Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Jak zjistit počet najetych km
Zavisi od modelu.
U E39 sa da precitat udaj o pocte km aj z LCM, a to ide aj cez carsoft. Dalej sa uklada v kluci a da sa precitat specialnym zariadenim priamo u dealera BMW. Okrem toho sa uklada aj v ECU, to sa da hadam precitat cez DIS. U niektorych budikoch sa da lahko zmenit pocet km preprogramovanim, to vsak ukaze cerveny bod manipulacie pri trip km. U niektoryc verzii jedine vymenou inej EPROMKY. U starsich verzii co maju modul IKE staci ho vymenit za iny s nizsim poctom km a prisposobit ostatne jednotky cez diagnostiku (bmw scanner, DIS, INPA?????...)
U E39 sa da precitat udaj o pocte km aj z LCM, a to ide aj cez carsoft. Dalej sa uklada v kluci a da sa precitat specialnym zariadenim priamo u dealera BMW. Okrem toho sa uklada aj v ECU, to sa da hadam precitat cez DIS. U niektorych budikoch sa da lahko zmenit pocet km preprogramovanim, to vsak ukaze cerveny bod manipulacie pri trip km. U niektoryc verzii jedine vymenou inej EPROMKY. U starsich verzii co maju modul IKE staci ho vymenit za iny s nizsim poctom km a prisposobit ostatne jednotky cez diagnostiku (bmw scanner, DIS, INPA?????...)
airbone píše:Zavisi od modelu.
U E39 sa da precitat udaj o pocte km aj z LCM, a to ide aj cez carsoft. Dalej sa uklada v kluci a da sa precitat specialnym zariadenim priamo u dealera BMW. Okrem toho sa uklada aj v ECU, to sa da hadam precitat cez DIS. U niektorych budikoch sa da lahko zmenit pocet km preprogramovanim, to vsak ukaze cerveny bod manipulacie pri trip km. U niektoryc verzii jedine vymenou inej EPROMKY. U starsich verzii co maju modul IKE staci ho vymenit za iny s nizsim poctom km a prisposobit ostatne jednotky cez diagnostiku (bmw scanner, DIS, INPA?????...)
Ty kilometry ti přepíšu a žádnej bod na budíkách ti svítit nebude a nikdy nezjistíš kolik to má origo najeto.Ten bod na budíkách se rozsvítí pouze pokud to přepíšeš jen v budíkách.Protože stav km se ukládá i do jednotky EWS a DME.U aut s klíčem ve tvaru kosočtverce (cca od r.v.99) se km ukládá i do něj.Stačí zajít do BMW a oni ho dají do čtečky stav km ti řeknou.Ale pokud to dělal někdo kdo o tom něco ví tak ti to přepsal i v klíči a dozvíš se kuloví.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 336
- Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
- Bydliště: Sudety
servisní kniha je jen cár papíru kterej nemá žádnou vypovídající hodnotu. pokud věříš servisní knize, je to to samé, jako když přijdeš do bazaru, a věříš tomu, co ti o tom autě řeknou.
nadruhou stranu, auto bez servisky, to je podezřelé asi vždycky.
takktéž nemůžeš mít nikomu zazlé, když se na vyplňování servisky vybodne, obzvlášť, jedná li se o druhého a dalšího majitele.
nadruhou stranu, auto bez servisky, to je podezřelé asi vždycky.
takktéž nemůžeš mít nikomu zazlé, když se na vyplňování servisky vybodne, obzvlášť, jedná li se o druhého a dalšího majitele.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 336
- Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
- Bydliště: Sudety
No tak pánové,nehádejme se. Občas se to povede,že auto odpovídá papírům a někdy i slovům. Mé předchozí (O. Vectra,nová v ČR,po prvním majiteli,3 járy stará s 54 000 km najeto) opravdu odpovídala nápisům na čelním skle v bazaru. Stačilo prodejci (poskok v AAA) dát dva litry do kapsy bokem a věděl jsem vše. Stejně jako o A4 a BMW 525d,na které jsem pokukoval - to byli bohužel "leštěnky" z Dojčland,najeto dvakrát tolik co na tacho,původně firemní káry a po bouračce k tomu. A povyprávět tady,co dělají dovozci-prodejci,které znám - přelepování štítků na olej,přepisování a kopírování německých TP a servisek,pozměňování parametrů auta při první evidenčce...Můj názor je,že auto se má vybírat hlavně vlastním (nejlépe selským) rozumem a nevzít to první,co vidím,jenom proto,že to moc chci. Já jel tenkrát taky původně pro Bawo a domů přijel opelem
.
