Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

problém se starty e39 525D,2002 commonraill

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
otass
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: ned 23.11.2008 01:00

#1 Příspěvek od otass »

Zdravím všechny.Prosím o radu.Mám problém se startováním.Dlouho točím,než nastartuji.Ráno je to horší,musím točit cca 2x5 sekund,než naskočí.Odpoledne je to lepší točím jednou cca 3 sek.V servisu mi řekli,že je to podávací čerpadlo.Bylo vyměněno vč.čidla.Vysolil jsem 10500kč,ale problém se nevyřešil,trvá to nadále.Nemám dobré skušenosti se servisákama.Mohou to být vstřiky?a kolik mě to zhruba bude stát,nové,repas apod na commonraill.Děkuju za každou radu.
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina

#2 Příspěvek od Sweden »

Musíš napsat jak se chová auto po nastartování.Jede normálně?Kouří?Volnoběh je pravidelný?

:wink:
otass
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: ned 23.11.2008 01:00

#3 Příspěvek od otass »

Auto se jinak chová normálně.Po nastartování šlape jak hodinky.To špatný startování začlo ze dne na den.Hned jsem si všimnul,že to startuje jinak.Než se to začlo zhoršovat a startování prodlužovat.
crave007
Registrovaný
Příspěvky: 80
Registrován: stř 22.11.2006 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od crave007 »

me to delal spatny vstrik
otass
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: ned 23.11.2008 01:00

#5 Příspěvek od otass »

Díky...ty vstřiky musí všechny ven a zkoušet jeden po druhým,nebo se dá nějak zjistit,ten konkrétní.Já jen,aby mě někde neojebaly,aby mi někdo neřekl,že jsou v háji všechny.Díky za rady.
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina

#6 Příspěvek od Sweden »

No nevím,ale podle mne tě už ojebali s tím čerpadlem.Jestliže se auto chová za jízdy normálně tak by přece nemělo být v háji podávací čerpadlo,to by projevilo právě spíš během jízdy kdy se tam musí dostat logicky více paliva.

Jestliže je chod na volnoběh pravidelný bez zmámky změny otáček motoru a za jízdy to jede tak jak má tak bych to na vstřiky netipoval,ale taky bych je ani nevyloučil.

Zkoušel někdo třeba odvzdušnit palivovou soustavu?
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina

#7 Příspěvek od Sweden »

Neblázni,všechny vstřiky nemohou být v háji,to by to přece jenom bylo znát,jeslti by to vůbec jelo.

Co diagnostika,byl jsi s tím někde?
otass
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: ned 23.11.2008 01:00

#8 Příspěvek od otass »

Nevím s těma vstřikama,proto se tu ptám..Diagnostika prý vstřiky neukáže,tak mi to tvrdily.Vyměnily čerpadlo,prý nemělo tlaky,ale ted už jim nevěřím.Prý se musí všechny vyndat a někam poslat,ale já už se nechci spálit..Chlapy nějak konkrétně,co bych měl dělat a nepište zprávy typu-neblázni všechny vstřiky...já nevím,vůbec tomu nrozumím,jsem lajk...Dá se zjistit špatný vstřik na diagnostice?Jinak děkuju za rady a komentáře.
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina

#9 Příspěvek od Sweden »

myslel jsem diagnostiku celého motoru,ne vstřiků.
crave007
Registrovaný
Příspěvky: 80
Registrován: stř 22.11.2006 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od crave007 »

ja sem mel spatny jeden vstrik na aute sem nic nepoznal zadne kolisani otacek, v servisu je vsechny ozkouseli a dali jeden novy za 6tisic... diagnostika motoru by neskodila ale vstrik nezjisti musi se promerit
milo
Registrovaný
Příspěvky: 1458
Registrován: pát 23.05.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od milo »

ja mel problemy se startovanim 530d a uz jsem si chystal penize na cerpadlo a vstriky. nakonec to byl starter, daval jsem ho repasovat a jeho otacky po oprave byly uplne nekde jinde.
Odpovědět