Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Studený start E34 524td
Zdravím, mam menší dotaz co se týče studenýho raního startu 2.4 td...Ráno když to nakopnu, tak motor běží jenom na 5 válců....občas mi přijde že snad i jenom na 4...šíleně se třese celý auto a je slyšet, jak motor nebeží na všech 6.
žhavičky sou nový, čerpadlo nemá problém s teplým startem (je to předělávka na el. čerpadlo...nedělal sem já,už bylo...papká olej a to tak že dost...(ale nevim kolik, motor potřebuje komplet přetěsnit, takže něco vyteče na silnici a něco se spálí..)
Jinak auto jede hezky...když ho po tomhle startu necham chviličku běžet a nakopnu znova, tak už to startuje dobře...z čehož usuzuju, že nějaká ze žhaviček je buď zas KO a nebo že je chyba někde v el...
Myslim si to dobře a nebo je chyba někde jinde, případně kde?
žhavičky sou nový, čerpadlo nemá problém s teplým startem (je to předělávka na el. čerpadlo...nedělal sem já,už bylo...papká olej a to tak že dost...(ale nevim kolik, motor potřebuje komplet přetěsnit, takže něco vyteče na silnici a něco se spálí..)
Jinak auto jede hezky...když ho po tomhle startu necham chviličku běžet a nakopnu znova, tak už to startuje dobře...z čehož usuzuju, že nějaká ze žhaviček je buď zas KO a nebo že je chyba někde v el...
Myslim si to dobře a nebo je chyba někde jinde, případně kde?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 16
- Registrován: ned 11.09.2005 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 16
- Registrován: ned 11.09.2005 00:00
Plechus píše:524td fakt nejni čtyrvál...je to řadovej šestiválec, stejně jako 525tds..![]()
Jedinej čtyrválec v 5er e34 je 518i...
Sorry, já jsem se přesvědčil až po tom, co jsem to napsal.
Jinak se studeným startem mívám u svého tds taky problémy po tom, co mi zamrzla "kvalitní nafta od Shell" koupená v Čechách.
Jde o to, že startér dlouho musí točit s motorem a pak naskakují válce v delších intervalech po sobě.
Vyměnil jsem žhavičky, naftovej filtr a je to pořád stejný. Jediný, co pomáhá je dvakrát za sebou nažhavit. Pak to chytne jako nový.
K problému zakladatele článku: nechal bych pročistit vstřiky.
nejdříve se podívej jestli ti někde neuniká nafta. Dělalo mi to TDSo když sem měl špatný zpátečky od vstřiků. Seřízení vstřiků by teoreticky nemělo na tohle mít takovej vliv když ríkáš, že pak jede pěkně. Spousta lidí mi ríkala, ze na starty u bmw v naftě. Mají velkej vliv stavy a seřízení cerpadla. Jak to kouří a smrdí atd když to takhle na pytel chytne. Informuj nás, sám sem zvědavej čim to je.
Nazdárek,taky jsem měl tenhle problém,ale hravě jsem ho vyřešil.Můj mechanik to rozebral,udělal GO a koupil nové čerpadlo(inak pěkná pálka),složil to,a ja se ted vytěšuju jak to krásně startuje a mimochodem,mnohem lépe to táhne.........Takže chyba je v čerpadlu.....Ja měnil asi 5x žhaviče,nechal si to poladit a dělalo to stále......At se ti na to někdo podíva,ale rozumnej a co se v tom vyzná,a dá ti to do pořádku,uvidíš pak jak to auto ožije................
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 5
- Registrován: pon 15.12.2008 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 336
- Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
- Bydliště: Sudety