Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Klepání motoru

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Luckysheck
Registrovaný
Příspěvky: 130
Registrován: čtv 08.05.2008 00:00
Bydliště: BMW
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Luckysheck »

Kolegové,

mám 528i E39. Na volnoběh ten zvuk není skoro slyšet, ale když ho vytočím a pak ho nechám spadnout tak už během toho padání i vytáčení se ozývá takový divný zvuk z levé části motor, jakoby za svodama. jak kdyby ve válci lítal šroubek nebo tak něco. Setrvák to prý není a kluci na Křence v Brně říkali že ani hydroštely, ale že by to neřešili zatím. Jenže mně se ten zvuk vůbec nelíbí, zní to na volnoběh jak diesel jak to tam klepe. Zhruba po 5-7 sekundách není téměř slyšet, ale pak zase a při jízdě také..jinak jsem to celé prolezl, zkusil bez plechů a plastů jestli to néděla někdo z nich a ee..opravdu motor:( Má najeto opravdových 167 tis km, po dobrých majitelích, pravidelně měněný olej. Vím, že je těžké z hlavy takhle něco vymyslet, ale neřešili jste někdo něco podobného? Piští mi tam zřejmě ložisko od altíku, teď do toho ještě tohle a o sametovém vrnění 6-ti válce nemůže být ani řeč :(

Děkuju moc, Lukysh
Hurdy
Registrovaný
Příspěvky: 242
Registrován: úte 15.02.2005 01:00

#2 Příspěvek od Hurdy »

už jsi to vyřešil?
Luckysheck
Registrovaný
Příspěvky: 130
Registrován: čtv 08.05.2008 00:00
Bydliště: BMW
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Luckysheck »

jj, 1 hydroštel :)
Dzem
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: stř 14.05.2008 00:00

#4 Příspěvek od Dzem »

čau, jak si poznal který to je??? mě teď začal motor na 523i pěkně klapat, taky o sametovém chodu nemůže být řeč :-( je to jak ropák, chystám se na též k borcům na Křenku ať to poslechnou a doufám, že to taky bude jen hydroštel.
Zanach
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: stř 05.11.2008 01:00

#5 Příspěvek od Zanach »

Tak dej vedet jak jsi dopadl, taky se tam planuju stavit.
Luckysheck
Registrovaný
Příspěvky: 130
Registrován: čtv 08.05.2008 00:00
Bydliště: BMW
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Luckysheck »

Kluci z křenky na to přijdou :) jezdím k ním cca rok a vždycky super. Nebudu měnit :)
130maxi
Registrovaný
Příspěvky: 195
Registrován: stř 13.10.2004 00:00
Bydliště: Selice

#7 Příspěvek od 130maxi »

Dufam ze nevadi ale mozem pridat sem moj problemik :oops: Je to skoro to iste ako tu udava Luckysheck ale pri padani otacok na volnobeh je pocut take ako bublanie ! na volnobehu to nepocut ,len ked padaju otacky :wink: Este som skoro zabudol je to tiez M52 528i
Dik za odpovede
130maxi
Registrovaný
Příspěvky: 195
Registrován: stř 13.10.2004 00:00
Bydliště: Selice

#8 Příspěvek od 130maxi »

130maxi píše:Dufam ze nevadi ale mozem pridat sem moj problemik :oops: Je to skoro to iste ako tu udava Luckysheck ale pri padani otacok na volnobeh je pocut take ako bublanie ! na volnobehu to nepocut ,len ked padaju otacky :wink: Este som skoro zabudol je to tiez M52 528i
Dik za odpovede


Nikto nevie pomoct??? :cry:
hazmy
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: stř 10.06.2009 00:00

#9 Příspěvek od hazmy »

zdar mám 523i taky mi to cvakalo a byly v háji hydroštely.teď už je to sametový šestivál
dejvidek
Registrovaný
Příspěvky: 302
Registrován: čtv 12.03.2009 01:00
Bydliště: Písek

#10 Příspěvek od dejvidek »

Ahoj, mám podobný problém. Mám sice 530d rok 2000 a dneska mi to začlo nějak podivně klepat podle otáček. Letěl sem z Prahy do Písku (100km) docela pilu, pořád kolem 180-200 na dálnici a od tý doby to dělá, v sobotu jedu na dovču do Itálie autem a potřebuju to co nejdřívě vyřešit. Díky za všechny rady. Jinak oleje tam mám dost ;-)
130maxi
Registrovaný
Příspěvky: 195
Registrován: stř 13.10.2004 00:00
Bydliště: Selice

#11 Příspěvek od 130maxi »

Luckysheck píše:jj, 1 hydroštel :)


Mozes my prosim vyzistit ako ti zistili ze ktory hydrostel klepe ????
slajch
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: ned 22.10.2006 00:00
Bydliště: PHA/ČK

#12 Příspěvek od slajch »

hazmy píše:zdar mám 523i taky mi to cvakalo a byly v háji hydroštely.teď už je to sametový šestivál


Kolik tě to stálo i s prací je jich tam 24 ..
Tickerow
Registrovaný
Příspěvky: 112
Registrován: pon 18.08.2008 00:00
Bydliště: Odolena Voda (Praha-východ)
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Tickerow »

no ja mam neco podobnyho....pri nastartovani si zaklapou hydrostely a pak se to uklidni, ale klepavy zvuk jde z pod motoru. Kdyz jdou otacky nahoru neni to slyset, ale kdyz padaji tak ano a mnohem vic...no a prisel jsem na to, ze mam rozsypany jeden katalyzator a v nem to lita a dela zvuk jako by klapal hydrostel...kouknul bych nejdriv na tohle nez bych rozebiral motor, jestli neklepe neco ve vyfuku:-)
Dzem
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: stř 14.05.2008 00:00

#14 Příspěvek od Dzem »

Tak u kluků na Křence jsem nakonec nebyl, pořád nějak nebyl čas, a teď o víkendu mi to zkoukl a poslechl borec co dělá motory, jak mechoša, tak staví závoďáky, a řek mi, že mi to spíš jakoby někam klepo-fouká :-) (což se mi zezačátku taky zdálo, myslel jsem si že mám prasklé svody) no a prej že to může dělat zaseklej hydroštel a tím pádem se nedovírá ventil. No a dnes jedu do města a najednou ticho zase je to sametovej 6vál, nějak se to samo poléčilo:-) takže to vypadá, že se opravdu něco uvolnilo, doufám, že jestli to byl opravdu ventil, že není podpálenej, a že bude zase dlouho klid.
Pavelkac
Registrovaný
Příspěvky: 171
Registrován: ned 28.02.2010 01:00
Bydliště: Klášterec nad Ohří , Ústecký kraj

#15 Příspěvek od Pavelkac »

Taky se mi na mém autě začalo ozývat takové jako slabé klepání od hlavy válců,postupně se to zhoršovalo a po několika konzultacích jsem došel k závěru,že mně čeká výměna hydroštelů. Dal jsem nový olej a filtr
(jezdím na 5w/40 BMW longlife-98 ) i když jsem podle diod nebyl ani v půlce,jestli se to nezlepší,ale zůstalo to téměř stejné. Jenže pak jsem se zde na fóru dočetl,že to někomu dělala povolená zapal.svíčka,tak jsem na to koukl u mne a byla povolená na 4 válci,přetáhl jsem všechny (trochu šly) a motor teď ani nepoznávám,až neskutečně ztichnul,teď je to zase sameťák a v autě je za jízdy opět krásné ticho.
_________________
E39 523i r.v.1999 M52B25TU DoubleVanos OrientBlau/dunkelblau
Odpovědět