Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW 530d E39
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 582
- Registrován: pát 05.03.2010 01:00
Auto bych koupil klidně tady, pokud bylo před nedávnem dovezené. Před testovací jízdou ho nech ohřát a vyzkoušej zátah při rozjezdech. Když jsem kupoval auto já, tak jsem narazil na hrozný mrtvoly. Jinak dieslu bych se nebál, tenhle motor je výbornej a pokud předchozí majitel nebyl prase, tak by neměl být problém ani s turbem. Při jízdě pozorně poslouchej, jestli nevychází žádný klepání od přední nápravy. Pokud chceš automat, tak si dej pozor, zda řadí okamžitě a bez cukání.
Co se týče interiéru, pokud jsi puntičkář, zkontroluj držáky na nápoje, který bejvají často rozsypaný a kvalitu displejům, jestli na nich nechybí pixely (dá se to spravit). Vyzkoušej pořádně brzdy, je to přece jen velký a těžký auto a destičky a kotouče dostávají řádnej záhul. A zkusil bych tam, jak bude startovat při ohřátí těsně nad modrou čárkou. Zkontroluj taky parkovacího asistenta, zda reagují všechna čidla.
Spotřeba - dokonce i na Vysočině tohle auto dokáže jet za 6 litrů. Benzín za 13.
Co se týče interiéru, pokud jsi puntičkář, zkontroluj držáky na nápoje, který bejvají často rozsypaný a kvalitu displejům, jestli na nich nechybí pixely (dá se to spravit). Vyzkoušej pořádně brzdy, je to přece jen velký a těžký auto a destičky a kotouče dostávají řádnej záhul. A zkusil bych tam, jak bude startovat při ohřátí těsně nad modrou čárkou. Zkontroluj taky parkovacího asistenta, zda reagují všechna čidla.
Spotřeba - dokonce i na Vysočině tohle auto dokáže jet za 6 litrů. Benzín za 13.
ja miałem 530d 00 rok.
kupuj tylko ze skrzynią manualną. automatyczna bardzo awaryjna. przekładnia kierownicza awaryjna.
w 01-03 rok autmat są klapy wirowe w kolektorze wydechowym. jeśli sie urwie to silnik do wymiany, a prędzej cz później na pewno sie urwie.
530d bardzo niskie spalanie
Měl jsem 530d 00 roků.
Prodám pouze s manuální převodovkou. vysoce automatický nouzový. Nouzové kormidelního zařízení.
v 01-03 roky jsou autmat vírová klapky ve výfukovém potrubí. když jsem odtrhnout motor na výměnu, a dříve nebo později určitě zabrala.
530d pálení velmi nízká

kupuj tylko ze skrzynią manualną. automatyczna bardzo awaryjna. przekładnia kierownicza awaryjna.
w 01-03 rok autmat są klapy wirowe w kolektorze wydechowym. jeśli sie urwie to silnik do wymiany, a prędzej cz później na pewno sie urwie.
530d bardzo niskie spalanie
Měl jsem 530d 00 roků.
Prodám pouze s manuální převodovkou. vysoce automatický nouzový. Nouzové kormidelního zařízení.
v 01-03 roky jsou autmat vírová klapky ve výfukovém potrubí. když jsem odtrhnout motor na výměnu, a dříve nebo později určitě zabrala.
530d pálení velmi nízká

Každopádně 530d z roku 2001 bude mít za sebou půl milionu km (nebo se ti podaří koupit dobrej kousek po dědovi co bude mít najeto jen 150tis - jako jsou všechny tyto auta v bazarech
). Podle mě je to časovaná bomba. Půl roku jsem objížděl E60-ky, vesměs 530d a nakonec jsem koupil 530i, vhledem k tomu v jakém ty 530d byly stavu. Pokud ojeté BMW, pak fakt jedině benzin.

No taky názor, ale podle tebe by každé naftové vozítko staré cca 9 let mělo nalítáno půl milionu.
Potom ale není od věci koupit právě e39, 530d, protože tyto motory vynikají nadprůměrnou odolností a je známo že najedou mnoho km bez vážnějších závad.
Turbo budeš opravovat i v Octavii i v Mondeu a sem tam nějakej vstřikovač vyměníš i ve Focusu nebo Xantii.
Benzinové vstřikovače taky budou potřebovat výměnu.
Takže podle mě to nebude zas tak špatná volba. A hledat kousek který je bez jediné chyby? To asi neni žádné vozítko.
Hlavně bych se vyhnul sportovně vybaveným, tuningovým a čipovaným vozům.
Potom ale není od věci koupit právě e39, 530d, protože tyto motory vynikají nadprůměrnou odolností a je známo že najedou mnoho km bez vážnějších závad.
Turbo budeš opravovat i v Octavii i v Mondeu a sem tam nějakej vstřikovač vyměníš i ve Focusu nebo Xantii.
Benzinové vstřikovače taky budou potřebovat výměnu.
Takže podle mě to nebude zas tak špatná volba. A hledat kousek který je bez jediné chyby? To asi neni žádné vozítko.
Hlavně bych se vyhnul sportovně vybaveným, tuningovým a čipovaným vozům.
Nemyslím si, že bude starší 530d špatná volba. Určitě tento motor vyniká svojí kvalitou a nějaké TDi nebo CRDi, či co si s ním nezadá. Myslel jsem to tak, že když má někdo diesela, tak proto že hodně jezdí a velký nájezd km není jen o motoru. Pokud se o motor pečuje, může vydržet milion km. Klidně může být auto s 300tis.km v lepším stavu než podobné auto se 100tis.km, je to o údržbě.
Já to myslel takhle: hledal jsem 530 dlouho, bylo mně docela jedno jestli 530d nebo 530i. Diesel má větší krouťák a malou spotřebu, í-čko je zase kultivovanej držák. 530i je problém sehnat, 530d je spousta. Většina cca 5let starých E60 měla "najeto" vždy kolem 150tis. km (magická hranice) - vše 530d. Nakonec jsem koupil 530i s 220 tis. km a to proto, že je jako nová!! Kůže jako v novém autě, motor přede jak kotě, automat řadí krásně, nikde nic nebouchá, prostě mám pocit že jezdím v novém autě. Pokud může takto BMW vypadat po takovém nájezdu, kolik měli asi ty 530d, u kterých jsem jasně poznal, že maj něco za sebou a vedle té mé 530i jsou to prostě opotřebovaný auta.
Já to myslel takhle: hledal jsem 530 dlouho, bylo mně docela jedno jestli 530d nebo 530i. Diesel má větší krouťák a malou spotřebu, í-čko je zase kultivovanej držák. 530i je problém sehnat, 530d je spousta. Většina cca 5let starých E60 měla "najeto" vždy kolem 150tis. km (magická hranice) - vše 530d. Nakonec jsem koupil 530i s 220 tis. km a to proto, že je jako nová!! Kůže jako v novém autě, motor přede jak kotě, automat řadí krásně, nikde nic nebouchá, prostě mám pocit že jezdím v novém autě. Pokud může takto BMW vypadat po takovém nájezdu, kolik měli asi ty 530d, u kterých jsem jasně poznal, že maj něco za sebou a vedle té mé 530i jsou to prostě opotřebovaný auta.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 51
- Registrován: sob 21.03.2009 01:00
- Bydliště: Polepy
Minulý rok jsem byl ve stejné situaci, jako ty. Sice jsem cca měsíc štrachal na netu, než jsem našel kousek, který přesně odpovídal tomu, co jsem chtěl a myslím, že se mi podařilo vybrat dobře. Mám E39 530d tour. 2002. Auto šlape jak hodinky a za celou dobu jsem kromě spotřebních věcí, jako desky, oleje, filtry atd., řešil jen jeden vstřik a hardy spojku. Spotřeba je úžasná a výkon dostačující. Můj názor je, lépe koupit o něco dráž kvalitu, než to nejlevnější a potom do něj nasypat milion. Najít se dá. Přeju šťastnou ruku.