Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
PROBLEM ZO SERVORIADENIM 530d e39 tuhost riadenia
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 11
- Registrován: úte 07.10.2008 00:00
- Bydliště: Slovensko Dubnica nad Vahom
Tocit volantom mi ide tazsie ako obvykle. Niekedy ked mi zacalo ist tuhsie stacilo len bypnut motor a znova naštartovat a hned islo lahko. Teraz ide uz tuhsie stale. Vymenil som servočerpadlo a olej-neponohlo. Teraz sa mi uz aj straca servoolej-zatial neviem kade. Ako zistim ci mam servotronic? KDE MOZE BYT PROBLEM??
Nechal jsem si v origo BMW vypsat výbavu (zdarma) a tam máš naprosto veškerou výbavu vypsanou včetně kodu.
Tak jsem se dozvěděl, že mám servotronik.
Asi ho máš ale ventyl nebo co to je, který ovlivňuje výkon pumpy nefunguje.
Když si měnil pumpu, tak si to musel řešit jestli tam máš servotronik a co ti tam dávali..??
Tak jsem se dozvěděl, že mám servotronik.
Asi ho máš ale ventyl nebo co to je, který ovlivňuje výkon pumpy nefunguje.
Když si měnil pumpu, tak si to musel řešit jestli tam máš servotronik a co ti tam dávali..??
Ja som si všimol, že niekedy mi ide volant ľahšie a niekedy ťažšie.Tiež mám servotronic, ktorý by mal riadiť účinok posilovania podľa rýchlosti.No to som nemal na mysli.Proste niekedy volant ide o poznanie ľahšie.Čo je ale divné, že keď mi ide volant zľahka, tak aj motor ako keby mal vyšší výkon.Proste auto ide lepšie za plynom a má lepšie zrýchlenie.Môže to mať nejakú súvislosť ?
Mě občas servo dělalo to samé a pak odešlo čidlo ABS na levém zadním kole - snímá rychlost takže pak to servo zlobilo pravidelně, nefungoval ani tachometr ani aktuální spotřeba a zůstalo svítit ABS a další kontrolky s tím spojené...celé to bylo ´poblázněné´ mohu-li to tak nazvat....po výměně čidla vše OK! Auto šlape jak hodinky!
kraken píše:Mě občas servo dělalo to samé a pak odešlo čidlo ABS na levém zadním kole - snímá rychlost takže pak to servo zlobilo pravidelně, nefungoval ani tachometr ani aktuální spotřeba a zůstalo svítit ABS a další kontrolky s tím spojené...celé to bylo ´poblázněné´ mohu-li to tak nazvat....po výměně čidla vše OK! Auto šlape jak hodinky!
Mám taky v háji čidlo ABS na levém zadním kole a občas mi tuhne řízení. Nemá E39 posilovač s proměnlivým účinkem? jako že při vyšších rychlostech je řízení tužší? pak by bylo logické že když hapruje snímaní rychlosti že bude haprovat i posilovač....