kyo píše:Ja mam zkusenost takovou, ze na tech autech se strida vic lidi a vzhledem k tomu ze to neni jejich, jezdi s tim kazdej jak s hnojem.
Co se tyce servisu - pokud opravuji celou vetsi flotilu jedne firmy, na kvalitu oprav serou. Neni to totiz jako kdyz je to auto normalniho cloveka. Pokud tam neco poserou, hned by to reklamoval. U fleetovych aut se to takto neresi.
Mozna mas pravdu, ze BMW ve firmach mohou byt narozdil treba od Oktavek vyuzivany vic jednim clovekem, ale to je slovo do pranice. Tyka se to mozna 5er a 7er, 3er ale manazerske auto neni.
Je to kus od kusu, ale obecne myslim ze jak firemni, tak referencni auta jsou to nejhorsi co je. S referencnimi jezdi taky kazdy jak s hnojem a kdyz maji najeto treba 20tis, jsou kolikrat ve stavu jako auto od novoty vlastneno jednim majitelem po 100tis.
No, tak podle zkusenosti je to spis naopak ... Je jim vetsinou jeden clovek dost u zadku, ale jak tam jezdi napr. desitky aut, tak myslim, ze je to pro ne jako zakaznik cenejsi ... Ale to se bavime porad o referentskych autech - viz napr. oktavky u o2 ... Jak jsem rikal, u toho BMW to bude trochu jinak - mas sice pravdu, ze 3er neni manazerske auto, ale 5er a 7er zase beres uz moc do top managementu firem ... Takovych ve firme je vzdycky jen par ( samozrejme podle velikosti ) nadruhou stranu 3er se zase pokud s ni nebude jezdit nekdo z nizsiho managementu ve firme neuzivi vubec - proc taky, jako referentsky auto? Na to je zase moc draha a vubec nevhodna.. Takhle se na to musi koukat. Pokud se tyka aut, ktery jsou jezdeny jednim clovekem, takze rekneme managersky - naopak to tam funguje tak, ze to neni jejich, neplatej na to ani prd ( krome toho ze se jim navysuje danovej zaklad, ale to je prd proti tomu kolik nakonec stoji provoz auta), tak chtej mit vsechno bez chyby ... Jakmile na aute je sebemensi prkotina, jede to do servisu...Coz u 5er tak presne bude.. Kdyz se prodavala E61 po me pred pul rokem, tak mela najeto pres 300tkm, koupil to jeden znamy a s tim autem najel zatim dalsich 40tis a zatim v pohode ... proto si myslim, ze nemusi byt km prekazka.
Jinak pokud se tyka firem, ktery treba manazersky auta maji na operativni leasing, tak tam je to uplne jiny kafe, protoze auto neni a nebude jejich, nestoji je ten servis nic a pak ho vratej leasingovce, takze tam se to resi jeste vic ...
Ale samozrejme jak jsi napsal, nic neplati vzdycky a vsude.