Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e39 - z niceho nic ztrata vykonu?
Váhou to určitě není, jak píše hejhulák váha se projevuje tím, že motor nemá výkon a je líný, zvlaště patrné to je kolem těch 1500ot a odpojením váhy by se to mělo chovat jinak.
Pokud vám to točí max cca 3000 asi bych se podival na to zda má motor vubec dost kysliku a nafty.
Muže to být turbo, nebo díra někde na vysokotlakém vedeni vzduchu z turba tj. mezichladic vzduchu + trubky do a od něj do motoru. Asi by to někde bylo vidět jak to fouka nebo případně i cáka olejovou mlhu. Stejně tak to ale muže být tím, že nejde vstřik na něterém z válců asi by to chctělo diagnostiku ta řekne více.
Pokud vám to točí max cca 3000 asi bych se podival na to zda má motor vubec dost kysliku a nafty.
Muže to být turbo, nebo díra někde na vysokotlakém vedeni vzduchu z turba tj. mezichladic vzduchu + trubky do a od něj do motoru. Asi by to někde bylo vidět jak to fouka nebo případně i cáka olejovou mlhu. Stejně tak to ale muže být tím, že nejde vstřik na něterém z válců asi by to chctělo diagnostiku ta řekne více.
kkarel píše:Muže to být turbo, nebo díra někde na vysokotlakém vedeni vzduchu z turba tj. mezichladic vzduchu + trubky do a od něj do motoru. Asi by to někde bylo vidět jak to fouka nebo případně i cáka olejovou mlhu. Stejně tak to ale muže být tím, že nejde vstřik na něterém z válců asi by to chctělo diagnostiku ta řekne více.
Právě že nikde nic vidět není, motor byl venku a vše bylo pořádně zkontrolované, případně vyměněné. Na diagnotiku se snad zítra konečně dostanu, tak uvidím. Napadlo mně ještě, že se tohle děje od doby co byl motor komplet venku, tak jestli se pak nepřepnul do nějakého nouzového režimu, no ale to by mi nejspíš dávalo někde o tom vědět, např.Check Control či v menu BC.

-
Brátn
- Moderátor
- Příspěvky: 3369
- Registrován: ned 23.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
jede to uplně stejně mizerně, do 3.000ot/min jakžtakž normálně a od 3.000ot/min to nechce táhnout a jak jsem zjistil, ani nejde motor vytočit do vyšších otáček než zhruba 3.300ot/min. Prostě strop, ani na místě když auto stojí a není tedy v zátahu.
Znamená to tedy, že váha vzduchu bude špatná, když jí odpojím a žádná změna?
popisuješ naprosto stejnou závadu jako jsem měl teď já, taky se řešil přívod vzduchu do motoru atd, ale nakonec to byl ucpaný kat, motor nešel vůbec vytočit a měl divný řinčivý zvuk nad 3000rpm jsem se prostě nedostal, tak jsem ho vysypal a jezdím bez katalizátoru, teď to má zvuk jak wrc, ale jede to tak jak nikdy

Kdo chce zjistit jestli mu odesla vaha vzduchu, tak ji nestaci pouze odpojit!!!
Zjistil sečm, ze kdyz se jen odpoji, tak si ridici jednotka stejne pamatuje posledni stav a motor pojede stejne.
Nejdriv se musi alespon na 15min. odpojit baterka a pak odpojit vahu, po 15min. se baterka pripoji a teprve se pozna, jestli to tim je.
To ze motor nejde vytocit a spatne tahne v nizkych otackach by mohlo byt EGR ventilem, coz???
Zjistil sečm, ze kdyz se jen odpoji, tak si ridici jednotka stejne pamatuje posledni stav a motor pojede stejne.
Nejdriv se musi alespon na 15min. odpojit baterka a pak odpojit vahu, po 15min. se baterka pripoji a teprve se pozna, jestli to tim je.
To ze motor nejde vytocit a spatne tahne v nizkych otackach by mohlo byt EGR ventilem, coz???
Zdenal píše:Jakou máš spotřebu?
Kouří ti nějak a jakou barvou?
Jaká je hlučnost motoru a chod je pravidelný?
Zvuk turba je normální nebo slyšet neni vůbec nebo ječí až moc?
Při akceleraci ti to cuká nebo jede plynule?
Váha vzduchu je jaké značky a je nová?
A byl jsi na diagnostice v BMW?
Spotreba mezi 9 az 10,kouri cerne,kdyz to nejede a podrzim ho,motor hlucnejsi asi bude. Turbo lehce hvizda a pri akceleraci to poskubava. Vaha origo,funkcni,podle diagnostiky prej malo vzduchu-hadice,chladic ok,zadna dira. Turbo velkou vuli nema,zda se ok. U BMW to nebylo,jen u kamarada,ma bosch diagnostiku
Hmm tak to je opravdu zvláštní, více méně se zdá že je vše ok.
Jen na tu diagnostiku bych si zajel do BMW, Bosh je dobrá, ale dle slov technika z BMW se může stát, že hlásí něco úplně jiného. Nestojí to tolik.
Zkus vyndat váhu a povozit se bez ní, jestli bude rozdíl, může se stát, že i nová je špatná.
Důkladně zkontrolovat přívod vzduchu, jestli někde není i miniaturní prasklinka nebo dírka, kterou si to může přisávat.
Stane se že to dělá AGR ventil, nejede a čoudí jak blázen, ale nemělo by to cukat, to zase dělá špatné zásobení palivem, ale to by to zase nečoudilo
Začarovanej kruh.
1. Moc ti asi neporadim, každopádně obětuj pár peněz a nech udělat diag. na BMW mašině, může napsat něco jiného a nebo konkrétnějšího.
2. Zkus odpojit váhu a chvíli jezdit bez ní.
3. Důkladně zkontrolovat každej centimetr sání a hledat netěsnost, což je práce jak na kostele, hadic, těsnění tam je až až, mrkni sem:
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=11&fg=40
víc mě bohužel teď nenapadá, ale nejspíš to bude opravdu někde přisávat, těch míst KDE, je opravdu hodně
Jen na tu diagnostiku bych si zajel do BMW, Bosh je dobrá, ale dle slov technika z BMW se může stát, že hlásí něco úplně jiného. Nestojí to tolik.
Zkus vyndat váhu a povozit se bez ní, jestli bude rozdíl, může se stát, že i nová je špatná.
Důkladně zkontrolovat přívod vzduchu, jestli někde není i miniaturní prasklinka nebo dírka, kterou si to může přisávat.
Stane se že to dělá AGR ventil, nejede a čoudí jak blázen, ale nemělo by to cukat, to zase dělá špatné zásobení palivem, ale to by to zase nečoudilo

Začarovanej kruh.
1. Moc ti asi neporadim, každopádně obětuj pár peněz a nech udělat diag. na BMW mašině, může napsat něco jiného a nebo konkrétnějšího.
2. Zkus odpojit váhu a chvíli jezdit bez ní.
3. Důkladně zkontrolovat každej centimetr sání a hledat netěsnost, což je práce jak na kostele, hadic, těsnění tam je až až, mrkni sem:
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=11&fg=40
víc mě bohužel teď nenapadá, ale nejspíš to bude opravdu někde přisávat, těch míst KDE, je opravdu hodně
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 196
- Registrován: pát 29.06.2007 00:00
- Bydliště: golden city
- Kontaktovat uživatele:
KamilAC píše:Tak jsem udělal přesně to co jsi mi poradil, a žádná změna. Ať byla váha zapojená nebo odpojená, jede to uplně stejně mizerně, do 3.000ot/min jakžtakž normálně a od 3.000ot/min to nechce táhnout a jak jsem zjistil, ani nejde motor vytočit do vyšších otáček než zhruba 3.300ot/min. Prostě strop, ani na místě když auto stojí a není tedy v zátahu.
Znamená to tedy, že váha vzduchu bude špatná, když jí odpojím a žádná změna?
Cus, me to delalo to samy, zkusilo se vymenit cerpadlo, ale tim to nebylo, nakonec bylo na vine jakesi relatko (mechanika mam tedko na dovoleny, jak se vrati, zjistim, jaky to bylo)...
Toto váhou zřejmě není.
Když akceleruješ rázněji zrychluje plynule nebo cuká?
Řekl bych, že to bude středotlaké čerpadlo umístěné pod řidičem popřípadě podávací čerpadlo v nádrži. Není už asi 100%ní a při vyšším nároku na dopravu paliva už nezvládá.
Ale samozřejmě to může být víc věcí...
Stává se ti, že někdy nenastartuješ nebo točí dlouho nebo chytne až na poněkolikátý?
Když akceleruješ rázněji zrychluje plynule nebo cuká?
Řekl bych, že to bude středotlaké čerpadlo umístěné pod řidičem popřípadě podávací čerpadlo v nádrži. Není už asi 100%ní a při vyšším nároku na dopravu paliva už nezvládá.
Ale samozřejmě to může být víc věcí...
Stává se ti, že někdy nenastartuješ nebo točí dlouho nebo chytne až na poněkolikátý?