Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Trase mi auto - volant
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 310
- Registrován: ned 20.03.2005 01:00
- Bydliště: Mar. Lázně
- Kontaktovat uživatele:
Tak to teda nechápu... Já měl Dunlop SP Sport Maxx TT 235/45 ZR17 a byl jsem s nimi moc spokojený!!!
Teda obecně platí, že by měly být tlumiče, ramena, SB, stabík, kotouče... v pořádku. Pokud je jen jedna z těch věcí na cestě do věčných lovišť, nebo jen trochu načatá, auto se klepe jako drahej pes. Toť můj názor
Teda obecně platí, že by měly být tlumiče, ramena, SB, stabík, kotouče... v pořádku. Pokud je jen jedna z těch věcí na cestě do věčných lovišť, nebo jen trochu načatá, auto se klepe jako drahej pes. Toť můj názor

čau, mám E34 při nerovnostech mi klepe přední náprava. Už jsou vyměnění stabilizátory, tlumiče a uložení a furt to klepe tak nechám vyměnit ramena a doufám že o bude ok. Kámože měl jinak zvedlí auto a připadalo mu vše pevné. taky je to pro nás sáhada. Měl jsem aji problém když se mi auto neuvěřitelně začalo třást kolem cca 80km/hod... řešení kvalitní středící kroužky- a žádné třesení... Mám R19 235/35 a tedka jsem proletěl dírou a začalo se mí mírně třást kolem 90km/hod tak nechám akorát vyvážit to kolo kterým jsme vletě do díry a doufám že to bude ok. 

LookAss píše:čau, mám E34 při nerovnostech mi klepe přední náprava. Už jsou vyměnění stabilizátory, tlumiče a uložení a furt to klepe tak nechám vyměnit ramena a doufám že o bude ok. Kámože měl jinak zvedlí auto a připadalo mu vše pevné. taky je to pro nás sáhada. Měl jsem aji problém když se mi auto neuvěřitelně začalo třást kolem cca 80km/hod... řešení kvalitní středící kroužky- a žádné třesení... Mám R19 235/35 a tedka jsem proletěl dírou a začalo se mí mírně třást kolem 90km/hod tak nechám akorát vyvážit to kolo kterým jsme vletě do díry a doufám že to bude ok.
Středící kroužky čeho, kol???
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 310
- Registrován: ned 20.03.2005 01:00
- Bydliště: Mar. Lázně
- Kontaktovat uživatele:
alpineman píše:Vsadím boty, že to jen těma gumama nebude... Jestli je guma souměrná, neojetá (říkal jsi, že jsou nové!!!) a není na ní boule, měla by tě házivost ukázat vyvažovačka. A je blbost, že by tě vyvažovačka ukázala "nulu" a na autě ty gumy vandrovaly, jak popisuješ.
Já mám absolutně vyvážený všechny kola (vpředu loňské Bridgestone Potenza 235/45 a vzadu funglovky Fulda Carat Exelero 235/45) a při jízdě se mi volant ani nehne!!!!!!!!!!! A to mám v loji LP ložisko a obě ramena!!!!!!!!! Jen při brzdění mezi 90 a 60km/h mi háže volant. Ale pokud víc přišlápnu brzdu, je klid. Jen to ložisko hučí.
Ložiska a ramena mám koupená, jen najít čas to udělat, že????
Tak jsem to konečně vyměnil... Včera odpoledne jsem si pro to byl v dílně (výměna nábojů ložisek + ramena se SB). SB byly trochu popraskané a čepy v lůžku kvedlaly. Levé ložisko chrastilo.
Řízení je nyní pěkně tuhé a nic se neklepe, ani nehází.
Na přední nápravě mám nyní nového: NÁBOJE S LOŽISKY, TLUMIČE S ULOŽENÍM, TYČKY STABÍKU, SB STABÍKU, RAMENA

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 310
- Registrován: ned 20.03.2005 01:00
- Bydliště: Mar. Lázně
- Kontaktovat uživatele:
Já mám ještě původní kotouče (11 let) a nemám s nimi nejmenší problém. Mají sice už pěknou hranu, ale jsou rovnoměrně ojeté po celé ploše a jsou rovné.
Taky už jsem přemýšlel, že bych koupil nové. Ale mám trošku obavy, aby to nebylo horší než lepší... Nevím totiž, jakou značku, když sem a tam čtu - Bremba jsou sračky, Zimmermanny se mi zkroutily, ATE vydržely jen pár tisíc km... Kua, to je fakt alchymie
Taky už jsem přemýšlel, že bych koupil nové. Ale mám trošku obavy, aby to nebylo horší než lepší... Nevím totiž, jakou značku, když sem a tam čtu - Bremba jsou sračky, Zimmermanny se mi zkroutily, ATE vydržely jen pár tisíc km... Kua, to je fakt alchymie

mně se třepe volat při brždění už v 60km/h a vibrace se přenesou do celího auta ale třepaní je věčího rázu žadný vrnění
už jsem vyměnil kotouče Bremba
desky Textar
ložiska FAG
podvozek Meyle-tyčky stabilizátoru, sp. ramena,
silenbloky př. ramen, tyčky a čepy řízení
přehazoval jsem pneu ze předu do zadu
pořád se toho nemůžu zbavit už nevím co stím
už jsem vyměnil kotouče Bremba
desky Textar
ložiska FAG
podvozek Meyle-tyčky stabilizátoru, sp. ramena,
silenbloky př. ramen, tyčky a čepy řízení
přehazoval jsem pneu ze předu do zadu
pořád se toho nemůžu zbavit už nevím co stím
Bmw e39 528i touring
Bmw e85 Z4 2.5i Merlot rot
Bmw e83 x3 3.0ia
Bmw e32 740ia Alpina look
Bmw e30 328i M Technik 2 / m20b28
Bmw r1100s Mandarin
Bmw r1150gs twin spark
Bmw k1100lt
Bmw e85 Z4 2.5i Merlot rot
Bmw e83 x3 3.0ia
Bmw e32 740ia Alpina look
Bmw e30 328i M Technik 2 / m20b28
Bmw r1100s Mandarin
Bmw r1150gs twin spark
Bmw k1100lt
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 310
- Registrován: ned 20.03.2005 01:00
- Bydliště: Mar. Lázně
- Kontaktovat uživatele:
To LUBEC -> ...a ty čepy předních ramen máš v pohodě??? Já měnil celá ramena včetně SB, protože jsem je sehnal v D fakt lacino (39,-€/ks i se SB). Vůle viditelná tam nebyla. Ale když mi je mechoš odpojil, čep se tam lehounce kvedlal. Když jsem vzal do jedné ruky nové rameno a do druhé chytil čep, nemohl jsem s tím hnout ani boha.
Já jen, že vůle v čepech se blbě poznají, pokud se neodpojí od těhlice. A udělají pomalu tu největší paseku.
Já jen, že vůle v čepech se blbě poznají, pokud se neodpojí od těhlice. A udělají pomalu tu největší paseku.
LUBEC píše:mně se třepe volat při brždění už v 60km/h a vibrace se přenesou do celího auta ale třepaní je věčího rázu žadný vrnění
už jsem vyměnil kotouče Bremba
desky Textar
ložiska FAG
podvozek Meyle-tyčky stabilizátoru, sp. ramena,
silenbloky př. ramen, tyčky a čepy řízení
přehazoval jsem pneu ze předu do zadu
pořád se toho nemůžu zbavit už nevím co stím
Tohle mě dělá taky. Mám celkem tři druhy třasů



-
- Registrovaný
- Příspěvky: 310
- Registrován: ned 20.03.2005 01:00
- Bydliště: Mar. Lázně
- Kontaktovat uživatele:
Chlapi pochopím, že pokud někdo zgenerálkuje téměř celý podvozek, auto mu i tak vandruje, diví se a špekuluje co s tím.
Ale pokud mám cca 10 let starý auto, na podvozku 80% původních dílů, auto se klepe jako drahej pes a řešim to přehazováním kol, tak asi nic nevyřeším...
Není nic snažšího, než si nechat vše odpojit od těhlice a zkusit ručně, zda jsou čepy v háji. Věřím, že většina bude volná.
Jak říkám, vyměnil jsem mimo axiálních táhel řízení už snad vše. Ale auto se více, či méně klepalo, dokud jsem tam nedal nová přední ramena i se SB. Nyní mám klid. Auto jede jako "víno"!
Ale pokud mám cca 10 let starý auto, na podvozku 80% původních dílů, auto se klepe jako drahej pes a řešim to přehazováním kol, tak asi nic nevyřeším...
Není nic snažšího, než si nechat vše odpojit od těhlice a zkusit ručně, zda jsou čepy v háji. Věřím, že většina bude volná.
Jak říkám, vyměnil jsem mimo axiálních táhel řízení už snad vše. Ale auto se více, či méně klepalo, dokud jsem tam nedal nová přední ramena i se SB. Nyní mám klid. Auto jede jako "víno"!
tětka sem dělal skoro komplet GO motoru tak se musím trošku spravit a hned se vrhnu na ty přední ramena vč. silenbloku. Ale když jsem je měl
dole abych vylisoval ty silenbloky tak mně tam velká vůle nepřišla, ale
co na plat podvozek na E39 chce trochu trpělivosti.
dole abych vylisoval ty silenbloky tak mně tam velká vůle nepřišla, ale
co na plat podvozek na E39 chce trochu trpělivosti.
Bmw e39 528i touring
Bmw e85 Z4 2.5i Merlot rot
Bmw e83 x3 3.0ia
Bmw e32 740ia Alpina look
Bmw e30 328i M Technik 2 / m20b28
Bmw r1100s Mandarin
Bmw r1150gs twin spark
Bmw k1100lt
Bmw e85 Z4 2.5i Merlot rot
Bmw e83 x3 3.0ia
Bmw e32 740ia Alpina look
Bmw e30 328i M Technik 2 / m20b28
Bmw r1100s Mandarin
Bmw r1150gs twin spark
Bmw k1100lt
rockheart píše:LookAss píše:čau, mám E34 při nerovnostech mi klepe přední náprava. Už jsou vyměnění stabilizátory, tlumiče a uložení a furt to klepe tak nechám vyměnit ramena a doufám že o bude ok. Kámože měl jinak zvedlí auto a připadalo mu vše pevné. taky je to pro nás sáhada. Měl jsem aji problém když se mi auto neuvěřitelně začalo třást kolem cca 80km/hod... řešení kvalitní středící kroužky- a žádné třesení... Mám R19 235/35 a tedka jsem proletěl dírou a začalo se mí mírně třást kolem 90km/hod tak nechám akorát vyvážit to kolo kterým jsme vletě do díry a doufám že to bude ok.
Středící kroužky čeho, kol???
JJ kol...
este chcem skusit loziska s nabojmi ci to nepomoze..... je to riadna kurvaren prist nato co sposobuje trasenie, ale teraz to neriesim. Vcera moja e39 dostala nove predne sklo a dnes je na vymene spojky, dvojhmot. zotrvaku a zadnych brzd.... potom sa uvidi co dalej. Zacinam si zvykat ze mi to trase... Parada.... Co som sa rozpraval s par typkami z holandska z neznackovych servisov, tak mi povedali, ze ked pridem nato co mi tam trasie, nech sa s nimi podelim o info, vraj maju takych zakaznikov s trasenim e39 kazdy den zopar...... to bude fakt na nobelovu cenu....
Kurva chlapi, jak je to s středícíma kroužkama na originálech. Musí tam být??? Já mám pocit že ano. Na vlastní kůži jsem zjistil, že veškeré vibrace co jsem na autě byly způsobeny nesprávnýma alukolama. Omylem jsem nasadil na E39 kolo s dírou 76mm a to bez kroužků a nedalo se vůbec jet. To stejný dělá origo kolo, ale daleko v menší míře. Podle mě tam ty středící kroužky jsou bezpodmínečně nutný. I když to v katalogu dílů bmw není ty kroužky. Člen Horys mi objednal ty kroužky a jestli nějaký vůbec existujou, tak je v pondělí nebo úterý lupnu a dám okamžitě vědět.