Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Problém s klíčem
Ahoj, stala se mi nemilá věc. Měl sem auto v servisu a vybila se jim tam baterka. To by nebylo nic špatnýho, kdyby se tím ovšem nerozpároval imobilizér a klíč s dálkou. Dálka auto odemče i zamče bez problémů, kontrolky se rozsvítí, ale nenastartuju. Neví někdo, jestli by to zase nešlo spárovat?
Díky, E34 525i rv 1996
Díky, E34 525i rv 1996
Návod :
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... rov%E1n%ED
a klíč opravdu co nejblíž k vnitřnímu zrcátku, jinak se ti to nepodaří
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... rov%E1n%ED
a klíč opravdu co nejblíž k vnitřnímu zrcátku, jinak se ti to nepodaří
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1230
- Registrován: pon 08.11.2004 01:00
- Bydliště: Praha - Diagnostika a kodování
Tak základ je mít k autu minimálně dva klíče, přesně pro případ kdy se něco stane (stratíš ho, upadne ti, zlomí se ti, ukradne ti ho někdo atd.)
Být tebou objednal bych si krásnej novej a 100% funkční klíč.
To že se ti to stalo zrovna když to auto stálo někde v servisu je prostě náhoda ( po 13 letech má ten klíč už něco nalítáno)a na druhou stranu můžeš být rád, že se ti to nestalo třeba na dovolený. Určitě si nemyslim, že by ti to poškodily záměrně nebo svojí nešikovností a myslim, že i v servisu z toho nejsou zrovna nadšeni.
Musí je to taky mrzet, obzvlášť když říkáš že po lakýrnický stránce a klempířině to je supr.
Být tebou objednal bych si krásnej novej a 100% funkční klíč.
To že se ti to stalo zrovna když to auto stálo někde v servisu je prostě náhoda ( po 13 letech má ten klíč už něco nalítáno)a na druhou stranu můžeš být rád, že se ti to nestalo třeba na dovolený. Určitě si nemyslim, že by ti to poškodily záměrně nebo svojí nešikovností a myslim, že i v servisu z toho nejsou zrovna nadšeni.
Musí je to taky mrzet, obzvlášť když říkáš že po lakýrnický stránce a klempířině to je supr.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 310
- Registrován: ned 20.03.2005 01:00
- Bydliště: Mar. Lázně
- Kontaktovat uživatele:
Existuje podobná procedůra párování DO i u e39???
Klíč mi bliká, je tam new baterka, ale ať obcházím auto jak chci a zkouším i přikládat klíč k různým částem (sloupky, čelní sklo, dveře...) tak ani ťuk. Mechanické odemykání/zamykání, otevírání/zavírání oken naprosto bez chyby. Nejde mi to asi od jara. V autě se nikdo nehrabal a v servisu nebylo. Prostě samo od sebe. Ale zdá se mi, že se na jaře zkracovala vzdálenost, na kterou DO fungovalo (asi pár dnů). A nejednou nic!
Je to docela vopruz mít plné ruce nákupu, který chci dát do kufru a musím vrazit klíč do dveří, abych se tzam dostal. A hlavně když mám na sedadle spolujezdce věci a musím kvůli tomu, abych se k nim dostal, oblejzat auto furt dokola jako debil.
Funkční centrál s DO jsem měl už na Schade Fazolit v roce 1992. A fungoval bez problémů.
Tohle už mě fakt nebaví.
Klíč mi bliká, je tam new baterka, ale ať obcházím auto jak chci a zkouším i přikládat klíč k různým částem (sloupky, čelní sklo, dveře...) tak ani ťuk. Mechanické odemykání/zamykání, otevírání/zavírání oken naprosto bez chyby. Nejde mi to asi od jara. V autě se nikdo nehrabal a v servisu nebylo. Prostě samo od sebe. Ale zdá se mi, že se na jaře zkracovala vzdálenost, na kterou DO fungovalo (asi pár dnů). A nejednou nic!
Je to docela vopruz mít plné ruce nákupu, který chci dát do kufru a musím vrazit klíč do dveří, abych se tzam dostal. A hlavně když mám na sedadle spolujezdce věci a musím kvůli tomu, abych se k nim dostal, oblejzat auto furt dokola jako debil.
Funkční centrál s DO jsem měl už na Schade Fazolit v roce 1992. A fungoval bez problémů.
Tohle už mě fakt nebaví.
No, odjel sem s tím normálně, náhradní klíč bez dálky. A pravda je, že můžu být rád, že se mi to nestalo někde na cestách. Podle toho, co říkali v Renocaru se to občas stává. Sice se mi to zdá divný, ale prý je to tak.
Jinak ten klíč není rozdělávané, slepované. Nejsou na něm vydět žádný známky poškození.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 152
- Registrován: úte 12.09.2006 00:00
- Bydliště: SK
- Kontaktovat uživatele:
alpineman píše:Existuje podobná procedůra párování DO i u e39???
Klíč mi bliká, je tam new baterka, ale ať obcházím auto jak chci a zkouším i přikládat klíč k různým částem (sloupky, čelní sklo, dveře...) tak ani ťuk. Mechanické odemykání/zamykání, otevírání/zavírání oken naprosto bez chyby. Nejde mi to asi od jara. V autě se nikdo nehrabal a v servisu nebylo. Prostě samo od sebe. Ale zdá se mi, že se na jaře zkracovala vzdálenost, na kterou DO fungovalo (asi pár dnů). A nejednou nic!
Tak tento istý problém som mal tiež v e39 ´99, dvakrát som vymenil baterku v klúči a nič, tretia už fungovala, ale asi po mesiaci to začalo znovu takto blbnúť. V zime som musel prikladať klúč k prednému oknu aby to odomklo, v lete (ked bolo teplo) to bolo lepšie, šlo aj z 2-3 metrov. Keď som auto kupoval tak dialkou šlo otvoriť okná z 15 metrov. Auto sa predalo a neprišiel som na to v čom to bolo

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 92
- Registrován: ned 23.11.2008 01:00
- Bydliště: Stredni Cechy
- Kontaktovat uživatele:
Kdyz to tu ctu, tak se musim zeptat, jak daleko od auta vam funguje dalka?
Mam novej (mesic starej) origo klicek k E39 rv99, ale i tak odemikam auto na max 2-3 metry... 10 metru ani omylem.
Nemuze nejak casem "hluchnout" prijimaci cast v aute?
Predpokladam, ze v novem klicku od BMW asi problem nebude, a baterka bude take nova, takze me napada , ze by mohl byt problem na druhe strane...
Resil to tu jiz nekdo ?
Mam novej (mesic starej) origo klicek k E39 rv99, ale i tak odemikam auto na max 2-3 metry... 10 metru ani omylem.
Nemuze nejak casem "hluchnout" prijimaci cast v aute?
Predpokladam, ze v novem klicku od BMW asi problem nebude, a baterka bude take nova, takze me napada , ze by mohl byt problem na druhe strane...
Resil to tu jiz nekdo ?
Maxiczech píše:Bych to absolutně neřešil a nechal bych to okamžitě zprovoznit ty Paťáky, co si říkají servis..![]()
Kde se to stalo prosimtě? Ať víme, kam zásadně nejezdit..
Hele sklidni hormony... Ten clovek co mu robil auto je najlepsi klempir co poznam a hlavne poctivejsieho servisaka som este nevidel. To ze sa mu skurvil ten imobilizer neni z velkej casti jeho chyba. Bol som zrovna u toho a videl som ten problem. Keby to bolo standartne chovanie kazdej 39ky, tak verim ze sam Pecka navrhne nahradu skody, ale toto je problem konkretne tohto auta...
Alex.
To ze sa mu skurvil ten imobilizer neni z velkej casti jeho chyba.
Promiň, ale k tomuhle se musím zas ohradit já. Auto jsem dávál k opravě karoserie ve funkčním stavu. Ty si opravdu myslíš, že se ti jen tak z ničeho nic auto rozhodne, že si rozpáruje imo? Že to dělá pravidelně? Neříkám, že to bylo úmyslný, ale bylo to způsobený při práci na autě. Nevím, jak je možný, že se při práci na karoserii vybije baterka, což teda mělo způsobit při pokusu nastartvat rozpárování....
Jo a když jsi u toho byl, tak víš, že to byla E34

alpineman píše:Existuje podobná procedůra párování DO i u e39???
Klíč mi bliká, je tam new baterka, ale ať obcházím auto jak chci a zkouším i přikládat klíč k různým částem (sloupky, čelní sklo, dveře...) tak ani ťuk. Mechanické odemykání/zamykání, otevírání/zavírání oken naprosto bez chyby. Nejde mi to asi od jara. V autě se nikdo nehrabal a v servisu nebylo. Prostě samo od sebe. Ale zdá se mi, že se na jaře zkracovala vzdálenost, na kterou DO fungovalo (asi pár dnů). A nejednou nic!
Je to docela vopruz mít plné ruce nákupu, který chci dát do kufru a musím vrazit klíč do dveří, abych se tzam dostal. A hlavně když mám na sedadle spolujezdce věci a musím kvůli tomu, abych se k nim dostal, oblejzat auto furt dokola jako debil.
Funkční centrál s DO jsem měl už na Schade Fazolit v roce 1992. A fungoval bez problémů.
Tohle už mě fakt nebaví.
Ahoj nedavno jsem to delal u E38,jeden klic mi fungoval normalne a druhy,nesla dalka..tak jsem se tady nekde na foru docetl,ze musis sednout do auta zavrit dvere,dat klicek do prvni polohy vratit vytahnout a zmacknout a drzet zamykani,dat co nejbliz k vnitrnimu zrcatku a trikrat po sobe zmacknout otvirani.. a melo byto potvrdit zamceni a odemceni auta.. a z dalsim klicem do deseti sekund to same,ale bez spinacky...


sqeezer píše:To ze sa mu skurvil ten imobilizer neni z velkej casti jeho chyba.
Promiň, ale k tomuhle se musím zas ohradit já. Auto jsem dávál k opravě karoserie ve funkčním stavu. Ty si opravdu myslíš, že se ti jen tak z ničeho nic auto rozhodne, že si rozpáruje imo? Že to dělá pravidelně? Neříkám, že to bylo úmyslný, ale bylo to způsobený při práci na autě. Nevím, jak je možný, že se při práci na karoserii vybije baterka, což teda mělo způsobit při pokusu nastartvat rozpárování....
Jo a když jsi u toho byl, tak víš, že to byla E34
Nedavaj mi do ust co som nepovedal...
Netvrdim, ze sa imo rozparuje ked sa auto z niceho nic rozhodne. Auto nema mysel, takze sa samo nerozhoduje

V tvojom pripade ta pricina nieje znama a to je ten problem.
Priklad:
Ked dam do servisu vymenit predne okno a pritom co je auto v servise sa vybije baterka a pokazi imobilizer je to chyba toho servisu?
To je presne taky nezmysel ako tvoj pripad.
Kludne ti dam telefon na cloveka co Peckovi pomahal robit tvoje auto, aby ste sa o tom porozpravali. Naozaj ma stve, ked si niekto na forach takto otvara drzku (teraz myslim kolegu na ktoreho som reagoval povodne), dela za klavesnici velkeho machra, ale aby si najprv o situacii zistil viac info, nato uz sa nema...hlavne ze vsetci zo servisu su podvodnici...
Pecka je v jednani naprosto seriozny a keby si bol vedomy toho, ze spravil nejaky pruser, tak ti skodu 100% nahradi. Mozem uvies jeden konkretny priklad, ked mi menil spojku na aute strhol nechtiac dva srouby. Hned mi zavolal, povedal co sa stalo a ze to opravi/vymeni za vlastne naklady.
Neviem ci si Pecku ziadal o nahradu skody, ale ak ano, plhe ho chapem, ze odmietol.
Bola to ta starsia hranata 5ka ...som sa poplietol. Moc do modelovych rad 5 nevidim. Bol to myslim nejaky tmavy kombik. Stal tam ked sa robilo moje.
PS: Uz si sa pytal v BMW co by to mohlo sposobit?
Alex
Nechci do toho moc zabředávat. S panem Peckou sem si všechno vyříkal, o náhradu sem si neřekl ( i když nový klíč není zrovna laciný ), protože to opravdu byla asi strašná shoda okolností. Ale ta vybitá baterie určitě nebyla bez jeho zavinění. Baterka nová nebyla, ale auto mi stálo dýl jak 14 dnů s aktivovaným alarmem a baterii mi to nevybilo. A po třech dnech stání v garáži už nenastartuje??? To asi nebude samo sebou. O to jde.
Jinak sem ti nic nevkládal do úst. Z mýho pohledu to totiž vyznělo tak, že si myslíš že za všechno si můžu sám. A s TÍM nesouhlasím.
Jinak na autě žádná závada ( až na občasný zlobení čidla ABS a nefunkční klimy ) přes diagnostiku z Renocaru zjištěna nebyla... Nechal ji dělat pan Pecka.
Jinak sem ti nic nevkládal do úst. Z mýho pohledu to totiž vyznělo tak, že si myslíš že za všechno si můžu sám. A s TÍM nesouhlasím.
Jinak na autě žádná závada ( až na občasný zlobení čidla ABS a nefunkční klimy ) přes diagnostiku z Renocaru zjištěna nebyla... Nechal ji dělat pan Pecka.
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Vytahuju toto staré téma, abych sqeezerovi nabídl zdarma zprovoznění jeho čipu. U pana Pecky jsem to auto tehdy viděl a i jsme to řešili na několikrát s diagnostikou, opravdu se snažil o nápravu. Mohu se zeptat na přesný měsíc VÝROBY toho auta? Tehdy jsem tyto problémy řešit neuměl, teď už ano.
Jde o to, že od 1. 1. 1995 do 25. 11. 1995 měly systémy EWS výrobní vadu, na kterou byla svolávací akce. Auta, která touto svolávačkou neprošla, mají zvýšené riziko náhodného rozpárování plovoucího kódu v čipu od jednotky. Oprava je jednoduchá a spočívá ve výměně vodivého kroužku pod snímací cívkou za nevodivý, cena originálního dílu v BMW je okolo 20 Kč.
I tak se toto může stát, pokud poklesne napětí při startování pod určitou mez. Pokud baterka má už něco za sebou, stát se to může.
Kontakt kdyžtak na SZ
Jde o to, že od 1. 1. 1995 do 25. 11. 1995 měly systémy EWS výrobní vadu, na kterou byla svolávací akce. Auta, která touto svolávačkou neprošla, mají zvýšené riziko náhodného rozpárování plovoucího kódu v čipu od jednotky. Oprava je jednoduchá a spočívá ve výměně vodivého kroužku pod snímací cívkou za nevodivý, cena originálního dílu v BMW je okolo 20 Kč.
I tak se toto může stát, pokud poklesne napětí při startování pod určitou mez. Pokud baterka má už něco za sebou, stát se to může.
Kontakt kdyžtak na SZ
