Mam takovej problem, resim kamosovo tds, ktery s nim jel po dalnici co to slo a po par minutach se ozvalo klepani, tak zastavil a volal mi. Po otazce zda ma dost oleje , rekl, ze nevi tak se koukl a ono s bidou neco na merce, tak dolil olej, ale klepot neprestal. Kdyz jsem to rozdelal a sundal vacku a byli dva hydrostely zadreny, po vymene vsech za novy se sice klepot ztisil, ale ne zcela. Porad je nejakej ventil ślyset a obcas se prida jeste nejakej. Dela to jak za tepla, tak za studena a je to slyset i v otackach. Tak nevim jak zjistit, zda-li jde nahoru dostatecnej mazaci tlak nebo v cem muze byt problem? Napadlo me jeste zkusit dat novej olej a filtr, protoze nevi kdy ho menil.... Jinak kontrolka mazani shasina hned. Tak budu vdecnej, za kazdej napad, diky.
Ahoj,nechci dělat chytrýho,ale loni jsem řešil něco podobného.Měl jsem klepot,tak mi poradily,že to bode vstřik,tak jsem je vyměnil a bylo to stejný.Potom mi říkali hydroštel,taky dobrý a na konec se přišlo nato,že byl přidřený prví píst,ale nechci strašit.Renda
ja mel taky neco podobnyho po vymene hydrostelu rozvodu porad stejny.
byla to taky klika
Bmw e39 528i touring
Bmw e85 Z4 2.5i Merlot rot
Bmw e83 x3 3.0ia
Bmw e32 740ia Alpina look
Bmw e30 328i M Technik 2 / m20b28
Bmw r1100s Mandarin
Bmw r1150gs twin spark
Bmw k1100lt
me zase klepani delal vstrik... no tezky rict, ja bych sel po oleji, potom koukl na kliku kdyz bude vypadat dobre pujcil bych nebo nekde sehnal vstrik a postupne je menil jestli to neni tim a pak jak rikaj tady kolegove pist nebo tak...
Kolik to tlačí oleje, tak v Pascalech nevím, ale při nastartovaném motoru se otevře víčko oleje a z pod víčka má olej tryskat kapky v docela velké míře. Odhadem asi co 3s deci kapek(do těch 20 sekund by litr měl být venku jako nic pro představu). Jinak co se týká typu oleje, rozhodně přechod na hustší, tedy minerál. Motor ztichne po zahřátí oleje. Plná syntetika je pro opotřebené hydroštely hřebíček do rakve. Pokud s motorem nic není ale pouze cvrlikání, tak bude stačit často měnit olej, co 2,3tkm obyč minerál, dokud se to nevzpamatuje a třeba např. nezakarbonizuje. Motoru to prospěje a odhluční se. Přiznám se taky jsem to zažil, holt stane se.
Ahoj vůbec nespekuluj o hydrech.99,9% KLIKA.Stalo se mi to samý pri ceste po dálnici a ani jsem to cvakání neslyšel dokud jsem nestahl okenko.Potom jsem sel po hydrech a vstřikách a byla z toho GO motoru.Dělal jsem ho komplet sám a jestli můžu poradit tak všade dát nové origo BMW tesnění.Na prním motoru co jsem dělaal jsem chtěl ušetřit a nedal jsem nové.Neoplatilo se to.Nové origo neee druhovýrobu.Tak hodně úspěchů.
Prave zmeren mazaci tlak a na volnobech to maze 2.5, v otackach asi vic, ale mam malecj rozsah na budiku. Ze by to melo tak vykonny cerpadlo, ze by to i pri lagru kliky stacilo natlacit?
Jak si to olejové čerpadlo kde jsi to změřil, a jak víš, že to je tlak oleje a né vzduchu, když k němu není možný přístup?
Měl jsem dost odkráglovaný motor TDSka, přitom byl pod tlakem. Otevřu víčko při nastartovaném autě a z toho prskaly tak dvě tři kapky za sekundu maximálně odrazem od toho řetězu a jasný, nemaže. Ale tlak tam byl díky opotřebeným pístním kroužkám z komprese.
Já zase nechápu jak někdo může poradit dát do TDS minerál olej,a doporučit výměnu co 2tkm je taky srandovní - co 2 nádrže měnit olej je asi pro většinu lidí co s autem jezdí utopie ...
čerpadlo je schopný to natlakovat i s přidřenou klikou,taky jsme řešili klepání jednoho motoru a nakonec jsme ho vyndali z auta a otočili a na pátém válci bylo ojniční ložisko totálně KO,a přesto to normálně mazalo.asi to ale jinak nezjistíš než důkladnou rozborkou,taky by mohl klepat pístní čep
Taaaak dneska bylo pěkný vedro auto na slníčku a já jsem lítal po městě takže start stop...no a doma se mi ozvalo cvrlikání spod auta na řidičově straně...??? plán je takový nalít nový olej a uvidím se ,pokud to přejde dá následně hustší tedy 10,,,
no zatim jsem zjistil že když jsem to prohnal po dálnici dejme tomu max 180 na 2km...tak to potom ztichlo..uvidim ráno až to celé komplet schladne.nějaká rada???