Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Jak zjistit počet najetych km

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
eric
Registrovaný
Příspěvky: 870
Registrován: úte 26.07.2005 00:00
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od eric »

bavorak píše:Nemyslím,že by např.1.majitel,60 letý němec,který mě prodává auto se Serviskou všechny razítka zfalšoval.Takový 60 letý přistěhovalec z Turecka možná ano.Mám 6tého Bavora a dalších 20 jsem přivezl pro známé a kamarády a vždy měly Servisku.Nikdo si zatím nestěžoval,že je Serviska nahovno.


Akorát by mě zajímalo,kolik z těch tvejch kamarádů bude u nás dál vyplňovat tu servisku???Protože u těhle dovozů většinou končí vyplňování servisky dovozem k nám.Kdybych kupoval auto od prvního majitele,tak bych servisku opravdu vyžadoval,jinak by to bylo krajně podezřelý,ale pokud má auto už několik majitelů přede mnou,tak rozhoduje hlavně celkový reál stav.Jó a servisní kvalita u nás a v německu jsou opravdu dvě rozdílný ligy,u nás ve značkovým serv. je kolikrát horší něco nechat dělat,než od šikovnýho mechanika a to se týče i toho oleje.Bůhví,jestli ti nevypustí jen půl nápně a nedolijou do plný a deklarujou to za komplet vyměněnej olej v autě a ty cáluješ!!?U nás značk.servisům nevěřím!!!
rellum
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: sob 05.05.2007 00:00
Bydliště: Českolipsko

#22 Příspěvek od rellum »

DirtyHarry píše:No tak pánové,nehádejme se. Občas se to povede,že auto odpovídá papírům a někdy i slovům. Mé předchozí (O. Vectra,nová v ČR,po prvním majiteli,3 járy stará s 54 000 km najeto) opravdu odpovídala nápisům na čelním skle v bazaru. Stačilo prodejci (poskok v AAA) dát dva litry do kapsy bokem a věděl jsem vše. Stejně jako o A4 a BMW 525d,na které jsem pokukoval - to byli bohužel "leštěnky" z Dojčland,najeto dvakrát tolik co na tacho,původně firemní káry a po bouračce k tomu. A povyprávět tady,co dělají dovozci-prodejci,které znám - přelepování štítků na olej,přepisování a kopírování německých TP a servisek,pozměňování parametrů auta při první evidenčce...Můj názor je,že auto se má vybírat hlavně vlastním (nejlépe selským) rozumem a nevzít to první,co vidím,jenom proto,že to moc chci. Já jel tenkrát taky původně pro Bawo a domů přijel opelem :lol: .

no tak tím že jsi jel pro BMW a odjel OPLEM a ještě z AAA jsi svůj "selský"rozum opravdu prokázal :lol:
DirtyHarry
Registrovaný
Příspěvky: 336
Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
Bydliště: Sudety

#23 Příspěvek od DirtyHarry »

Měsíc jsem jezdil po bazarech a sháněl bawo v rozumnym stavu. Měl jsem 300tkč,což jsou pro mě slušný peníze a chtěl jsem za ně opravdu slušný auto. Bazarů a inzerátů jsem prošel mraky,párkrát si udělal výlet pár set km a všechny na hovno. Malý bazary s dovozovkama byli větší horor a v áčkách měli aspoň větší výběr,což nemusí znamenat,že jim fandím. Nakonec jsem auto akutně potřeboval a tohle byl po dlouhým hledání dobrej kus. Jen tak mimochodem,měl jsem jí skoro 5 let k plné spokojenosti. A na okraj,před ní jsem se horko-těžko zbavil 535i,do který jsem za půl roku nacpal 80 táců a sypala se. Byla samozřejmě z dovozu. Jinak diskuze byla o tom,že prodat a koupit se dá ledacos a né o oblíbenosti značky. Já od té doby spíš fandím autům prodaným v ČR,aspoň se dá dohledat původ a podrobnosti. Manželka měla 3 dovozy - samý sračky,teď původně prodaný u nás a taky spokojenost. Já znám dovozců dost na to,abych je moc nemusel. Momentálně BMW mám zase,ale tenhle názor - kdo nemá baworáka,je vůl - jsem v mládí měl taky :lol: .
rellum
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: sob 05.05.2007 00:00
Bydliště: Českolipsko

#24 Příspěvek od rellum »

DirtyHarry píše:Měsíc jsem jezdil po bazarech a sháněl bawo v rozumnym stavu. Měl jsem 300tkč,což jsou pro mě slušný peníze a chtěl jsem za ně opravdu slušný auto. Bazarů a inzerátů jsem prošel mraky,párkrát si udělal výlet pár set km a všechny na hovno. Malý bazary s dovozovkama byli větší horor a v áčkách měli aspoň větší výběr,což nemusí znamenat,že jim fandím. Nakonec jsem auto akutně potřeboval a tohle byl po dlouhým hledání dobrej kus. Jen tak mimochodem,měl jsem jí skoro 5 let k plné spokojenosti. A na okraj,před ní jsem se horko-těžko zbavil 535i,do který jsem za půl roku nacpal 80 táců a sypala se. Byla samozřejmě z dovozu. Jinak diskuze byla o tom,že prodat a koupit se dá ledacos a né o oblíbenosti značky. Já od té doby spíš fandím autům prodaným v ČR,aspoň se dá dohledat původ a podrobnosti. Manželka měla 3 dovozy - samý sračky,teď původně prodaný u nás a taky spokojenost. Já znám dovozců dost na to,abych je moc nemusel. Momentálně BMW mám zase,ale tenhle názor - kdo nemá baworáka,je vůl - jsem v mládí měl taky :lol: .

A kdo ještě má tenhle názor? že píšeš taky. Jinak pokud by jsi tenkrát jel do německa pro BMW a koupil ho tam od soukromé osoby a nebo od německého prodejce BMW,tak by jsi na v ČR koupené a v ČR odlítané neservisované kůlny změnil názor.Samozřejmě že vyjimky se u nás také najdou.Ale toto je přesně lákadlo pro selské rozumy KOUPENO V ČR,SERVISNÍ KNIHA :lol: :lol: ale že to má přetočene tacho, jelikož je to koupeno v čr to přece nevadí :wink:
DirtyHarry
Registrovaný
Příspěvky: 336
Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
Bydliště: Sudety

#25 Příspěvek od DirtyHarry »

Aut jsem měl dost,bawora mám v pořadí čtvrtýho a zatím spokojenost,tak snad nepotřebuju rady... Do Saska to mám za barákem a kdysi dávno jsem tam pro auta jezdil taky. Jestli mi chceš tvrdit,že němci jsou košer,tak dík,viděl jsem svoje. A zajít k autorizovanému prodejci BMW do němec tě vyjde finančně stejně jako zajet k Bychlovi či do Autecu. Pokud chceš koupit u nás auto na značkách (tj. nejezdit ven a nevyřizovat to) - což je asi většina lidí - tak to,že je původem od nás má svoje výhody,můžeš aspoň zavolat prodejci (jestli není kradený)nebo do firemního servisu (jestli nedělali větší opravy). Tohle bys uznat mohl. Jinak mne je úplně fuk,jestli koupím káru od Evy nebo Vaška,z áček nebo z Holandska,jde o peníze a ne o city. A ve vojetinách se točí pěkný prachy a je to pěknej byznys. A když chceš slušný auto a navíc BMW,tak tuplem.
gyrous
Registrovaný
Příspěvky: 787
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od gyrous »

Smůla, jelikož je poptávka po takových autech, nabídka neklesne. Když někdo chce čistopis se serviskou a mít auto jak první majitel, tak ať se s tím vyfotí. 8)
DirtyHarry
Registrovaný
Příspěvky: 336
Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
Bydliště: Sudety

#27 Příspěvek od DirtyHarry »

Svatá pravda a je jedno,jaký všechny papíry,doklady a ujištění ti k tomu prodávající dává. Najetý km bych vůbec neřešil,pořádně prohlédl a projel a udělal si vlastní úsudek (to je to,čemu říkám selský rozum).
rellum
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: sob 05.05.2007 00:00
Bydliště: Českolipsko

#28 Příspěvek od rellum »

auto z německa pokud se rozebere na nd tak většiná dílu je v dobrém stavu a značkových,pokud jde na nd v česku ježděné auto tak je půlka věcí na vyhození,to vypovídá o tech.stavu aut ježděných v ČR,samozřejmě vyjímky jsou.. Tedy koupit auto v německu(ne nejlevnější a ne od pofidérního turka v bazaru)je menší riziko než ho koupit u nás.Koupeno v ČR je nulová záruka něčeho,spíš naopak!o5 říkám vyjimky jsou ale je jich málo.
gyrous
Registrovaný
Příspěvky: 787
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od gyrous »

No to je fakt, vždyť když auto nemá třeba najeto ani 100tkm, tak všecky ty díly musí mít logo BMW z továrny, takový palivový filtr se mění za v tomhle rozmezí né? myslím nebo třebas svíčky, žhavičky, brzdy, atd... :)
DirtyHarry
Registrovaný
Příspěvky: 336
Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
Bydliště: Sudety

#30 Příspěvek od DirtyHarry »

auto z německa pokud se rozebere na nd tak většiná dílu je v dobrém stavu a značkových


Vlastní zkušenost-opět jsem byl ta vyjímka-žena chtěla Fiestu,ve svý době (98") dámský "IN" auto,tak jsem jednu v německu domluvil-majitel postarší svobodný pán :roll: ,nechal přivést,vyřídil clo+přihlášení,vypadala parádně,takže jenom vyměnil náplně a tradáá... Pár měsíců a začala chcípat,výkon mizel,dělal jsem všechno možný a nic,tak šla k Charouzovi do servisu,tam vytáhli vačkovou hřídel a ta byla kulatá jak násada na smeták. Původní majitel byl tele,takže do servisu pravidelně jezdil,štítky výměny oleje to mělo - ale jak řekl servisák (a plně jsem s ním souhlasil) museli do toho lejt asi olej na vaření nebo spíš nic. Od tý doby mi nesmí Ford do baráku,ale taky to trochu zkazilo muj názor na auta od starších pánů z ciziny. A servisky a štítky beru jako kosmetický doplněk. Neodsuzuju káry z ciziny (muj bawo je z rakouska),ale nasrat do bot si může člověk tady i tam :twisted: .
Uživatelský avatar
icecold
Registrovaný
Příspěvky: 1644
Registrován: úte 21.07.2009 00:00
Bydliště: Měřín, Vojkovice (Brno)
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od icecold »

je fakt ze serviska nic nezarucuje. Mam bawo z rakouska se serviskou. V Servisce posledni zaznam je pri 184 000 km. pri 192 000 sem ho koupil a pri 197 000 mi motor rekl zdarec. Mechanik mi rekl ze motor vypadal tak jako kdyby se o nej nikdo nikdy nestaral...
e36 328i
e36 325iA
e46 320d

BMW e36, e46, e39 náhradní díly. Dodělávání výbav, drobné upgrady, diagnostika, tel 608037844
Dragonny530d
Registrovaný
Příspěvky: 128
Registrován: úte 25.08.2009 00:00

#32 Příspěvek od Dragonny530d »

Ahoj, kluci, k diskuzi ohledne servisek muzu rict jen jedno, asi hodne zalezi jake auto a jak stare kupujete, ale pokud nekdo prodava auto stare rekneme pet let po prvnim majiteli a neni k tomu servisni knizka, je to prinejmensim divne ... Pokud vybirate auto se servisni knizkou, ktere bylo servisovano vyhradne v autorizovanem servisu, myslim, ze nemuze byt problem. Takova auta vetsinou prodavame po leasingu z firmy a vetsinou budoucim majitelum nabizim to, at si udaje ze servisky overi v servisu, neni problem zvednout telefon, nechat si auto vyhledat a vse si zkontrolovat ... Proto myslim, ze kdyz si chcete koupit ne vylozene stare auto, je fajn to poresit timhle zpusobem.
kyo
Registrovaný
Příspěvky: 175
Registrován: pát 03.04.2009 00:00

#33 Příspěvek od kyo »

no, zrovna firemni auta vypadaji tak, ze maji 4 roky, najeto 200tis km, servisni knizku a interier jak po zemetreseni. ono zas neni tak nutny vedet ze tomu v aut. servisu menili pravidelne olej a vzduch filtr. takze zrovna u firemnich aut to moc ruzove nevidim.

ale jak rikas. auto po prvnim majiteli - knizka samozrejmost. auto po druhem, tretim, tam uz takovou roli nehraje.
Dragonny530d
Registrovaný
Příspěvky: 128
Registrován: úte 25.08.2009 00:00

#34 Příspěvek od Dragonny530d »

kyo píše:no, zrovna firemni auta vypadaji tak, ze maji 4 roky, najeto 200tis km, servisni knizku a interier jak po zemetreseni. ono zas neni tak nutny vedet ze tomu v aut. servisu menili pravidelne olej a vzduch filtr. takze zrovna u firemnich aut to moc ruzove nevidim.

ale jak rikas. auto po prvnim majiteli - knizka samozrejmost. auto po druhem, tretim, tam uz takovou roli nehraje.


Ahoj, hele tak to nevim. Spis mi prijde, ze mluvis o referentskych autech, nez o autech jezdenych jednim clovekem ve firme-coz bych u bmw zrovna cekal... V autech se pohybuju pomerne hodne a rekl bych ze ani 200tkm nemusi byt spatne, auta s polovickou na tom mohou byt hur... Nejde jen o olej a pravidelnou udrzbu, auta jsou vetsinou servisovany v jednom servisu a da se zjistit co vsechno bylo delane a udelat si usudek jak bylo o auto pecovano...Jen jsem ti chtel rict, ze jak tu padlo mi neprijde serviska uplne jako zbytecna, kvuli tomu ze se da falsovat, protoze se vse da pomerne snadno overit a dostat se tak ke kompletni historii auta... Nemluvim ovsem o 10 letych autech...
kyo
Registrovaný
Příspěvky: 175
Registrován: pát 03.04.2009 00:00

#35 Příspěvek od kyo »

Ja mam zkusenost takovou, ze na tech autech se strida vic lidi a vzhledem k tomu ze to neni jejich, jezdi s tim kazdej jak s hnojem.

Co se tyce servisu - pokud opravuji celou vetsi flotilu jedne firmy, na kvalitu oprav serou. Neni to totiz jako kdyz je to auto normalniho cloveka. Pokud tam neco poserou, hned by to reklamoval. U fleetovych aut se to takto neresi.

Mozna mas pravdu, ze BMW ve firmach mohou byt narozdil treba od Oktavek vyuzivany vic jednim clovekem, ale to je slovo do pranice. Tyka se to mozna 5er a 7er, 3er ale manazerske auto neni.

Je to kus od kusu, ale obecne myslim ze jak firemni, tak referencni auta jsou to nejhorsi co je. S referencnimi jezdi taky kazdy jak s hnojem a kdyz maji najeto treba 20tis, jsou kolikrat ve stavu jako auto od novoty vlastneno jednim majitelem po 100tis.
Dragonny530d
Registrovaný
Příspěvky: 128
Registrován: úte 25.08.2009 00:00

#36 Příspěvek od Dragonny530d »

kyo píše:Ja mam zkusenost takovou, ze na tech autech se strida vic lidi a vzhledem k tomu ze to neni jejich, jezdi s tim kazdej jak s hnojem.

Co se tyce servisu - pokud opravuji celou vetsi flotilu jedne firmy, na kvalitu oprav serou. Neni to totiz jako kdyz je to auto normalniho cloveka. Pokud tam neco poserou, hned by to reklamoval. U fleetovych aut se to takto neresi.

Mozna mas pravdu, ze BMW ve firmach mohou byt narozdil treba od Oktavek vyuzivany vic jednim clovekem, ale to je slovo do pranice. Tyka se to mozna 5er a 7er, 3er ale manazerske auto neni.

Je to kus od kusu, ale obecne myslim ze jak firemni, tak referencni auta jsou to nejhorsi co je. S referencnimi jezdi taky kazdy jak s hnojem a kdyz maji najeto treba 20tis, jsou kolikrat ve stavu jako auto od novoty vlastneno jednim majitelem po 100tis.


No, tak podle zkusenosti je to spis naopak ... Je jim vetsinou jeden clovek dost u zadku, ale jak tam jezdi napr. desitky aut, tak myslim, ze je to pro ne jako zakaznik cenejsi ... Ale to se bavime porad o referentskych autech - viz napr. oktavky u o2 ... Jak jsem rikal, u toho BMW to bude trochu jinak - mas sice pravdu, ze 3er neni manazerske auto, ale 5er a 7er zase beres uz moc do top managementu firem ... Takovych ve firme je vzdycky jen par ( samozrejme podle velikosti ) nadruhou stranu 3er se zase pokud s ni nebude jezdit nekdo z nizsiho managementu ve firme neuzivi vubec - proc taky, jako referentsky auto? Na to je zase moc draha a vubec nevhodna.. Takhle se na to musi koukat. Pokud se tyka aut, ktery jsou jezdeny jednim clovekem, takze rekneme managersky - naopak to tam funguje tak, ze to neni jejich, neplatej na to ani prd ( krome toho ze se jim navysuje danovej zaklad, ale to je prd proti tomu kolik nakonec stoji provoz auta), tak chtej mit vsechno bez chyby ... Jakmile na aute je sebemensi prkotina, jede to do servisu...Coz u 5er tak presne bude.. Kdyz se prodavala E61 po me pred pul rokem, tak mela najeto pres 300tkm, koupil to jeden znamy a s tim autem najel zatim dalsich 40tis a zatim v pohode ... proto si myslim, ze nemusi byt km prekazka.

Jinak pokud se tyka firem, ktery treba manazersky auta maji na operativni leasing, tak tam je to uplne jiny kafe, protoze auto neni a nebude jejich, nestoji je ten servis nic a pak ho vratej leasingovce, takze tam se to resi jeste vic ...

Ale samozrejme jak jsi napsal, nic neplati vzdycky a vsude.
bmw4ever
Registrovaný
Příspěvky: 550
Registrován: sob 04.10.2008 00:00
Bydliště: Praha( hodně křižovatek hodně rozjezdů:-))
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od bmw4ever »

Kašlat na servisku a zjistit skutečný stav auta jak je odřené, obouchané, prošoupaný sedačky, stav motoru, podvozku atd. To že někdo dle servisky pře 5 lety měnil vačku je mi na nic :lol:
rob2fab
Registrovaný
Příspěvky: 145
Registrován: sob 11.03.2006 01:00
Bydliště: onrb
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od rob2fab »

bmwdawlet píše:Ahoj kamarad mi řikal že se da pomoci palubniho pc poznat kolik km ma ve skutečnosti nalitano řidici jednotka motoru, nevite něk
do jak se to děla?


kupovali jsme renolta scenika pomoci vin-ka,kilometry si overis v autorizovanym servie..řeknou ti většinou že tvoje sučasny kilometry odopvídají stavu před 5 ti lety kdy bylo auto v servise naposled a je jasno!

Z 6 AUT NEBYLO ANI JEDNO V CAJKU.
Pavelkac
Registrovaný
Příspěvky: 171
Registrován: ned 28.02.2010 01:00
Bydliště: Klášterec nad Ohří , Ústecký kraj

#39 Příspěvek od Pavelkac »

A co zkusit lustraci přes Cebia,zjistí stavy kilometrů při STK. U auta koupeného nového v ČR,tedy kompletni životopis. To by musel majitel pokaždé před STK stáhnout tachometr. Většinou se to když už stahuje před prodejem,takže to tento zpusob odhalí. Sám se na to chystám,jen mám trochu strach,abych se nedozvěděl něco,co nechci : ))
Warrior_Jouda
Registrovaný
Příspěvky: 119
Registrován: pon 22.02.2010 01:00
Bydliště: Chomutov

#40 Příspěvek od Warrior_Jouda »

Kámoš koupil bawo e34 525 94" dovoz... podle servisky mělo nalítáno cca 194tkm. sedělo to i na tacho ale pánové .... šrot... já sem asi 1/4 roku po něm vzal bezva byznys e34 525i tour 92" za 16k taky dovoz má vostrejch 270tkm ale krasavec. Podlew mýho názoru serviska uplně a naprosto k hov*u. Někdo to tu spomenul a asi fakt nejlíp systém selskej rozum, Dřepnout,projet,zjistit,beru neberu. a i když má báwo nálítáno 200litrů a vejš... tak když je o něj postaráno tak se zato stydět nemusí. TA KÁRA TO VYDRŽÍ ;) (když ho nemá nějakej řezník a systém jezdit zkurvit) A konec konců bavíme se tu o ojetinách. Přece nedam auto který vim že mi bude sloužit bůh ví jak dlouho a je v supr stavu do bazaru?
Odpovědět