Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Nivoregulace e39 Touring
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 273
- Registrován: ned 26.10.2003 00:00
- Bydliště: Žďár n.S. a v 528iT
- Kontaktovat uživatele:
já bych asi koukl do kufru, vyndal rezervní kolo a podíval se jestli tam uprostřed, v místě toho rezerního kola nejsou pozůstatky kompresoru, díry po šroubech, káble navíc , viditelné místa kde něco kdysi vedlo. Nebo třeba tam je celej ten hrnek s kompresorem ještě. To je asi nejjednodušší asi, ostatní už je dole na podvozku
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 18
- Registrován: úte 01.12.2009 01:00
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj, mám E39 530D 11/98 a přídtrojovka mi stále píše Selffle susp. Inact. Auto bylo sednutý na zem, tak jsem to dal k autoelektrikáři a podle diagnostiky zjistil, že v řídící jednotce NIVA, nejde proud. Dalším koumaním vyzjistil, že tam byl přepálený obvod. To spravil, zadek se krásně zvednul, ale ta hláška tam je stále
Nevíte, co by to ještě mohlo dělat? Nebo se to takto ,,neodbornou" opravou úplně nespravilo a BC to bude psát dále? Další věc co mě štve jsou velký rány na zadní náprvě, při přejezdu jakékoliv nerovnosti. Měchy jsou snad OK, ve ST jdu na test tlumičů. Když bude i to ok, tak ty silembloky jak zde někdo psal? Díky

Udělej POŘÁDNOU diagnostiku, to mělo být první hned... Hláška se zobrazí při kdejaké debilní chybě systému... Detaily tady pohledej, jsou tady popsány...
Rány od zadu jsou skoro určitě hlavní siláče nápravy. Chce to vyměnit všechny. Cena cca 900 za jeden, plus výměna (čekni Krotila v Praze, prý to jako jediný dělá na autě za 2,5k speciálním přípravkem...)
Jinak, M-náprava celkem bouchá...
Rány od zadu jsou skoro určitě hlavní siláče nápravy. Chce to vyměnit všechny. Cena cca 900 za jeden, plus výměna (čekni Krotila v Praze, prý to jako jediný dělá na autě za 2,5k speciálním přípravkem...)
Jinak, M-náprava celkem bouchá...

.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
tak mi taky dosloužil levý měch, včera začal ucházet (prasklý v ohybu), dneska jsem ho vyměnil a je to fakt bnkačka (přesně jak psal jurasis), dělal jsem to venku na zemi v osm večer s obyč heverem
a s naházením věcí zpátky do kufru je to tak na hoďku.
akorát tam není žádnej bajonet jak psal, ale taková plastová jakobységrovka, která se vycvakne do strany a ryhlospojka s hadicema se vyškubne nahoru

akorát tam není žádnej bajonet jak psal, ale taková plastová jakobységrovka, která se vycvakne do strany a ryhlospojka s hadicema se vyškubne nahoru
Mno, rychlospojka je odjakživa bajonet...
I když je fakt, že tohle zajištění jsem ještě nikde neviděl...
Jen dvě poznámky:
Jednak, měchy jsou L a P, je to určené nahoře kolíkem (v případě nouze lze kolík odbrousit a použít naproti)...
Druhak jsem tady narazil na čas běhu kompresoru 8 minut. Kompresor může běžet max. 10 VTEŘIN !!! Pak by měla následovat pauza. I přes INPu se mi dařilo zapnout kompresor jen na 10 vteřin.
Ještě vlastní zkušenost (už jsem ji někde psal). Hláška o vadném čidle nemusí nutně znamenat čidlo KO (cena cca 2200,- včetně DPH). Můžou být uhnilé dráty k čidlu (opravná sada cca 1100,- včetně DPH).

I když je fakt, že tohle zajištění jsem ještě nikde neviděl...
Jen dvě poznámky:
Jednak, měchy jsou L a P, je to určené nahoře kolíkem (v případě nouze lze kolík odbrousit a použít naproti)...
Druhak jsem tady narazil na čas běhu kompresoru 8 minut. Kompresor může běžet max. 10 VTEŘIN !!! Pak by měla následovat pauza. I přes INPu se mi dařilo zapnout kompresor jen na 10 vteřin.
Ještě vlastní zkušenost (už jsem ji někde psal). Hláška o vadném čidle nemusí nutně znamenat čidlo KO (cena cca 2200,- včetně DPH). Můžou být uhnilé dráty k čidlu (opravná sada cca 1100,- včetně DPH).
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 18
- Registrován: úte 01.12.2009 01:00
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
jurasis píše:Udělej POŘÁDNOU diagnostiku, to mělo být první hned... Hláška se zobrazí při kdejaké debilní chybě systému... Detaily tady pohledej, jsou tady popsány...
Rány od zadu jsou skoro určitě hlavní siláče nápravy. Chce to vyměnit všechny. Cena cca 900 za jeden, plus výměna (čekni Krotila v Praze, prý to jako jediný dělá na autě za 2,5k speciálním přípravkem...)
Jinak, M-náprava celkem bouchá...
Nj, tak diagnostika tady v čb v ACR 1200,- .... Tak jsem hleda někoho, kdo má takdy diagnostiku BMW. Měl to ten elektrikář a chybu mu to našlo. Jenže po vyřešení to píše stále. Jinak diagnostika v autorizovaném bmw a mimo bmw by měla naleznout stejné chyby, ne? Nebo to muže dělat novější aktualizace diagnostiky? A mám v háji zadní tlumiče, proto ty rány, tak uvidíme. Možná vyměním i ty silentbloky, nejspíš budou díky tomu taky vymlácené

Ahojte pani, pred par dnami som sa stal stastnym majitelom 530dA Touring r.v. 2001. Pred tym som mal 316i, tak si asi viete predstavit tu zmenu
. Auticko ide krasne, aj motor ma pekny zvuk coho som sa troch bal kedze som benzin pozitiv... ale ten krutak a spotreba su silne argumenty. Mam vsak torska disvny pocit z podvozku... Nahadzoval som letne kolesa 225/55 R16 a vzadu som videl aj tlmic aj strunu. Dovtedy som si mylslel ze mam aj ja vzduchove vankuse, ale teraz fakt neviem ako to je. Nenasiel som ziadnu jednoznacnu odpoved v clankoch ktore som presiel. Prosim Ak ma niekto podobne autisko ako sa da jednoznazne zistit ci mam vankuse alebo nie. Dakujem.
Takisto sa mi zda ze po prejdeni nerovnosti (v ryclom slede) zo zadnej casti citim nervozitu.... ked je ta nerovnost pekna plynula mam pocit ze tlmice funguju spravne... moze to byt spominanimi 4-mi silentblokmi na zadnej naprave? Dakujem za cenne rady.

Takisto sa mi zda ze po prejdeni nerovnosti (v ryclom slede) zo zadnej casti citim nervozitu.... ked je ta nerovnost pekna plynula mam pocit ze tlmice funguju spravne... moze to byt spominanimi 4-mi silentblokmi na zadnej naprave? Dakujem za cenne rady.
Mno jo, ale s takovouhle logikou bych jezdil na tříkolce...
No Flame, ale tak to je. Pokud se někdo bojí nějaké výbavy, nedej bože jen třeba elektroniky v autě, tak si nemůže pořizovat bramboru... Navíc, když ty naše popelnice už mají minimálně dvojnásobný věk, než na jakej byly stavěny...
No Flame, ale tak to je. Pokud se někdo bojí nějaké výbavy, nedej bože jen třeba elektroniky v autě, tak si nemůže pořizovat bramboru... Navíc, když ty naše popelnice už mají minimálně dvojnásobný věk, než na jakej byly stavěny...

.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.