Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Drak87
Registrovaný
Příspěvky: 24 Registrován: úte 02.02.2010 01:00
#1
Příspěvek
od Drak87 » sob 13.02.2010 11:04
ahoj mam dotaz na palubni pristrojovce se my rozla baterka dival sem se na remen oka ale alternator da se nejak zkontrolovat jako ja nevim jak to tam pripojit na merak bo je tam celku malo mista na to a nevim jestli tam neni neco dodelane bo tam vede nejaky modry drat a hnedy a druhy dotaz jake je to cislo pojistky jestli to je jeste nejak na pojistku jistene diky mocc za rady
Drak87
Registrovaný
Příspěvky: 24 Registrován: úte 02.02.2010 01:00
#2
Příspěvek
od Drak87 » sob 13.02.2010 11:20
nebo mohlo se vnem neco seknout nejak ty uhliky nebo tak diky mocc
Jarouch
Registrovaný
Příspěvky: 525 Registrován: pon 15.12.2008 01:00
Bydliště: Praha
#3
Příspěvek
od Jarouch » sob 13.02.2010 11:20
Jednoduše připoj multimetr na baterku při vypnutém motoru... mělo by tam být něco okolo 12ti Voltů... pak na startuj a napětí musí jít nahoru ke 14ti voltům....
ale jestli ti svítí je to jasný
Drak87
Registrovaný
Příspěvky: 24 Registrován: úte 02.02.2010 01:00
#4
Příspěvek
od Drak87 » sob 13.02.2010 12:13
ja si myslim ze asi altik je mozna v haji nebo mohlo jeste neco jineho odejit kdyz tak diky mocc
Drak87
Registrovaný
Příspěvky: 24 Registrován: úte 02.02.2010 01:00
#5
Příspěvek
od Drak87 » sob 13.02.2010 12:14
jeste takhle neni to nejak jistene pres pojistku nekde
Brátn
Moderátor
Příspěvky: 3369 Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:
Jarouch
Registrovaný
Příspěvky: 525 Registrován: pon 15.12.2008 01:00
Bydliště: Praha
#7
Příspěvek
od Jarouch » sob 13.02.2010 12:28
Nebo tak
Drak87
Registrovaný
Příspěvky: 24 Registrován: úte 02.02.2010 01:00
#8
Příspěvek
od Drak87 » sob 13.02.2010 14:02
na kolik vyjde ten altik novy nemuzu nejak najid kolik stoji diky
Slavisimo
Registrovaný
Příspěvky: 1790 Registrován: pon 09.06.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
#9
Příspěvek
od Slavisimo » sob 13.02.2010 16:54
Pokud tomu nerozumis tak to dej radsi do servisu...
Nejdriv promer jesli dobiji multimetrem na baterce a pak delej zavery. Ostatne tak jak ti radil Jarouch
Mas na vyber bud novej, z vrakoviste, repasovat....
Jarouch
Registrovaný
Příspěvky: 525 Registrován: pon 15.12.2008 01:00
Bydliště: Praha
#10
Příspěvek
od Jarouch » sob 13.02.2010 20:25
Co se týče druhovýroby tak od bosche stojí 13tis.... neznačkový 10tis
spíš ho zkus nechat otestovat co by stál repas jestli se to nevyplatí
Mad
Registrovaný
Příspěvky: 28 Registrován: ned 01.06.2008 00:00
#11
Příspěvek
od Mad » sob 13.02.2010 20:59
Nebo v Praze u Schindelare za 4000kc z novejch motoru tvrdil . Je to v hostivari...
Jarouch
Registrovaný
Příspěvky: 525 Registrován: pon 15.12.2008 01:00
Bydliště: Praha
#12
Příspěvek
od Jarouch » sob 13.02.2010 21:05
Kde vzal v týhle době nový motory? nevim proč ale nějak se mi nechce věřit
Mad
Registrovaný
Příspěvky: 28 Registrován: ned 01.06.2008 00:00
#13
Příspěvek
od Mad » sob 13.02.2010 21:17
No nevim ja ho schanel v lete a rikal ze ma za 4t z novejch motoru. Mam doma regulator mel by bejt dobrej.
honzek111
Registrovaný
Příspěvky: 5 Registrován: ned 16.05.2010 00:00
#14
Příspěvek
od honzek111 » ned 16.05.2010 20:30
Zdarec...nevíte někdo kde bych sehnal plán pojistkového zapojení.dík za odpověď...
euromen
Registrovaný
Příspěvky: 171 Registrován: ned 09.10.2005 00:00
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:
#15
Příspěvek
od euromen » ned 16.05.2010 21:55
jen se přifařim, to odkodování nadstandartních funkcí na BC se provádí jak?
StepanMatl
Registrovaný
Příspěvky: 582 Registrován: pát 05.03.2010 01:00
#16
Příspěvek
od StepanMatl » ned 16.05.2010 22:52
Přidržíš pravé tlačítko, dostaneš se do testů. Pravým tlačítkem se překlikej až na Test 19 a zmáčkni levé. Tam levým tlačítkem naťukej součet posledních 6 čísel VINu. A máš testy zpřístupněné. Palubní napětí je pod Testem 9.