Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Turbo E39 530D

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
dolby4
Registrovaný
Příspěvky: 12
Registrován: úte 21.04.2009 00:00

#21 Příspěvek od dolby4 »

můžu se zeptat kde je ten odlučovač oleje z turba ?? pošlete mi to prosim někdo v odkazu na ETK.

S tím olejem v hadicích za turbem to řešim teď taky,ale slyšel jsem že je to normální že turbo trochu olej dává,pokud ti to nekouří,jede jak má a nežere olej tak bych to neřešil.

Mě to začalo teď hulit a žrát olej na volnoběh :( nechal jsem zrepasovat turbo a je to pořád stejný,akorát to líp jede než před tim,tak bych zkusil vyměnit ten odlučovač oleje a třeba to pomůže,i když pochybuju :(((
Pavel H
Registrovaný
Příspěvky: 3694
Registrován: ned 18.01.2004 01:00
Bydliště: Praha

#22 Příspěvek od Pavel H »

Je to cislo 11127793164
dolby4
Registrovaný
Příspěvky: 12
Registrován: úte 21.04.2009 00:00

#23 Příspěvek od dolby4 »

jj já už to našel,byl sem v BMW a už ho tam mám,koukal jsem že ten co tam byl byl už pěkně nacucanej,asi tak tříkrát větší v průměru než ten nový a hlavně ten co tam byl tam byl od vyrobení auta :((
PearlJam
Registrovaný
Příspěvky: 192
Registrován: stř 16.01.2008 01:00

Re: Turbo E39 530D

#24 Příspěvek od PearlJam »

Tak pro zajímavost, já jsem měnil ten filtr odlučovače až po 435 tis. km. Zjistil jsem, že taková součástka na autě existuje a má se občas měnit. Existuje filtr resp. odlučovač oleje doživotní, ale do toho se mi nechtělo investovat.

Jinak turbo po výměně v 70 tis. km je stále původní a auto má teď najeto 435 tis. km, takže vydrželo 365 tis. km a stále dobře funguje.
Odpovědět