Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e39 528i - po startu se chvilku klepe cely auto

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
jakdojinej
Registrovaný
Příspěvky: 139
Registrován: stř 28.10.2009 01:00
Bydliště: Praha

#1 Příspěvek od jakdojinej »

zdravim, po nastartovani je li studenej motor se cely auto klepe - vibruje, ne nejak zasadne ale citit to je. Otacky se drzej v norme (cca 900, nez se trosku zahreje pak padaj na 650-700 ). Jakmile se zahraje tak ty vibrace ustavaj a vse vypada v poho, otacky nekolisaj, tahne vcelku normalne. Diagnostika tvrdi ze zadne zavady. Nemamte nejaky tip po cem jit? dik
jakdojinej
Registrovaný
Příspěvky: 139
Registrován: stř 28.10.2009 01:00
Bydliště: Praha

#2 Příspěvek od jakdojinej »

nikdo nic prosim?
jakdojinej
Registrovaný
Příspěvky: 139
Registrován: stř 28.10.2009 01:00
Bydliště: Praha

#3 Příspěvek od jakdojinej »

up pls :!:
capri
Registrovaný
Příspěvky: 1470
Registrován: čtv 03.03.2005 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od capri »

podle mě jsou normální volnoběžný otáčky 800ot/min a zvýšený cca 1000 -1100 když je motor studenej ale jestli se pletu at mě někdo opraví jinak zkus vyčistit volnoběžnej ventyl :)
jakdojinej
Registrovaný
Příspěvky: 139
Registrován: stř 28.10.2009 01:00
Bydliště: Praha

#5 Příspěvek od jakdojinej »

je li hodne studenej tak drzi 1100 vic obvykle ne a je fakt, ze volnobeh je volako nizko, je li zahratej jak rikam kolem 700 max, ale nekolisa. Prvne bylo taky podezreni na volnobezny ventil, ale ted je fungl novej a je to lepsi, ale stale to nejni ono. Pred tim to byklo vyrazne horsi. Diagnostika cista. Nemuze na to mit vliv treba nejaky cidlo teploty?

Btw daj se nejak nastavit volnobezne otacky? Nebo cim vsim muze byt ze je mam tak nizko, kde je tabulkovy normal, rozmezi?
jakdojinej
Registrovaný
Příspěvky: 139
Registrován: stř 28.10.2009 01:00
Bydliště: Praha

#6 Příspěvek od jakdojinej »

jeste doplnim, ze je to fakt jen chvilku po nastartovani a fakt jen za uplnyho studena. Pred tou vymenou toho ventilu jsem volnobeh mel jen teste pres 550 a to uz se jakoby dusilo a pri dojezdu na krizovatku na volnobeh to sem tam zdechlo, ted je tam tech 700 za tepla, 900 - 1000 za studena a pri dojezdech nezdecha. Ale jakmile to studeny nakopnu, tak tak 3-5 vterin vibrace, pri podle me vcelku standartnich optackach pro danou teplotu motoru.
capri
Registrovaný
Příspěvky: 1470
Registrován: čtv 03.03.2005 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od capri »

až tahle ti neporadim ještě bych zkusil vyčistit klapku ale fakt netuším čím by to mohlo bejt musíš počkat na někoho moudřejšího :(
jakdojinej
Registrovaný
Příspěvky: 139
Registrován: stř 28.10.2009 01:00
Bydliště: Praha

#8 Příspěvek od jakdojinej »

nechci vypadat jako vsude byl vsechno zna a napocital do nekonecna dvakrat :D nicmene klapka uz dole byla, byla vycistena, nic moc efekt.

ale i tak diky za postrehy

zacinam si zoufat...

co teba nejaky podtlaky, cidlo na klapce, cidlo teploty jak uz jsem psal vys? Co treba silent block motoru cetls jsem ze je kapalinovej a ze se tlakuje spolus necim ( nemam info jeto z dilny jedna pani povidala
capri
Registrovaný
Příspěvky: 1470
Registrován: čtv 03.03.2005 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od capri »

o siláčích nic nevím ale jediny co mě ještě napada tak je odvětrání klikový skříně ucpany na M4x to mam pocit dělalo problemy a i na jinejch motorech tak bych ještě zkusil to ale jak říkám nemam s tim zkušenosti jen říkám co mě napada co by to mohlo bejt taky nechci dělat ferdu brablence že všechno vim a všechno umim
jakdojinej
Registrovaný
Příspěvky: 139
Registrován: stř 28.10.2009 01:00
Bydliště: Praha

#10 Příspěvek od jakdojinej »

to me nenapadlo, dobrej podnet, kde najdu, jak vypada? Uz jsem o tom slysel, ale nejsem s tim moc kamarad...
capri
Registrovaný
Příspěvky: 1470
Registrován: čtv 03.03.2005 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od capri »

jakdojinej
Registrovaný
Příspěvky: 139
Registrován: stř 28.10.2009 01:00
Bydliště: Praha

#12 Příspěvek od jakdojinej »

vic nez dostacujici :wink: dik

kouknu na to. Da se tam ta vec nejako vycistit, nebo je to blbost?
capri
Registrovaný
Příspěvky: 1470
Registrován: čtv 03.03.2005 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od capri »

hele vubec nevim jestli to jde vyčistit v BMW to stojí cca 1000kč +- tak bych to zkusil a případně koupit nový kdyby to člověk nejak podělal ale jak říkám do tohohle nevidím třeba napíše někdo kdo ví :)
jakdojinej
Registrovaný
Příspěvky: 139
Registrován: stř 28.10.2009 01:00
Bydliště: Praha

#14 Příspěvek od jakdojinej »

nez to prasit, to radsi rovnou novy, ikdyby nebylo co do huby tak auti musi byt v cajku :wink:

moc nerad "opravy izolackou" obecne
:D
capri
Registrovaný
Příspěvky: 1470
Registrován: čtv 03.03.2005 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od capri »

TAK ONO POKUD V TOM NEJSOU NEJAKY MEMBRANY NEBO TAK TAK JE ZBYTEČNY TO KUPOVAT NOVY ALE ASI BUDOU NO ALE TAK UVIDÍŠ JESTLI TI NENI LÍTO ZA TO DÁT TY PENÍZE TAK NENI CO ŘEŠIT ALE JEŠTĚ POČKEJ JESTLI NĚKDO NĚCO NEPORADÍ ABYS NEKOUPIL ZA 1000KČ NEJAKOU BLBOST KTEROU TO NENI :)
jakdojinej
Registrovaný
Příspěvky: 139
Registrován: stř 28.10.2009 01:00
Bydliště: Praha

#16 Příspěvek od jakdojinej »

nebylo by to poprve ani naposled :D Uz v tom aute je spousta novych veci, ktere reseny problem nevyresily, ale takhle se postupne dohrabu k novymu autu :wink:

ale dík za napad, muze nekdo potvrdit/vyvratit, ci dopnit nejaky navrh pls
matyson
Registrovaný
Příspěvky: 41
Registrován: pon 23.03.2009 01:00

#17 Příspěvek od matyson »

Odvetravanie klukovej (separator oleja)neries,to neni ono.
Ťahá dakde vzduch zrejme.Diagnostiku treba keď to bude trhať,nie keď sa nič nedeje.
Vasek70
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: pon 07.12.2009 01:00

#18 Příspěvek od Vasek70 »

Já jsem měl podobný problém u manželčina subárka a byla v čudu lambda...
Motor šel po nastartování jakoby na tři, po zahřátí OK - ale nebylo to ono - přesně jak píšeš.
jakdojinej
Registrovaný
Příspěvky: 139
Registrován: stř 28.10.2009 01:00
Bydliště: Praha

#19 Příspěvek od jakdojinej »

ktera z nich konkretne? Tady jsou tusim ctyri. kdesi na svodech, pred katem a dve za katem. Da se nejak poznat ze ja v haji ta ktera konkretni? dik
Vasek70
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: pon 07.12.2009 01:00

#20 Příspěvek od Vasek70 »

No tak to netuším. Já jsem to tehdy dal známému do servisu a tak znám jen typ závady, podrobnosti žádné. Každopádně vyměnil a byl pokoj.
Ale snad by pomohla diagnostika, ne?
Odpovědět