Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

motor u 530i M60, E34 chcípnul a už neběží, poraďte

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
zeryk
Registrovaný
Příspěvky: 24
Registrován: úte 24.04.2007 00:00

#1 Příspěvek od zeryk »

Asi týden před tím mi, když byl studenej špatně startoval, jakoby na 2 až 3 vteřiny zakoktal, musel jsem držet start přes klíč déle, ale pak se rozběhl normálně. Když byl motor teplý, startoval O.K. Včera jak byl studenej dokonce zabrblal jakoby na míň válců, ale pak se rozběhl normálně. Dnes mi ráno zakoktal, ale rozběhl se na tak 15 vteřin normálně a otáčky šly dolů a sám zhasnul aniž by reagoval na plynový pedál na který jsem šlápal. Vůbec nereagoval. Pak nešel nastartovat vůbec a naprázdno startoval. Večer jsem zkusil nastartovat, motor se na 2 sekundy rozběhl, ale chcíp úplně stejně a už nešel nahodit. Benzín skoro nesmrděl z výfoku, i když jsem motor tak 5x zatůroval. Že by přívod paliva? Nebo Co?
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#2 Příspěvek od libovka »

Zkus palivové čerpadlo.
zeryk
Registrovaný
Příspěvky: 24
Registrován: úte 24.04.2007 00:00

#3 Příspěvek od zeryk »

No dobře, ale proč jen u studeného motoru a když byl teplý, tak běžel a startoval O.K. Proč jen u studenýho, nemůže to být tlakový regulátor paliva před tryskama u motoru?
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#4 Příspěvek od libovka »

Co svíčky nebo čidlo teploty motoru.Zkontroluj těsnost hadic sání.
zeryk
Registrovaný
Příspěvky: 24
Registrován: úte 24.04.2007 00:00

#5 Příspěvek od zeryk »

Tak byla to pumpa u nádrže a svíčky plavaly v oleji, netěsnilo i víko ventilů. Pumpa se vyměnila víka přetěsnila, svíčky vyměnily a motor maká jak má, díky za rady, je to O.K. :) :lol:
Odpovědět