Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Po dešti přestane fungovat část auta
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 659
- Registrován: úte 02.01.2007 01:00
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Zdravím, mám na své 530i problém. Jak nějak silněji zaprší, tak mi začne blbnout auto. Přestne běžet navi(displej mrtvý, nereaguje na tlačítka, ale odklopit jde), nefunguje PDC, BC, nesvítí couvačky, blinkry blikají, ale už ne jejich signalizace na přístrojích. Když auto vyschne, tak je to OK, až na to, že na navi mám starou grafiku a chybí mi tam položka navigace. Byl sem na diagnostice(když to bylo vyschlé) a vždy jen zbyde hlášení o neznáme chybě. Setkal se s tím někdo? Kdo ví kdy se dostanu na diagnostiku, když to nepude, tak bych to nějak rád vyřešil i jinak. V servise mi říkali, že zřejmě odešla nějaká ŘJ v palbubní desce.
Díky
Díky
V první řadě mrkni, jestli Ti nezatíká dveřma zadníma. Já tam měl jednou deci vody...
To mě jen tak napadlo. Po dešti Zkus rukou vzadu pomačkat zem jestli nečvachtá...
Jinak jak slyším slovo diagnostika tak se mě zvedá žaludek. Každej toho má plnou hubu a nikdo tomu nerozumí. Mě pořád svítěj zpátečky a diagnostika je bez chyb, tak prej tomu autu nic není
Všechno v pořádku
Musíš to odchytat sám, nikdo Ti nepomůže kémo. To je realita. A když přijedeš do kterýho koli servisu, tak jim nejdřív musíš říct, co tomu je a potom Ti to spravěj. Jinak začnou vždycky z opačnýho konce












-
- Registrovaný
- Příspěvky: 196
- Registrován: pát 31.08.2007 00:00
No, podle info bych řek, že jde o E39, takže tam vzadu je to vcelku jedno, jestli je tam rybník nebo poušť. Ta má lichtmodul, grundmodul vepředu nad nohama spolujezdece. Jestli tam zatéká třeba okolo špatně vlepeného skla při deštíku, tak by to mohlo být ono. Další řj. jsou v motorovém prostoru napravo před spolujezdcem a navi jí má vzadu v kufru. Ovšem tam je motorová a převodovková. Tam se taky občas udělá jezírko, když to někdo blbě zadekluje a složí. Diagnostiku nezatracovat. Hafo problémů bez ní neuděláš, ale je fakt, že hao problémů musíš řešit postupnou eliminací a zdlouhavým pátráním. To samozřejmě servisi dělaj neradi. Nakonec i zákazník by nechtěl platit desitisíce za hledání závady, která ve finále stojí odstranit 200Kč. Doporučil bych auto důkladně zlejt a hledat. Je zřejmý, že to má spojitost s nechtěným zatékáním vody někam, kam nemá. 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 659
- Registrován: úte 02.01.2007 01:00
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
No zkusím, kropil sem to, ale fungovat to nepřestalo, opravdu, jen když stojí auto třeba xhodin na dešti.rockheart píše:Taky bych řekl. Zalejt a hotovo. Tak sem objevil, kudyma tam nateklo mě.Co mají co hledat sakra. To mají znát doprdele, když sou tak namistrovaný... Za hledání by se účtovat nemělo. Opravit a fertig. Maj to znát.
Odborníci.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 196
- Registrován: pát 31.08.2007 00:00
rockheart píše:Taky bych řekl. Zalejt a hotovo. Tak sem objevil, kudyma tam nateklo mě.Co mají co hledat sakra. To mají znát doprdele, když sou tak namistrovaný... Za hledání by se účtovat nemělo. Opravit a fertig. Maj to znát.
Odborníci.
Jedno moudro ze starého a polorozbořeného autoservisu, které bylo nade dveřma;" Utažení šroubku - 5Kčs, zjistit, který to je - 200Kčs."
To co říkáš není tak docela možný. Dnes a denně se setkávám s problémy při opravách aut, se kterými se ještě nikdo nikdy nesetkal a tam nezbývá než pátrat. A že jich je a příčiny jsou občas dosti kuriozní.
Jo a z čeho by byli živí?



-
- Registrovaný
- Příspěvky: 196
- Registrován: pát 31.08.2007 00:00
P-J píše:rockheart píše:Nezáájéééééééééééééééééém, maj to znát. Maj bejt placený od úkolu a ne od hodiny. By si nevydělali ani na trabanta. Ale to heslo je moc pěknýPřesně to odpovídá dnešnímu stavu autoopravárenství.
By mě zajímalo, čím se živíš. A jestli víš úplně všechno.....
Mě taky. Kdybych všechno znal, tak bych jenom seděl a mlátil hubou vod rána do večíra. A těch peněz.



Zkus říct zedníkovi, že mu zaplatíš za určitou část stavby (metr zdi, ...) a né od hodiny. To si něco vyslechneš.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 222
- Registrován: čtv 22.03.2007 01:00
- Bydliště: Třebíííč
- Kontaktovat uživatele:
Zdarec, podívej se na light modul pod pravím předním blatníkem a mrkni jestli ti tam neteče skrz sklo. Mě tam teklo taky a pak se to vyskratovalo a chytlo, normálně se to začalo péct a v autě smrad jak svně, tak hned servis a vyndat, jinka by to asi fakt chytlo a to by nebyla prdel. Takže si zajeď na dignostiku na light modul. To bude asi tím.
Dva tipy:
Zatekani pres zadni dvere (e39 celkem standard):
Poznas to tak, ze na spodni strane zad. dveri mas prach, jemny pisek a stopy, jak protekala voda.
http://www.louv.tv/cars/m5/leakydoor/leakydoor-Pages/Image15.html
Oprava:
http://www.louv.tv/cars/m5/leakydoor/Page3.html
V lete jsem to delal, dal jsem tam to co tam dle BMW patri (cerna tahava hmota). Dolu jsem ji daval tak, ze jsem velke kusy namotal na sroubovak a to co neslo jsem ocistil nitroredidlem. Potom jsem to nalepil novou hmotou.
Pres tesneni na dverich
Mel jsem mokry LCM (licht modul) a teklo mi tam nekde shora. Myslel jsem, ze to je pres predni sklo, protoze byla mokra izolace pod prednim sklem (pozor tato strasne nasaka a rozvadi vodu) - ta co je za pojistkama, ktere jsou v prihradce spolujezdce.
Muj problem byl v rozseknutem tesneni na pravych prednich dverich v horni casti. Castecne jej prekryva plast calouneni (ten co prekryva i vyskovy reproduktor u zrcatka). Teno plast vodu svedl do auta a na jine misto nez jsem hledal a nasnedne se to dostalo pod palubni desku a na LCM. Docela me to natrapilo.
Indicii bylo, ze pri silnem desti se objevila kapka z reproduktoru asi 2x, ale to jsem prisuzoval tomu, ze pri vystupoveni tam kapla voda.
Zatekani pres zadni dvere (e39 celkem standard):
Poznas to tak, ze na spodni strane zad. dveri mas prach, jemny pisek a stopy, jak protekala voda.
http://www.louv.tv/cars/m5/leakydoor/leakydoor-Pages/Image15.html
Oprava:
http://www.louv.tv/cars/m5/leakydoor/Page3.html
V lete jsem to delal, dal jsem tam to co tam dle BMW patri (cerna tahava hmota). Dolu jsem ji daval tak, ze jsem velke kusy namotal na sroubovak a to co neslo jsem ocistil nitroredidlem. Potom jsem to nalepil novou hmotou.
Pres tesneni na dverich
Mel jsem mokry LCM (licht modul) a teklo mi tam nekde shora. Myslel jsem, ze to je pres predni sklo, protoze byla mokra izolace pod prednim sklem (pozor tato strasne nasaka a rozvadi vodu) - ta co je za pojistkama, ktere jsou v prihradce spolujezdce.
Muj problem byl v rozseknutem tesneni na pravych prednich dverich v horni casti. Castecne jej prekryva plast calouneni (ten co prekryva i vyskovy reproduktor u zrcatka). Teno plast vodu svedl do auta a na jine misto nez jsem hledal a nasnedne se to dostalo pod palubni desku a na LCM. Docela me to natrapilo.
Indicii bylo, ze pri silnem desti se objevila kapka z reproduktoru asi 2x, ale to jsem prisuzoval tomu, ze pri vystupoveni tam kapla voda.
Dik za super navod, vcera som menil koberceky v aute a vsimol som si, ze ten vzadu na lavej strane je uplne mokry a aj podlaha, tak to musim v najblizsej dobe pozriet a snazit sa opravit... :-S
Skusal to uz niekto z vas? Mali ste s tym nejake problemy, alebo to ide celkom fajn spravit?
Mam E39 touring / 2002
Skusal to uz niekto z vas? Mali ste s tym nejake problemy, alebo to ide celkom fajn spravit?
Mam E39 touring / 2002
Zkusil bych odkrytovat A sloupky u řidiče i spolujezdce,zda ti tam někde nezatéká.Prošahat svazky drátů.Tohle bych viděl na problém s nějakou zemí.Kouknout i u baterky vzáddu jestli tam je dobrá zem od baterky atd.Jednou jsem opravoval u audi něco podobného a ve výsledku to byla špatná kostra mezi motorem a kastlí.Dělalo to to že se rosvěceli kontrolky při pokusu o startování protože motor neměl zem a bralo si to země přes světla a všechno možné.
wardo píše:Dik za super navod, vcera som menil koberceky v aute a vsimol som si, ze ten vzadu na lavej strane je uplne mokry a aj podlaha, tak to musim v najblizsej dobe pozriet a snazit sa opravit... :-S
Skusal to uz niekto z vas? Mali ste s tym nejake problemy, alebo to ide celkom fajn spravit?
Mam E39 touring / 2002
Zdravým, naprosto stejný problém, E39 touring/2002, koberec jsem vysál vysavačem na čištění koberců. Ta pěnová výplň ve spod se musí po nadzvednutí koberce tlakem ruky vyždímat (nejlépe dobře savím hadrem), podložit a nechat vyschnou (trvá dlouho). Času mám momentálně málo, tak než se dostanu k opravě, přelepil jsem lepící proti vodě odolnou páskou okno k dolnímu prachovému těsnění aby tam nezatékalo, bohužel je období dešťů, a jen tak se to nezmění. Jediná nepříjemnost je, že se do opravy to okno nesmí stahovat, kdyby nějakým zázrakem někdy nepršelo, ... může se do dalšího deště odlepit. Ještě taková drobnost, než jsem použil dočasnou lepící pásku, parkoval jsem auto tak, aby bylo předkem víš a dovnitř neteklo, zadkem to nemám vyzkoušené, ale asi to taky pomůže.
wardo píše:Ahoj, dik za radu, prosim ta nemohol by si mi hodit niekde foto, ako si to docasne zalepil tou paskou? Tiez momentalne nemam cas ani miesto na opravu a stale prsi tak nechcem mat vzadu rybnik...
Dik, ked to budem opravovat, nafotim to a hodim svoje skusenosti na forum...
řekl bych, že když máš zavřený zadní okno, tak z venku na jeho dolní hranu nalepíš tu voděodolnou pásku, abys s ní zakryl tu prachovku, která je mezi chrom lištou venku a sklem. Prostě přelepíš prachovku a voda poteče z okna přes pásku na plech dveří zvenku, místo dovnitř dveří.
Snad jsem to popsal srozumitelně. Jinak oprava je tak na 30min pro levoruký, 15 min pro trošku šikovnější

Pekys píše:wardo píše:Ahoj, dik za radu, prosim ta nemohol by si mi hodit niekde foto, ako si to docasne zalepil tou paskou? Tiez momentalne nemam cas ani miesto na opravu a stale prsi tak nechcem mat vzadu rybnik...
Dik, ked to budem opravovat, nafotim to a hodim svoje skusenosti na forum...
řekl bych, že když máš zavřený zadní okno, tak z venku na jeho dolní hranu nalepíš tu voděodolnou pásku, abys s ní zakryl tu prachovku, která je mezi chrom lištou venku a sklem. Prostě přelepíš prachovku a voda poteče z okna přes pásku na plech dveří zvenku, místo dovnitř dveří.
Snad jsem to popsal srozumitelně. Jinak oprava je tak na 30min pro levoruký, 15 min pro trošku šikovnější
Dik, to som si aj myslel, len som si chcel byt isty...



Tak sa mi to vcera podarilo rozobrat, vsetko islo OK, az na ten stlpik so slnecnou clonou na to okienku... To bol des
Mozno som to nerobil spravne, ale islo to hrozne tazko a dost "nasilu"... Ostatne sa mi podarilo rozobrat bez nejakych vacsich tazkosti... Vsetko som pekne utesnil univerzalnym silikonom na teploty od -50 do 120°C.
Najhorsie bolo, ze v priebehu 10 minut sa dohrnula z nicoho nic riadna burka, takze som to len tak tak stihol dat dokopy a ujst pred dazdom...
Silikon nestihol uschnut, takze to musim dnes robit odznova... Dufam, ze ma uz nic neprekvapi a spravim aj tie fotky...

Najhorsie bolo, ze v priebehu 10 minut sa dohrnula z nicoho nic riadna burka, takze som to len tak tak stihol dat dokopy a ujst pred dazdom...
