Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Oprava podávacího čerpadla TDS

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Mirahejny
Registrovaný
Příspěvky: 156
Registrován: pát 15.09.2006 00:00
Bydliště: Litvínov

#1 Příspěvek od Mirahejny »

Ahoj kluci měl jsem nefunkční podávací čerpadlo v nádrži na vrakáči jsem ho nikde nesehnal prý je to horké zboží a nové stojí kolem 4 tis a to jsem řek že za to nedám tak jsem se ho pokusil opravit půl hodiny práce a čerpadlo frčí už dva měsíce napíšu vám tady postup opravi at ho nemusíte kupovat za ty hříšné prachy.

Můj postup na spodní straně čerpadla jak je vrtulka se te hliníkový obal opatrně roztemuje pak jde čerpadlo rozebrat ve vnitř je klasický motůrek tam stačí vyměnit jen uhlíky cca 10 kč zase složit dohromady a mělo by to chodit .Myslím si že tady ta prkotina uhlík za 10 kč je problém všech čerpadel .
AdaM5
Registrovaný
Příspěvky: 894
Registrován: čtv 26.10.2006 00:00
Bydliště: CB
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od AdaM5 »

No tak me to cerpadlo i s praci vymenili v origo servisu ACR v CB za necely 2000,-kc a kdyz se se na nej kouknul tak vypadalo hodne jetě takze sem rad ze mam novy a za ty prachy to neresim
davcer
Registrovaný
Příspěvky: 170
Registrován: pon 12.05.2003 00:00

#3 Příspěvek od davcer »

tak to je dobry vedet, ja nevim proc ale menil jsem ho uz trikrat, vetsinou okolo 3 tisic..fakt nevim ale tohle je hodne velka moucha nebo pech..u bejvalyho TDS 2x..tak nevim..ale oba modely trpej stejnym a to zpetnym vraceni paliva. No a problem byl v tom ventilu ze se nedal sehnat a delal se jen do par modelu..pry......
podarilo se mi sehnat ruzne zpetne ventyly ale vetsinou okamzite praskly a nebo to stejne odeslo. ted mam sice rok a pul novy a pred trema mesici prestal na prvni polohu zapalovani tlakovat, technik to pripojil natvrdo a musim cekat jako kdyz zhavim diesela...:(
no a pred par dny sednu do auta a nic, toci ale zase jakoby nasucho...jestli je to zase cerpadlo, tak to prestavam bejt trpelivej...uz me nebyvi furt to tahat na lane, kuli cerpadlu posledni rok cca 3x na lane....ach jo... :cry:...
AdaM5
Registrovaný
Příspěvky: 894
Registrován: čtv 26.10.2006 00:00
Bydliště: CB
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od AdaM5 »

jejej 8O .Co ja sem slysel tak na e39 se to dela jednou max.dvakrat za zivot.
davcer
Registrovaný
Příspěvky: 170
Registrován: pon 12.05.2003 00:00

#5 Příspěvek od davcer »

problem vyresen, jsem konsternovan, zdrcen ale jasam.. :lol:
dneska jsem konecne mel trochu casu se na to podivat, zacal jsem kontrolou pojistek a hned jsem vedel o co jde. Pojistka cislo 25 30A tam vubec nebyla, tak jsem ji tam soupnul a auto zase startuje. Muze mi nekdo vysvetlit jak je mozny ze tam nebyla? to neni mozny, kdyz tam neni tak nestartuje, kdyz tam je = startuje, to je jednoduchy. Ale jak se mohla vyparit? ze dne na den? jedine me napadlo ze mi ji nejakej vtipalek co umi otevrit haupnu bez rvani alarmu a poskozeni vyndal a zase to zavrel....no nerikam ze by me to nepobavilo ale moc smyslu mi to nedava!! Jeste me napadlo ze sla do pojistkoveho nebe, nebo ze jak jsem prudce probrzdil pri parkovani tak se utrhla a prolitla ven skrze haupnu.... :) nic jineho me nenapada...
gyrous
Registrovaný
Příspěvky: 787
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od gyrous »

Je někde postup, jak se to demontuje?
Případně existuje opravna těchto podávacích čerpadel?
kindera
Registrovaný
Příspěvky: 84
Registrován: čtv 17.02.2005 01:00
Bydliště: Prerov

#7 Příspěvek od kindera »

davcer píše:tak to je dobry vedet, ja nevim proc ale menil jsem ho uz trikrat, vetsinou okolo 3 tisic..fakt nevim ale tohle je hodne velka moucha nebo pech..u bejvalyho TDS 2x..tak nevim..ale oba modely trpej stejnym a to zpetnym vraceni paliva. No a problem byl v tom ventilu ze se nedal sehnat a delal se jen do par modelu..pry......
podarilo se mi sehnat ruzne zpetne ventyly ale vetsinou okamzite praskly a nebo to stejne odeslo. ted mam sice rok a pul novy a pred trema mesici prestal na prvni polohu zapalovani tlakovat, technik to pripojil natvrdo a musim cekat jako kdyz zhavim diesela...:(
no a pred par dny sednu do auta a nic, toci ale zase jakoby nasucho...jestli je to zase cerpadlo, tak to prestavam bejt trpelivej...uz me nebyvi furt to tahat na lane, kuli cerpadlu posledni rok cca 3x na lane....ach jo... :cry:...


jaký zpětný ventyl jsi tam montoval,mám podezření,že mi padá benzín.
gyrous
Registrovaný
Příspěvky: 787
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od gyrous »

Má podávací čerpadlo vliv na výkonu motoru?
gyrous
Registrovaný
Příspěvky: 787
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od gyrous »

Protože mám taky umírající podávací čerpadlo zaujalo mě toto vlákno...
Ale o tom, že by se čerpadlo dalo opravit neexistuje nikde ani zmínka, ani o tom, že by se dalo vůbec rozebrat. Důvod je, nikdo si to nedovolí rozebírat už kvůli bezpečnosti.
Dát to do kupy by chtělo zručného odborníka s nářadím a musí se to dostatečně utěsnit...
Mirahejny
Registrovaný
Příspěvky: 156
Registrován: pát 15.09.2006 00:00
Bydliště: Litvínov

#10 Příspěvek od Mirahejny »

gyrous píše:Protože mám taky umírající podávací čerpadlo zaujalo mě toto vlákno...
Ale o tom, že by se čerpadlo dalo opravit neexistuje nikde ani zmínka, ani o tom, že by se dalo vůbec rozebrat. Důvod je, nikdo si to nedovolí rozebírat už kvůli bezpečnosti.
Dát to do kupy by chtělo zručného odborníka s nářadím a musí se to dostatečně utěsnit...


Já to měl opravený za hodinu nesmíš se toho bát
kott2
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: čtv 25.03.2010 01:00

#11 Příspěvek od kott2 »

Prosim Vas ako vybereim to podavacie cerpadlo z nadrze je tam take vacsie koliesko mam s nim pootocit alebo tahat ho .E 39 525TDS rv 97
bmw4ever
Registrovaný
Příspěvky: 550
Registrován: sob 04.10.2008 00:00
Bydliště: Praha( hodně křižovatek hodně rozjezdů:-))
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od bmw4ever »

kdyby někdo chtěl čerpadlo tak mám funkční, cena 1000kč
TDS 105KW e34
kott2
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: čtv 25.03.2010 01:00

#13 Příspěvek od kott2 »

Ono je funkcne len je asi zanesene to sitko cez ktore to taha a neviem ako ho vydolovat
JoeXXX
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: úte 25.12.2007 01:00
Bydliště: Skalica

#14 Příspěvek od JoeXXX »

Zdravim vsetkych, ktorych trapi podavacie cerpadlo.
podla navodu od Mirahejny som si tiez to svoje znovu ozivil a vali,hlucnost takmer nepocutelna a tlaci naftu veselo az ku filtru.mne to trvalo sice viac ako hodinku ale to zapricinila pruzinka ktora tlaci uhliky.ked som ich nacvakaval na uhliky tak jeden praskol,najprv som si toho nevsimol ale pri skuske som nemohol motorcek rozbehat ale prisiel som na pricinu,takze vymenit za druhy uhlik a po poskladani sa rozbehol.trosku piplacka s prichutou nafty ale pre sikovneho ziaden problem.
prajem uspesne opravy
marcocz78
Registrovaný
Příspěvky: 217
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: ITALY

#15 Příspěvek od marcocz78 »

A co takhle oprava podávacího čerpadla co se nachází pod řidičem?!! (ten váleček.dělal to už někdo?
blinker
Registrovaný
Příspěvky: 312
Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice

#16 Příspěvek od blinker »

čus, prosím o radu, vyměnil jsem uhlíky, čerpadlo točí, vrčí, ale netlačí vůbec nic..? Je tam takový těsnící kroužek, který nevim kde byl, víte někdo? a ta vrtulka má tlačit po směru těma plochejma stranama lopatek, nebo těma zaoblenejma? opravářům zdar!
blinker
Registrovaný
Příspěvky: 312
Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice

#17 Příspěvek od blinker »

aha ono se mi to točí na druhou stranu, co jsem tam posral :D to mám fakt tak nešikovný ruce?! :lol:

- při čištění jsem otočil magnetky ve statoru - jsem pičus :) takže už ok a tlačí krásně, vrtulku jsem dal plochou stranou lopatek ať tlačí, těsnící kroužek pod víčko s konektorem ;)
Odpovědět