Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Trase mi auto - volant
Když už tu řešíte přední nápravu, tak bych taky potřeboval radu. Vůbec nic mi při jízdě ani při brždění netřese, ale po přejetí nerovností slyším ťukání, vyměnil jsem stabilizátory, ale nepomohlo to. Mohly by to dělat taky ty přední ramena? nebo uložení tlumičů? či něco jiného. Slyším to jen od levého kola, pokud přejedu nerovnost pravým tak nic.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 152
- Registrován: úte 12.09.2006 00:00
- Bydliště: SK
- Kontaktovat uživatele:
Okrem ramien alebo uloženia to môže robiť aj guma okolo stabilizátora, ak si ju nemenil, lebo ja som kôli nej zbytočne kupoval nové stabilizátory. Na zdviháku bolo vidno dosť velkú vôlu. Číslo 2 http://bmwfans.info/original/E39/tou/53 ... l-31_0257/
tohle sem řešil na podzim.....po koupi nových ramen které stejně byli třeba se to ještě zhoršilo. Nechal jsem srovnat obě přední kola pač lehce házeli,ale bylo to stejné. Vyměnil jsem gumy a téměř stejné. Nakonec se přišlo na to že všechny ty přední gumy co jsem tam zkoušel byli zborcenou kostru a ještě k tomu v pneuservisu měli nepřesnou vyvažovačku. Takže jsem koupil nové Barum a nevim co jsou vibrace. Na zimu jsem koupil zánovní sadu kol na pavučinach a bez vibrací(teda do té doby co sem nevzal díru jak tele).... Takže bacha na ty gumy..... Kvalita nových kotoučů a jejich teplotní odolnost je věc druhá.
Osobně mam zkušenost že běžný kotouče z auto kelly a k tomu nějaký nevhodný destičky mi na autě nevydrží ani týden rovný:)
Osobně mam zkušenost že běžný kotouče z auto kelly a k tomu nějaký nevhodný destičky mi na autě nevydrží ani týden rovný:)
ja som kupil nemecke kotuce ZIMMERMAN a dosky su ATE a nebolo to zrovna najlacnejsie, takze tipujem ze brzdy to niesu. Gumy su znackky AVON (tusim anglicka znacka), neni to zrovna top ale tak isto ziadna cina. Mechanik na mna v sobotu nemal cas, ale mam sa s nim dohodnut tento tyzden tak dufam ze to vyriesim...
elektrik píše:tohle sem řešil na podzim.....po koupi nových ramen které stejně byli třeba se to ještě zhoršilo. Nechal jsem srovnat obě přední kola pač lehce házeli,ale bylo to stejné. Vyměnil jsem gumy a téměř stejné. Nakonec se přišlo na to že všechny ty přední gumy co jsem tam zkoušel byli zborcenou kostru a ještě k tomu v pneuservisu měli nepřesnou vyvažovačku. Takže jsem koupil nové Barum a nevim co jsou vibrace. Na zimu jsem koupil zánovní sadu kol na pavučinach a bez vibrací(teda do té doby co sem nevzal díru jak tele).... Takže bacha na ty gumy..... Kvalita nových kotoučů a jejich teplotní odolnost je věc druhá.
Osobně mam zkušenost že běžný kotouče z auto kelly a k tomu nějaký nevhodný destičky mi na autě nevydrží ani týden rovný:)
Presne na toto som upozorňoval dávno, že ľudia povymieňajú veľa drahých vecí kvôli vibráciám a pritom stačilo vymeniť gumy
Ahoj, mam E39 535i, takže mam nová ramena, náboje kol /ložiska/ pneu F1 a kotouče už třetí během 20 tis km, první ATE katastrofa, druhé z Německa, prý origo přes známého 8 tis to bylo o.k a nyní Zimmermany. Destičky vždy nové ATE, teď už mam i převodku řízení a pořád klepe, kola jezdím vyvažovat vždy do jiného servisu. Mam to při mírném brždění mezi 90-80.
Takže co s tím?

Ahoj. Nasadil jsem kola 235/40 18" To že bude auto v kolejích plavat,jsem čekal. Ale problém je,že když jedu trošku rychleji (+80km/h) tak mi hrozně začnou kmitat přední kola a tak strašně třást volant,že auto nejde skoro udržet na silnici. Jedná se o E34 a kola jsou vyvážená. Díky za vyřešení problému.
Ahoj, takže dneska jsem nechal přetočit ty origo kotouče u člověka, který je machr a má vybavení, je to zbrojovák, který to dělá profi. Bohužel než jsem dojel domů, odešlo beze slova rozloučení tlačítko, váleček na napínák řetězu, naštěstí to bylo u baráku, hned jsem zastavil u švagra, který dělá BMW jako koníček, takže je to odstrojený a zítra mě přivezou ten váleček z Německa, tak potom jsem zvědav na ty vibrace, pokud to pojede. Mimochodem, nějak rozebral komplet světla a nynčko to všechno čistí, snad to tedy bude i svítit. No a ještě jsem měl 14 dnů venku převodovku, teklo gufero na klice, takže naše auto je fakt povedenej kousek, mam ještě 300stovku Mercedesa z roku 78, jsem 11 majitel a krom nutného to auto stále jezdí a jezdí....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 336
- Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
- Bydliště: Sudety
To Machy :
co vytěsňovací středový podložky pod alu? Já kdysi koupil na Vectru nový Enza,stejnej problém co ty,ve dvou servisech to prohlíželi,vyvažovali,kroutily hlavou (všechno super),pak jsem zajel do Barum,vylíčil problém a oni mi dali čtyři plastový kroužky za 32,- a bylo to. Střed kola měl na náboji milimetrovou vůli,když se dotáhli šrouby tak to poznat nebylo,ale po pár km se šrouby vytěsnily a na tom středu to nesedělo.
co vytěsňovací středový podložky pod alu? Já kdysi koupil na Vectru nový Enza,stejnej problém co ty,ve dvou servisech to prohlíželi,vyvažovali,kroutily hlavou (všechno super),pak jsem zajel do Barum,vylíčil problém a oni mi dali čtyři plastový kroužky za 32,- a bylo to. Střed kola měl na náboji milimetrovou vůli,když se dotáhli šrouby tak to poznat nebylo,ale po pár km se šrouby vytěsnily a na tom středu to nesedělo.
Taky mě to napadlo,ale kroužky tam mám a dělá to pořád. Je to strašný nemůžu nikam jet. Kola a volant se šíleně rozklepe. Ale tak hrozně,že doopravdy nejde jet. Pujčil jsem auto kolegovi,abych vyděl co to dělá. Normáně jde vydět jak obě přední kola rychle kmitaj zleva do prava a auto je neovladatelný. Jsem už zoufalej. 

Bol som za jednym mechanikom od BMW a ten mi povedal zo to trasenie je na 90% brzdami, aj ked som nedavno daval fungel nove kotuce ZIMMERMAN a dosky ATE. Este mi ide vymenit nejake silentbloky (tie uplne naspodu co su pod takymi umelymi krytkami). Hovoril ze niesu prasknute atd... ale ze sa mu zda ze su trochu makke. Tak to vymeni a potom uvidim co dalej, lebo to trasenie mi uz riadne lezie na nervy.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 336
- Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
- Bydliště: Sudety
To Machy:
zkusil bych vylučovací metodu,nasadil jiný kola a projel to. Když to zmizí,je problém v nich. Pak prohodit předek-zadek. Moc odborná rada to není,ale snížíš aspoň okruh hledání. Na stojícím autě většinou nepoznáš nic. Ještě mě napadly př. tlumiče,když jsou chycený a změníš obutí,začnou se projevovat.
zkusil bych vylučovací metodu,nasadil jiný kola a projel to. Když to zmizí,je problém v nich. Pak prohodit předek-zadek. Moc odborná rada to není,ale snížíš aspoň okruh hledání. Na stojícím autě většinou nepoznáš nic. Ještě mě napadly př. tlumiče,když jsou chycený a změníš obutí,začnou se projevovat.