát tel.kontakt,dokážou fakt hustý věci,ale samozřejmně nemůžu mluvit za něj,takže to už by ses musel domluvit ty sám a viděl bys,jestli by to bylo možný či nikoliv.já sám za sebe jen můžu říct,že jsem byl s jejich prací opravdu spokojenej,ladí výfuky na vše možné,dělali i na několik ferrari,maseratti atd...
pavel530d píše:Jsem od Mikulova. Za malou konzultaci nic nedám a uvidím,jetli řekne ano nebo ne. A když ti to delal,poznal jsi i něco na výkonu????
Tak přišlo mi to,že to od spoda trochu líp dejchá,ale ono je to taky trochu psychologický,třeba kdybych o tom nevěděl,tak nic nepoznám.Dělal mi jen celej zadní díl,dle mýho,kdyby to mělo bejt poznat,tak by musel udělat komplet od svodů až dozadu.Nevím,kde je Mikulov teďka,číslo ti pošlu do sz a rozhodni se sám.
pavel530d píše:Ha ha ha ty radši pořeš co máš! Nevíte někdo,jestli se nedají někde sehnat třeba laděné? Třeba na E-BAY? Ale nevím jestli to na ropáka bude pravda.......
Čus,když jsem si nechal dělat komplet zadní díl výfuku z nerezu,tak mi ten chlápek říkal,že umí i laděné svody.Nevím,odkud jseš,ale pokud chceš,můžu ti na něj dát tel.kontakt,dokážou fakt hustý věci,ale samozřejmně nemůžu mluvit za něj,takže to už by ses musel domluvit ty sám a viděl bys,jestli by to bylo možný či nikoliv.já sám za sebe jen můžu říct,že jsem byl s jejich prací opravdu spokojenej,ladí výfuky na vše možné,dělali i na několik ferrari,maseratti atd...
pošli mě na něj prosím taky tel. číslo, měl bych zájem o svody... Dík
Mně se to stalo na X5 z 2004, najeto 115tis. km. Nejdřív něco rachotilo v motoru, což byl pazvuk který správně nerozpoznal ani autorizovaný servis v Itálii (prý asi turbo)... Po asi 300-500km od prvního příznaku turbo odešlo do věčných lovišť.
Diagnóza: prasklé svody a uloupnutý kus plechu ze svodů co prolétl do turba.
Cena opravy: necelých 60tis. u Pupíků.
Auto bylo čiplé u AC Smitzer.. ale stejně ať jdou do háje. Předchozí motor měl svody litinové a nic takového nehrozilo.
jen dodám svou zkušenost s e60, svody v háji hned po první 5000 km, koupil jsem z vrakáče nové za 3 000,- a práce už si nepamatuju, dělal to můj mechanik za pár korun, pak pohoda.
já mám na e39 M54 plechové svody, ne litinu. Měl jsem je taky ruplé a kamarád mi to nechal zavařit u nějakýho dovednýho staříka specialisty. je to zatím 3/4 roku a bez problému.