Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e39 528i - po startu se chvilku klepe cely auto
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 139
- Registrován: stř 28.10.2009 01:00
- Bydliště: Praha
zdravim, po nastartovani je li studenej motor se cely auto klepe - vibruje, ne nejak zasadne ale citit to je. Otacky se drzej v norme (cca 900, nez se trosku zahreje pak padaj na 650-700 ). Jakmile se zahraje tak ty vibrace ustavaj a vse vypada v poho, otacky nekolisaj, tahne vcelku normalne. Diagnostika tvrdi ze zadne zavady. Nemamte nejaky tip po cem jit? dik
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 139
- Registrován: stř 28.10.2009 01:00
- Bydliště: Praha
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 139
- Registrován: stř 28.10.2009 01:00
- Bydliště: Praha
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 139
- Registrován: stř 28.10.2009 01:00
- Bydliště: Praha
je li hodne studenej tak drzi 1100 vic obvykle ne a je fakt, ze volnobeh je volako nizko, je li zahratej jak rikam kolem 700 max, ale nekolisa. Prvne bylo taky podezreni na volnobezny ventil, ale ted je fungl novej a je to lepsi, ale stale to nejni ono. Pred tim to byklo vyrazne horsi. Diagnostika cista. Nemuze na to mit vliv treba nejaky cidlo teploty?
Btw daj se nejak nastavit volnobezne otacky? Nebo cim vsim muze byt ze je mam tak nizko, kde je tabulkovy normal, rozmezi?
Btw daj se nejak nastavit volnobezne otacky? Nebo cim vsim muze byt ze je mam tak nizko, kde je tabulkovy normal, rozmezi?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 139
- Registrován: stř 28.10.2009 01:00
- Bydliště: Praha
jeste doplnim, ze je to fakt jen chvilku po nastartovani a fakt jen za uplnyho studena. Pred tou vymenou toho ventilu jsem volnobeh mel jen teste pres 550 a to uz se jakoby dusilo a pri dojezdu na krizovatku na volnobeh to sem tam zdechlo, ted je tam tech 700 za tepla, 900 - 1000 za studena a pri dojezdech nezdecha. Ale jakmile to studeny nakopnu, tak tak 3-5 vterin vibrace, pri podle me vcelku standartnich optackach pro danou teplotu motoru.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 139
- Registrován: stř 28.10.2009 01:00
- Bydliště: Praha
nechci vypadat jako vsude byl vsechno zna a napocital do nekonecna dvakrat
nicmene klapka uz dole byla, byla vycistena, nic moc efekt.
ale i tak diky za postrehy
zacinam si zoufat...
co teba nejaky podtlaky, cidlo na klapce, cidlo teploty jak uz jsem psal vys? Co treba silent block motoru cetls jsem ze je kapalinovej a ze se tlakuje spolus necim ( nemam info jeto z dilny jedna pani povidala

ale i tak diky za postrehy
zacinam si zoufat...
co teba nejaky podtlaky, cidlo na klapce, cidlo teploty jak uz jsem psal vys? Co treba silent block motoru cetls jsem ze je kapalinovej a ze se tlakuje spolus necim ( nemam info jeto z dilny jedna pani povidala
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1470
- Registrován: čtv 03.03.2005 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
o siláčích nic nevím ale jediny co mě ještě napada tak je odvětrání klikový skříně ucpany na M4x to mam pocit dělalo problemy a i na jinejch motorech tak bych ještě zkusil to ale jak říkám nemam s tim zkušenosti jen říkám co mě napada co by to mohlo bejt taky nechci dělat ferdu brablence že všechno vim a všechno umim
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 139
- Registrován: stř 28.10.2009 01:00
- Bydliště: Praha
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1470
- Registrován: čtv 03.03.2005 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/Touring/Europe/528i-M52/LHD/M/1999/june/browse/engine/crankcase_ventilation_oil_separator/
tohle je jediny co ti můžu poskytnout
ale snad to podle toho najdeš 
tohle je jediny co ti můžu poskytnout


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 139
- Registrován: stř 28.10.2009 01:00
- Bydliště: Praha
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 139
- Registrován: stř 28.10.2009 01:00
- Bydliště: Praha
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 139
- Registrován: stř 28.10.2009 01:00
- Bydliště: Praha
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 139
- Registrován: stř 28.10.2009 01:00
- Bydliště: Praha