Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Tipy a triky u BMW E34
dá se nějak zjistit kolik do něj leze voltůtřeba přímo na tom okně na těch drátkách co vedou skrz okno,,nebo kontrola relé,pojistky...kdy má relé cvaknout a které a jestli necvakne jde do něj něco od spínače???štávu do relé či pojistky zjistit tak že zkoušečku prdnu jeden hrot na jednu tu polovinu zdířky pro pojistku a druhej hrot zkoušečky prdnout do druhé poloviny tý zdířky pro pojistku a sepnu spínač??
Dá se to nějak změřit, někdo mě to vysvětloval, ale vůbec jsi to nepamatuju.
Je to nějak, že vezmeš měřák, + dáš na to zapojení a potom postupně posouváš - po tom pruhu po okně, když postupuješ směrem ke středu okna, tak napětí klesá a až seš za půlkou a jdeš na druhou stranu okna, napětí by ti mělo stoupat. A nebo to je odpor ?? Nevím, už jenom hádám...
Je to nějak, že vezmeš měřák, + dáš na to zapojení a potom postupně posouváš - po tom pruhu po okně, když postupuješ směrem ke středu okna, tak napětí klesá a až seš za půlkou a jdeš na druhou stranu okna, napětí by ti mělo stoupat. A nebo to je odpor ?? Nevím, už jenom hádám...
to mi moc nejde do hlavy co by se pod interiérem mohlo vysratna kabelu ..je jich tammraky a zrovna tendle??? potřebuju vědít které je to relátko a která pojistka ,,spíš bych řekl relé....ale nevim který ..taky bych potřeboval vědít kudy ta kabeláž od napájení přes relé pojistki čudlík vede..a jakým způsobem...před čudlíkem je relé i za čudlíkem nebo je jen před a proč je tedy relé pod zadní sedačkou a je tam vůbec...
a k tomu zapnutí..stačíjenom prostě zapnout a mělo by valit..žádný jiný kolečko či čudlik neotáčim???a třeba kdyby se mi stalo že bych prohodil dráty???mělo by tobýt jedno ne??normálnítopná spirála...u 36 to hřeje hned ale tam je obvodů třikrát tolik...je to totiž přepůlený dvěma těma vodičema,drátama..
tak jsme to zkoušeli změřit a nic tam neleze,,,jedna pojistka je pod sedačkou a jedna je v motoru...heizbare hecksheibe...relé je tam takyb kde do řit v knížce je to udávaný pod zadní sedačkouz jako relé K 13,ale to já tam zrovna nemám...nebo aspon pár relátek tam nemám tak kde je??
taky jsem vypozorovalže se ten spínač po nějaké době samostatně vypne důvod???
taky jsem vypozorovalže se ten spínač po nějaké době samostatně vypne důvod???
Zdravím příznivce BMW,520i Touring E34, 1995,
prosím o radu, při zapnutí směrovky nebo brždění zhasíná osvětlení palubky+ovládání
Hlavní vypínač jsem čistil, také stlumení a je to pořád stejné
Při výměně žárovky osvětlení ovládání jsem vše(doufám, že vše)prohlížel a nic jsem nenašel.
prosím o radu, při zapnutí směrovky nebo brždění zhasíná osvětlení palubky+ovládání

Hlavní vypínač jsem čistil, také stlumení a je to pořád stejné
Při výměně žárovky osvětlení ovládání jsem vše(doufám, že vše)prohlížel a nic jsem nenašel.
- Přílohy
-
- bmw_logo_1.jpg (44.87 KiB) Zobrazeno 300 x
mozna dat silnejsi pojistku....
ale vim ze u e34 eje i rozmrazovac zamku
coz je dost velka haluz,ale zkousel jsem to jen u ridice
,kdyz si to ale vemu tak e34 na to auto jak je stary tak ma perfektni vychytavky,a to se ze znackou skoda neda srovnat,tim myslim i ze 1poloho klicem v zamku se klasicky zamkne a ve druhe poloze se uplne zamkne tak jak uz to tu nekdo psal ze vnitrku auto neodemces
ale vim ze u e34 eje i rozmrazovac zamku


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 178
- Registrován: úte 23.03.2010 01:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Čavec hoši. Před 2 dnama jsem si udělal radost a koupil jsem si docela zachovalou E34 525i. Akorát tam je nějakej divnej kontakt s rádiem. Jak se dá vytáhnout to autorádio a mrknout se na ty káblíky, jestli jsou všechny OK? a ještě bych měl dotaz...na palubovce mám absolutně všechny čudly německy...mají to tak všechny E34, nebo se to vyskytuje i v jiných jazycíz?