Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW 540i E39, rada s "S EDC"

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Jamez
Registrovaný
Příspěvky: 25
Registrován: čtv 01.04.2010 00:00
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Jamez »

Cau lidi, dnes jsem si poridil 540i r.v.98, pred faceliftem. Zajima me, jak funguje "S EDC", jestli se ma rozsvitit nejaka kontrolka a jestli je ten rozdil hodne znat. A druha vec. Kdyz pribrzdim, dost se mi klepe volant, ale kdyz na brzdu slapnu jeste vic, zmizi to. Pry to delaji spatny silenbloky na ramonou u prednich kol, je to mozny? A posledni vec, neznate nekoho, kdo vari plasty? Diky...
Birkoff
Registrovaný
Příspěvky: 1641
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)

#2 Příspěvek od Birkoff »

Když zmáčkneš to tlačítko S-EDC tak se rozsvítí ta kontrolka na něm a tlumiče "přitvrdí" ale jen do polohy 2 - poznat to je, hlavně s většíma kolama na našich krásně "rovnejch" silnicích. Pokud někde zasahuje ASC+T, nebo odejde čidlo ABS, tak "vytvrdnou" úplně na polohu 3 a to opravdu poznat je a hodně. Optimálně to poznáš na příčnejch nerovnostech.

K tomu třesení: silentbloky na rameni to být mohou, ale to se projevuje třesením mezi 80-90Km/h i bez brzdění. Při brzdění se ještě přidávají kotouče (jakákoliv nerovnost), lehce přidřená prasátka (brzdiče), nevrací se a přibržďují a třeba taky kola+gumy (rovnost+vyvážení). Tak si vyber. Výměnou nic nepokazíš, pokud zvolíš opravdu kvalitní materiál, když to nezabere, můžeš zkoušet dál.

No a ty plasty, nenapsal jsi odkud jsi, takže těžko pomoct.
Odpovědět