Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Turbo z E39 530D na E34 525tds

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
manjery
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: sob 15.08.2009 00:00
Bydliště: Třebonín 45 285 44

#1 Příspěvek od manjery »

Nemáte někdo zkušenost se zabudování turba z 530d do 525tds? hlavně mi jde o ovládání 530d má podtlakové a 525tds přetlakové?
fubutomas
Registrovaný
Příspěvky: 319
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Jihlava

#2 Příspěvek od fubutomas »

tak tohle by me taky zajimalo,kamos by ho tam chtel taky :D
smocek
Registrovaný
Příspěvky: 255
Registrován: ned 11.11.2007 01:00
Bydliště: Žamberk x Brno
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od smocek »

na tds je lepsi turbo z 525d.... je to presne Garrett GT2052V ... jinak na prirubu od svodu pasuje bez problemu, vstup olej taky, prepad se lehce predela a priruba na vyfuk taky neda moc prace jen trosku trubicku upravit :-) jinak k ovladani... vezmes pretlakovy regulator z tds zkratis delku tycky, udelas zavit... a udelas drzak aby jsi to pridelal misto podtlakoveho originalniho ovladani... vse uz jsem delal na svym aute :) pripadne dotazy zodpovim
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#4 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

a jaky to pak je? myslim spotreba, vykon, prubeh momentu, hluk, nabeh a pod...
“Ability is what you're capable of doing.”
smocek
Registrovaný
Příspěvky: 255
Registrován: ned 11.11.2007 01:00
Bydliště: Žamberk x Brno
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od smocek »

spotreba byla skoro stejne:) jinak co nabehne tlak na maximum tak drzi az do 5tisic... jinak jsem to zkousel na seriovem softwaru.. jeste budu davat vetsi vstriky z 3.0 a tak pak chci na brzde odladit program k turbu a vstrikum aby to jelo jak ma.. seriova jednotka neda dole naftu takze to neroztoci turbo moc.. ale jinak na 5st. cca 2tisice a uz je maximalni tlak :) coz je moc sympaticky:) hlucnost motoru se taky zmensila je to klidnejsi a hladsi chod v tahu...
Odpovědět