Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Okno u řidiče
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 32
- Registrován: stř 27.07.2005 00:00
- Bydliště: někde ve Squotu u Brniska
- Kontaktovat uživatele:
nejde mi automatika na předním levím okně nevyte proč ?? Dolů mi jde na automat ale nahoru už musím držet takže kdyš na dálku klíčkem otevřu okna tak se mi otevřou všechny ale kdyš je chci na dálku i zavřít tak se mi zavřou všechny aš na řidičovo. Nevýte čim to je jestli to není třeba jen někde přeplí a jestli ano tak jak to mam nastavyt spět na automatiku. mam 528i e39 rv99 plná vybava. Diky
Hehe, tak po roce a půl jsem omylem objevil tohle téma a odpovím si sám:
Buď:
tuhle možnost jsem našel před chvilkou, budu dveře rozdělávat, tak to očekuju...
Nebo:
Je v píp sdružená jednotka ovládání oken (nějaký tranzistor).
Vyměnit, použitá stojí kolem litru. Druhou jednotku je potřeba nakódovat na diagnóze...
Buď:
P-J píše:Tak jsem na to dnes přišel.
Bylo hezky a navíc mi nehrál v řidičových dveřích středový reprák, tak jsem zhodil tapec a hned bylo všechno jasné. Středový reprák a kontaktní lišta proti servření oknem mají stejný tvar konektoru a nějaký "umělec" co měl auto předemnou ty konektory přehodil (stejně nepochpím, jak mohl někdo zapojit do vyhýbky kontaktní lištu a reprák na samostatný vývod). Takže stačilo přehodit konektory - okno jezdí, reprák hraje.![]()
tuhle možnost jsem našel před chvilkou, budu dveře rozdělávat, tak to očekuju...
Nebo:
Je v píp sdružená jednotka ovládání oken (nějaký tranzistor).
Vyměnit, použitá stojí kolem litru. Druhou jednotku je potřeba nakódovat na diagnóze...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Caute borci.
Ked stiahnem okno v elektrike na vodicovej strane do uplne sopdnej polohy, tak pri vytahovani spat nahor, mi trochu ide okno hore cez maly odpor (spomali sa vytahovanie a motorcek sa viacej trapi) a hned na to sa mi ozve zvnutra dveri prasknutie a okno normalne pokracuje nahor az do uplne vysunutia.
Chcem sa pozriet dnu o co ide, videl som video ako dat tapacirung prec
http://www.youtube.com/watch?v=zEZ-bcEYdRA
ale este tam ostava airbag, potom tusim nejake tmave (mozno filcove) prekrytie priestoru a to uz neviem ako treba dat dole tak aby som to dal aj naspat. Neviete mi poradit? Ide o e39. Diky chlapi[/url]
Ked stiahnem okno v elektrike na vodicovej strane do uplne sopdnej polohy, tak pri vytahovani spat nahor, mi trochu ide okno hore cez maly odpor (spomali sa vytahovanie a motorcek sa viacej trapi) a hned na to sa mi ozve zvnutra dveri prasknutie a okno normalne pokracuje nahor az do uplne vysunutia.
Chcem sa pozriet dnu o co ide, videl som video ako dat tapacirung prec
http://www.youtube.com/watch?v=zEZ-bcEYdRA
ale este tam ostava airbag, potom tusim nejake tmave (mozno filcove) prekrytie priestoru a to uz neviem ako treba dat dole tak aby som to dal aj naspat. Neviete mi poradit? Ide o e39. Diky chlapi[/url]
vypni klíček a pro jistotu odpoj baterku a o bag se bát nemusíš, jen ho neodpojuj od konektoru, abys nemusel na výmaz chyb.
bag drží na asi 4 šroubech, tak ho odšroubuj a tu černou pěnovou přepážku normálně odlep. drží na černém tmelu, který bude pořád lepit. Jedná se o vodní bariéru.
Pak už máš před sebou střeva dveří a můžeš zkoumat. Jestli se ti ozve rána, nebo jakoby přeskočení lanka, tak máš asi ohoblovaný takový plastový kolečko na liště, která vodí okno nahoru/dolu.
bag drží na asi 4 šroubech, tak ho odšroubuj a tu černou pěnovou přepážku normálně odlep. drží na černém tmelu, který bude pořád lepit. Jedná se o vodní bariéru.
Pak už máš před sebou střeva dveří a můžeš zkoumat. Jestli se ti ozve rána, nebo jakoby přeskočení lanka, tak máš asi ohoblovaný takový plastový kolečko na liště, která vodí okno nahoru/dolu.
Bag klidně odpoj, jen nesmíš zapnout zapalování, když je odpojen.
Pokud ho necháš viset na kabelech, akorát polezeš za čas do dveří znovu vyměnit pořád chybující bag (ve skutečnosti ukroucený kabel).
Baterku vypínat nemusíš, pokud nečekáš, že si půjdeš zapnout rádio, když bude bag na stole...
Vůbec nechápu, že se někomu daří zapnout zapalování, když PŘED DESETI MINUTAMI OSOBNĚ ODPOJOVAL PYTEL...
Vodní bariéru postupně lehce odtrhávej, žádné násilí. Pomož si zlehka nožem, tmel musí zůstat na jedné straně (většinou zůstane na plastu). Jinak nebude nepřerušen a nebude dobře těsnit, logicky...
Pokud ho necháš viset na kabelech, akorát polezeš za čas do dveří znovu vyměnit pořád chybující bag (ve skutečnosti ukroucený kabel).
Baterku vypínat nemusíš, pokud nečekáš, že si půjdeš zapnout rádio, když bude bag na stole...



Vodní bariéru postupně lehce odtrhávej, žádné násilí. Pomož si zlehka nožem, tmel musí zůstat na jedné straně (většinou zůstane na plastu). Jinak nebude nepřerušen a nebude dobře těsnit, logicky...

.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
OK, ale este jedna otazka. Ja musim mat kluc v zapalovani a otocit ho potom do polohy I., lebo potrebujem vysledovat vysuvanie toho okna v elektrike, takze co s tym airbagom? Odpojit ho od kablov uplne a normalne potom zapnut elektriku v aute aby som mohol posuvat oknom? Akoze kotrolka airbagu mi aj tak stale svieti uz davnejsie, takze ta chyba by mi nevadila, vymazal by som to potom naraz. Dik
Není nic jednoduššího, než na chvilku, než vyzkoušíš okna, pytel připojit (ale to se Ti neplandá pořád pod rukama celou dobu, co se hrabeš ve dveříc).
S tou chybou záleží, za jak dlouho to vymažeš. Jestli hned po tom, není co řešit. Jestli až časem, je škoda třeba zbytečně odstavit další okruh v bezpečnosti. I když Ti svítí kontrolka, systém je funkční, jen při nehodě nepoužije tu část, která má v chybu...
S tou chybou záleží, za jak dlouho to vymažeš. Jestli hned po tom, není co řešit. Jestli až časem, je škoda třeba zbytečně odstavit další okruh v bezpečnosti. I když Ti svítí kontrolka, systém je funkční, jen při nehodě nepoužije tu část, která má v chybu...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.