Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

klepání při řazení E39 530d manuál - řešení

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
milo
Registrovaný
Příspěvky: 1458
Registrován: pát 23.05.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od milo »

řešil jsem podobný problém, jako kolega zde: http://bmwklub.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=35936

v mém případě to ale nebyla hardyspojka, ale levý silenblok motoru. o jeho stavu si můžete udělat obrázek sami ... nepovolil v gumě, ale v kovu
Obrázek

zjistil jsem to tak, že jsem při rozjezdu na 1. stál na brzdě a přes otevřenou kapotu bylo vidět, jak se motor zvedne až cca. 10 cm na straně řidiče.

výměna celkem brnkačka (teda v případě levého, který ale odchází nejčastěji). na ulici práce na hodinku i s kávou :) výborný návod zde ...

http://www.bmwland.co.uk/talker/viewtopic.php?p=748523
roman530d
Registrovaný
Příspěvky: 16
Registrován: sob 15.08.2009 00:00

#2 Příspěvek od roman530d »

Zdarec,také mám ten silentblok utržený,ještě než to rozdělám,
nevíte někdo co je to za hadičky co vedou zespodu do těch
silentbloků???Vyteče něco nebo ne?
Díky
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO

#3 Příspěvek od airbone »

Tie hadicky su len vzduch - vakum. Reguluju tvrdost silentbloku podla zatazenia motora. Takze mozes bez problemov odpojit.
roman530d
Registrovaný
Příspěvky: 16
Registrován: sob 15.08.2009 00:00

#4 Příspěvek od roman530d »

Díky :D
cabatomas
Registrovaný
Příspěvky: 536
Registrován: pon 01.02.2010 01:00
Bydliště: Plzen

#5 Příspěvek od cabatomas »

Zdarec,já mam 530d e39 a měnil sem hardy spojku,pač byla už dost v háji a ted když mam auto v tahu a sešlapnu spojku,že přeřadim na vyšší rychlost,tak mi tam jako od zadu něco cvakne.Ohledně toho silembloku na motoru,muže to při chcípaní ,motoru udělat takovej divnej zvuk,jak se to celý zatřese a zavrže to?Nebo to je spíš řemenice na motoru?Prej odchází a má to takový příznaky,že se motor zatřese a zavrže.... :? Mě to dělá hnusnej zvuk,jako by to i zamlátilo s vejfukem...jestli chcete,mužu i natočit zvuk nebo video při chcípání...Díky za rady
bibikuba
Registrovaný
Příspěvky: 1290
Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.

#6 Příspěvek od bibikuba »

cabatomas píše:Zdarec,já mam 530d e39 a měnil sem hardy spojku,pač byla už dost v háji a ted když mam auto v tahu a sešlapnu spojku,že přeřadim na vyšší rychlost,tak mi tam jako od zadu něco cvakne.Ohledně toho silembloku na motoru,muže to při chcípaní ,motoru udělat takovej divnej zvuk,jak se to celý zatřese a zavrže to?Nebo to je spíš řemenice na motoru?Prej odchází a má to takový příznaky,že se motor zatřese a zavrže.... :? Mě to dělá hnusnej zvuk,jako by to i zamlátilo s vejfukem...jestli chcete,mužu i natočit zvuk nebo video při chcípání...Díky za rady
taky mi to vyrábí tyhle zvuky-hádám to bude setrvák-když to chcípnu s vymáčklou spojkou tak to tak nezarachotí :D
Patrik
Registrovaný
Příspěvky: 304
Registrován: ned 08.01.2006 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Patrik »

a kolik se zveda pri novým SNB koukal si řešim několik věci u sve E39 a na 1 se zvedne tak odhadem 4-5cm na jednu pri zpátečce na druhou....
bibikuba
Registrovaný
Příspěvky: 1290
Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.

#8 Příspěvek od bibikuba »

já mám pocit že když vezmeš hever a přizvedneš motor tak to jasně poznáš-kterej je KO-navíc co jsem vysledoval i můj případ tak praskaj ty spodní hlinikové držáky na levé straně jak je přišroubovanej na karoserii :?
Odpovědět