Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Tipy a triky u BMW E34
aha.ok.diky moc za info.a jeste mam prosbu mel sem e34 tds krasny svezeni pekne to jelo ale problem nejezdil sem rychle zralo to 12 litru po meste kdyz se tomu dalo kourilo to jako krava a za tepla to spatne startovalo.prodal sem ho ale ted bych chtel taky tds.muze mi nekdo napsat kdyz je vsechno v poradku kolik to tak papa ?a naco si dat pri koupi bacha?diky moc.
ondra25 píše:aha.ok.diky moc za info.a jeste mam prosbu mel sem e34 tds krasny svezeni pekne to jelo ale problem nejezdil sem rychle zralo to 12 litru po meste kdyz se tomu dalo kourilo to jako krava a za tepla to spatne startovalo.prodal sem ho ale ted bych chtel taky tds.muze mi nekdo napsat kdyz je vsechno v poradku kolik to tak papa ?a naco si dat pri koupi bacha?diky moc.
Tak si měl v háji čerpadlo, ale ta spotřeba nebyla tak daleko od reálu..
Jinak dej do vyhledávání "NA CO SI DÁT POZOR U TDS" nebo tak podobně a tam je úplně VŠECHNO !!
Můj názor:
-motor 2.5 tds je dobrej a má dlouhou životnost
-línej v nízkých otáčkách, hlavně při rozjezdech, zato na dálnici s vyššíma otáčkama jede podobně jako benzín
-ale velkej pozor!! tento motor je náchylnej jako snad žádnej jinej na správný zacházení, takže nemůžeš vědět jak s tím kdo zacházel a proto kup e39 3.0D nebo e39 benzin..
A ešte jedna vychytávka: páčka smeroviek ako u Škodoviek, po vypnutí kľúča svieti pravá alebo ľava obrysovka. Ide tá páčka troška ztuha, ale nebojte sa, ide. Myslím, že to treba urobyť pri kľúči na "1". Ako by ste dávali konkrétnu stranu - pravú, alebo ľavú, len treba troška viac pritlačiť. Nebojte sa o spínač, nezlomíte ho. Po vypnutí kľúča do "0" ostane konkrétna strana - pravá, alebo ľava svietiť na obrysovky.
BJS píše:A ešte jedna vychytávka: páčka smeroviek ako u Škodoviek, po vypnutí kľúča svieti pravá alebo ľava obrysovka. Ide tá páčka troška ztuha, ale nebojte sa, ide. Myslím, že to treba urobyť pri kľúči na "1". Ako by ste dávali konkrétnu stranu - pravú, alebo ľavú, len treba troška viac pritlačiť. Nebojte sa o spínač, nezlomíte ho. Po vypnutí kľúča do "0" ostane konkrétna strana - pravá, alebo ľava svietiť na obrysovky.
E34 tuto funkci nemá
Funguje to tak že páčku co je na blinkry tak dáš do polohy jako by jsi chtěl blikat a pak jí posuneš ve stejném směru ještě dál, musíš překonat trochu odpor jako když dáváš zpátečku, taky je tam taková zarážka, a dobrý je to k tomu, že když třeba parkuješ ve tmě u chodníku tak nemusíš svítit všemi světly ale jen polovinou