Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Palivoměr - podivné chování
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 582
- Registrován: pát 05.03.2010 01:00
Palivoměr většinu času ukazuje špatně. Našel jsem tu spoustu témat toho typu, ale nejsem z toho dvakrát moudrý. Natankoval jsem 60 litrů nafty, ale palivoměr ukazuje jen 30. To samé BC v Test NR6. Může to způsobovat zaseklý plovák v jedné z nádrží? Hodnota palivoměru i hodnota v testu BC se řídí podle plováku? Protože když je nafty míň (tak 10 l), občas se stane, že palivoměr neukazuje nic, ale test ukáže 10 litrů v pravé nádrži. Co myslíte?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 582
- Registrován: pát 05.03.2010 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 92
- Registrován: ned 23.11.2008 01:00
- Bydliště: Stredni Cechy
- Kontaktovat uživatele:
Zkus trochu upresnit, o jake se jedna auto, pak se da neco vymyslet...
Pokud mas E39 touring, tak tam se zadni sedacka sundava tak, ze ji chytnes na strane u kufru, a trochu zaberes smerem nahoru. Drzi pod zadnim operadlem a na dvou uchytech co jsou na predni strane.
K plovakum se pak dostanes pres servisni otvory.
Nejdrive sundas ochrany horni plech(na 3 sroubech), pod tom pak uvidis servisni otvor.
Otvor je uzavrenej vikem, ktere drzi kulata plechova obruc, kterou musis opatrne odsroubovat, po obvodu jsou v ni zarezy. Ja to delal pomoci velkeho sroubovaku a gumove palicky.
Pri otvirani si dej pozor na gumove tesneni, pri zpetne montazi tam jde dost blbe dat, musi tam sednout uplne presne, jinak to netesni a bude ti tect nafta pod sedacku.
Pokud mas E39 touring, tak tam se zadni sedacka sundava tak, ze ji chytnes na strane u kufru, a trochu zaberes smerem nahoru. Drzi pod zadnim operadlem a na dvou uchytech co jsou na predni strane.
K plovakum se pak dostanes pres servisni otvory.
Nejdrive sundas ochrany horni plech(na 3 sroubech), pod tom pak uvidis servisni otvor.
Otvor je uzavrenej vikem, ktere drzi kulata plechova obruc, kterou musis opatrne odsroubovat, po obvodu jsou v ni zarezy. Ja to delal pomoci velkeho sroubovaku a gumove palicky.
Pri otvirani si dej pozor na gumove tesneni, pri zpetne montazi tam jde dost blbe dat, musi tam sednout uplne presne, jinak to netesni a bude ti tect nafta pod sedacku.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 582
- Registrován: pát 05.03.2010 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 582
- Registrován: pát 05.03.2010 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 582
- Registrován: pát 05.03.2010 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 582
- Registrován: pát 05.03.2010 01:00
Opět menší problémek s ukazatelem paliva. Natankuju za dvě stovky, čili cca 6 litrů nafty. Jedu např. 10 km, chcípnu, za dvě hodiny se vrátím a dojezd už je třeba o 30 km nižší. Zase chcípnu, palivoměr na nule, dojezd ---. Když si dám BC test 6, ukazuje se mi v pravé nádrži od 0 do cca 6 litrů nafty, auto normálně dál jede. Je to zaseklý plovák, nebo uhnilý kabel? Ať mám představu než to rozdělám. Ta nafta tam prostě je, nežere mi to 6 litrů na 20 km, jen se po pár chcípnutí neukazuje.
vyřešily???.....nijak,když se mi ručička sekla na 15L, a zůstal pěšky....tak jsem se vytočil,a vyřešil po svojemu.....vzal jsem budíky,rozmontoval je,a ručku palivoměru posunul na ,,0",přitom se podíval co ukazuje BC nějakých 140Km dojezd,takže když ted natankuju ....jezdím,ručka klesne na ,,0",podívám se na BC mám dojezd třeba 150Km tak jdu natankovat.
....nevím kde je záhada hlavolamu,vše jsem kromě budíků vyměnil,kontakty se zdají jako nové!!!!...leda že by byly ve vnitř nějak zpřelámané...u nádrže.



Já jsem se dneska podíval na čidla abs. A jedno bylo špatné,tak jsem ho vyměnil. Bylo to co komunikuje s budíkama. Nechodil mi tachometr,nešla spotřeba. Najednou už to ukazuje normálně. Ale abs stejně nechodí. A to už jsem vyměnil pravé přední a levé zadní. ted to hlásí pravé zadní. Jednotku abs,jsem taky vyměnil.